Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משהו שאפשר לעשות שבוע-שבועיים.

אין כל כך רצון לטוס או להיות בחו"ל, אבל אני אשמח לנסות.

יותר מתחבר לטיולים בטבע מאשר לעיר.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אופציונלית לחזור בגבס

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

פעם עשיתי טיול של כמה ימים באזור צפת, וביליתי כמה לילות ביער עין-זיתים הסמוך. היה ממש כיך להיות מנותק מכולם.

 

למה שלא תעשה איזה חלק משביל ישראל? לבד או עם מישהו שאתה יודע שטיול כזה יהיה כיף איתו ולא מעיק?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם (נערך)

אם התקציב מאפשר - תשכור אוטו ותעשה מסע מחוף לחוף בארה"ב (או טיול דומה באירופה, לפני שהיא תהפוך לחליפות יורופיסטאן [emoji41] ).

 

זה משהו שאני רוצה לעשות מתישהו.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
פעם עשיתי טיול של כמה ימים באזור צפת, וביליתי כמה לילות ביער עין-זיתים הסמוך. היה ממש כיך להיות מנותק מכולם.

 

למה שלא תעשה איזה חלק משביל ישראל? לבד או עם מישהו שאתה יודע שטיול כזה יהיה כיף איתו ולא מעיק?

 

זאת אפשרות, אבל עכשיו אנחנו בתקופה של גשמים. גם יכול להיות מסוכן (החלקות וכד') וגם פחות כיף.

פורסם

בן אור - שכחת כמה דברים: הרכב הנוסעים, תאריכים ותקציב.

בלי אלה יקשה לייעץ לך.

סביר שחופשה בחו"ל תהיה זולה מחופשה בארץ.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הנה אופציה:

יש טיולי אופניים מאורגנים באירופה שבמהלכם אתה מגיע למלון, לן שם לילה ולמחרת אתה נוסע באופניים ליעד הבא (הקבוע מראש). במלון / אכסניה ביעד כבר תחכה לך המזוודה שלך. ביעדים יש בדר"כ יום "חופשי" ללא רכיבה להסתובב.

אני לא בטוח שזה קיים בחורף

 

תקציב / טס לבד?

תכלס בהתאם לתקציב אפשר להתאים לך טיול בכל מקום. החל מקפריסין ועד מחוף לחוף שהציעו לך למעלה.

מעדיף לשכור רכב?

.We apologise for the inconvenience

פורסם

אחרי כל הרעיונות לצאת לבתי הזיקוק או לחזור בגבס - אני ממליץ לצאת (רצוי ערום) למרפסת ולקחת שתיים שלוש שאכטות מהאוויר הנקי אחרי הגשמים.

alfa 156 2.5.

פורסם

הנה דוגמה לטיולי אופניים:

http://www.swiss1.co.il/page.asp?page_parent=725

מדובר בטיולים מודולריים בהם ניתן לבחור ביעד, מסלול וסידורי לינה בהתאם להעדפות ולתקציב שלכם. מגוון האפשרויות גדול - החל מרכיבת שטח מאומצת ולינה על מצע קש בחווה ועד לרכיבת כביש נינוחה עם לינה במלונות טופ-קלאס.



.We apologise for the inconvenience

פורסם

תודה, נראה מאוד מעניין טיולי האופניים.

sperial,

 

 

עוד לא מתוכנן כלום - הכל כרגע באוויר, אני רק חושב על רעיונות.

אם לא אמצא פרטנר אני אעשה משהו לבד.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היי, אני רוצה לטוס לפראג וככל הנראה אני אלון אצל חבר שכרגע נמצא בפראג.

חשבתי להיות בפראג שבוע. ככל הנראה בשבוע של ה-18 עד 24 או 23 - 30 (מדובר על חודש אפריל)

 

האם יהיה הגיוני לשכור רכב למס' ימים? (אעדיף לשכור רכב אוטומטי, שנים כבר לא נהגתי על ידני)

WAZE עובדת היטב בצ'כיה?

יש מה לעשות מחוץ לפראג ולטייל בצ'כיה עצמה? מעניין אותי לראות טבע ונופים.

פורסם

אני לא רואה הרבה פואנטה לשכור רכב בפראג, המטרו מוצלח ברמות. תבדוק אם האיזורים הרלוונטיים קרובים למטרו, רוב הסיכויים שכן.


×
×
  • תוכן חדש...