Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שכבה טרמית ראשונה (Base layer) ומעיל עור עבה אישית עשו בשבילי את העבודה עד מינוס 5 מעלות בערך (שבוע באלפים של אוסטריה),

הרגליים לעומת זאת קפאו, פעם הבאה אני אקנה גם טרמית לרגליים.

פורסם (נערך)

מנזר רילה נמצא במרחק כ-150 ק"מ מסופיה. לפי התמונות מקום מדהים. ויתרתי לאור תחזית מזג האויר (שהתממשה).

 

בנוסף לסיור החינמי בעיר יש "סיור תרבותי" מאוד נחמד, עולה 22 לבה (44 ש"ח) לאדם. בהחלט מומלץ, כאשר הבעיה היחידה היא שמתחיל בשעה 11:00 כך שחותך את היום לשניים.

 

פות"ש - עוד תובנה לגבי הטיסה. מתברר כי הביטחון שם די פרימיטיבי, פותחים את המזוודות שלא בנוכחותך. בבדיקה הביטחונית האישית ("ארזת לבד?") אתה יכול לבקש לבצע את הבדיקה בנוכחותך. עיכוב קל בצ'ק אין, אבל חוסך עגמת נפש של מזוודה הפוכה וחשש מגניבות. גם הצ'ק אין עצמו מתבצע בדרך הישנה בדלפק מסירת המזוודות - לפחות לגבי ישראייר.

 

לוציפר - לגבי תלבושת חמה השתמשתי בבצל שכלל שכבת בגדים תרמיים (כולל גרביים תרמיים), חולצת פליז ומכנסי ג'ינס, ומעיל צמר כבד. היה בסטנד-ביי עוד פליז. נעליים קניתי לפני איזה 6 שנים באוסטריה, בחנות של אתר סקי, שמרו על החום בצורה מדהימה. אשתי השתמשה במגפונים חורפיים ומעיל Columbia Omni-Heat שקנינו לקראת נסיעה ללפלנד לפני שנה (מאמאזון UK, שליש ממחיר המוצא בארץ), פשוט מעולים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נגמר לי זמן העריכה - מחיר הסיור הוא 11 לבה לאדם, בטעות ציינתי את המחיר ששילמתי, שהוא לזוג.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...