Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש ברשותי רנו קליאו 2014 שהגיעה עם מערכת מוביליי MOBILEYE, לפי מיטב הבנתי הדגם הבסיסי 530

http://www.mobileye.com/he-il/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D/mobileye-530/

 

מאז שקניתי את הרכב (מיד שנייה) המערכת לא נותנת התרות מלבד צפצוףכשאני מתקרב מהר לאוטו שלפניי.

שאר ההתראות, כולל סטייה מנתיב וכו', אינן עובדות.

המערכת מקבלת חשמל, ויש לי אשרות לשנות את ההגדרות דרך הצג העגול. הצג העגול נותן כל הזמן תמונה של 2 קווים , ולא משתנה.

 

יש לי הרגשה שהבעלים הקודמים פשוט ניתקו איכשהו את המערכת מלתת התראות.

 

לפני שאני פונה למתקין מורשה לבדיקה (המערכת כבר לא אחריות), האם אני יכול לנסות לעשות משהו כדי לבדוק את העניין?

 

תודה!

פורסם

הרכב באחריות? אז אם כן גם המע" הזו. בתנאי שהגיע באמת עם הרכב בתור חדש,

אם זה היה תלוי בי, ואילו היא לא הייתה רשומה ברישיון רכב, בתור אביזר בטיחותי, כמו כריות האוויר, הייתי מסיר אותה לאלתר.

אבל אם אתה ממש זקוק לה, פנה למוסך יבואן, או לחברה עצמה.

פורסם

יש לנו ניסיון במשפחה עם מערכת זהה והיא יכולה מאוד יעזור לדעתי.

השאלה אם מישהו יודע אם אפשר לבדוק האם הבעלים הקודמים ניתקו את המערכת איכשהו וניטרלו את ההתראות.

פורסם

מישהו יודע איפה מתחברת מערכת מוביליי מבחינת חשמל? האם הכבלים עוברים מתחת להגה והפיוזים שקשורים למערכת נמצאים שם.

פורסם

להערכתי זה רק עניין של תכנות שאתה יכול לבצע לבד ולא צריך טכנאי.

פנה לשירות של מוביילאיי ואני מניח שיסבירו לך מה לעשות.

×
×
  • תוכן חדש...