Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. זקוק לעצות, טס עם חברתי בסופש של סילבסטר לסופיה בבולגריה.

מי שהיה אולי יכול להמליץ על אתרים מעניינים, איפה אפשר לחגוג את השנה החדשה?,

האם יש שוק כריסמס? ואיזה רכבל מומלץ כדי להגיע לפסגת ויטושה?

 

תודה לעוזרים.

:-) just smile
פורסם
שלום. זקוק לעצות, טס עם חברתי בסופש של סילבסטר לסופיה בבולגריה.

מי שהיה אולי יכול להמליץ על אתרים מעניינים, איפה אפשר לחגוג את השנה החדשה?,

האם יש שוק כריסמס? ואיזה רכבל מומלץ כדי להגיע לפסגת ויטושה?

 

תודה לעוזרים.

 

אני פעמים בשנה בדרך כלל שם, אז יכול לייעץ לך עד כמה שיכול.

 

תתלבשו טוב כי די קר שם עכשיו סביבות ה-5 או 7 בלילה ו2 מעלות ביום תלוי ביום עצמו.

אתרים מעניינים,קתדרלת אלכסנדר נבסקי,בית הכנסת בסופיה שהוא די יפה ומרשים.

הייתי גם במוזיאון הצבאי (הכניסה חינם) אני התניידתי בתחבורה ציבורית שדי נוחה שם

לגבי הרי ויטושה לא יצא לי להגיע ועוד הייתי שם שבוע.

קניונים יש מספר לא הכי זול אבל לעומת הארץ יותר זול.

איזה מלון אתה הולך להיות?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

מלון מרינולה. לגבי המזג אוויר זה בסדר אני יודע מעלות כאלה ואוהב. אני בעיקר מנסה לתכנן את העליה לויטושה ברכבל.

בשביל זה אני נוסע בעיקר.

לגבי הבית כנסת והקטדרלה נרשם בלו'ז תודה :)

מה לגבי חיי הלילה ידוע לך משהו?

:-) just smile
פורסם

יש את מועדון club33 sofia שתכננתי ללכת אליו אבל לא יצא לי לבסוף.

 

https://www.google.co.il/maps/dir/Hotel+Marinela+Sofia,+Boulevard+%22James+Bourchier%22,+%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%94,+%D7%91%D7%95%D7%9C%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%94%E2%80%AD/Club+33,+1700+Sofia,+%D7%91%D7%95%D7%9C%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%94%E2%80%AD/@42.6598846,23.3549761,14z/data=!3m1!4b1!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x40aa84ffed639687:0x523844ed3a337681!2m2!1d23.3194075!2d42.6723504!1m5!1m1!1s0x40aa84229de7af4d:0x869656585276ac62!2m2!1d23.345048!2d42.649277

 

 

https://www.google.co.il/#q=club+33+sofia

 

 

במידה ותרצה לקנות למשהו בסופרים את רוב הקניות שלי עשיתי ברשת billa וLIDL בbilla יותר זול.

 

קניונים שביקרתי קניון סרדיקה סנטר serdika center -מרחק הליכה קצר מהקניון מוביל אותך למוזיאון הצבאי

שדי יפה שם (כניסה חינם) חוץ מיום ראשון שזה שבת אצלהם שסגור לפי מה שזוכר.

 

https://www.google.co.il/maps/dir/42.6913645,23.3544752/National+Museum+of+Military+History,+ul.+%22Cherkovna%22+92,+1505+Sofia,+%D7%91%D7%95%D7%9C%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%94%E2%80%AD/@42.6902132,23.354046,17z/data=!4m9!4m8!1m0!1m5!1m1!1s0x40aa8590b7d29275:0x112f1ab9fff0808c!2m2!1d23.3506513!2d42.6886873!3e2

 

עוד קניונים שיש,mall of sofia וקניון paradise center שהוא קצת יותר זול מה2 הראשונים.

האוכל שם די זול,מקדונלדס,דומינוס פיצה,פיצה האט ממש זול.

במידה ואתה מעוניין באוכל ישראלי כשר יש מסעדה מול מלון שרתון

שם המסעדה- Vkusove - international food הבעלים ישראלי ודי נחמד.

 

תהנו בחופשה מקווה שעזרתי. :-)

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

יש לך את ה- free sofia tour שהוא מעולה (שמים טיפ בסוף לפי מה שזורם לך).

http://www.freesofiatour.com/

אני התניידתי רק במוניות בתוך העיר. למה להידחס בתחבורה ציבורית כשמונית עולה כמה שקלים ?

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם (נערך)

פות"ש - אני נמצא כרגע במלון מרינלה (Marinela, ולא מרינולה) - יופי של מלון, אבל אם אתה רוצה להכין בבוקר קפה לחברה אתה צריך להביא אתך קומקום חשמלי.

 

אני מנחש שאתה מגיע בדיל של ישראייר - תביא בחשבון שאחור של שעתיים בטיסה נחשב לדיוק מבצעי גבוה במיוחד.

 

אתמול הייתי על הויטושה במסגרת טיול מאורגן - הצד המעניין מבחינת אתרים (נהר האבנים) אינו בצד של הסקי, ההגעה ברכב פרטי (נהיגה קשה מאד בשביל הרים מושלג) או בטיול מאורגן, יש גם איזה אוטובוס ציבורי שמגיע לשם, עד כמה שהבנתי עדיף להמנע מהאוטובוסים מחוץ לעיר שאינם נוחים, אינם מחוממים, והמקומיים נוהגים להיות די גסים (דוחפים, מעשנים וכו') - זה מאזהרות שקיבלתי, לא מידע אישי.

 

שאלה לידעני הפורום - יש לי יום פנוי, ורוצה להעביר אותו במשהו יותר מעניין מקניות. חוץ מהמוזיאון הצבאי שהוזכר - יש למישהו רעיון?

 

יש גם מחשבה על שכירת רכב ליום אחד - האם מישהו שכר רכב בסופיה, האם יש בעיות מיוחדות מבחינת השכירות או הנהיגה, או תרגילים ידועים לשמצה של חברות ההשכרה?

 

ולסיום - משהו שצולם בשוק חאלי

DSC_0148.jpg

שימו לב לאותיות ה"קיריליות"

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
יש לך את ה- free sofia tour שהוא מעולה (שמים טיפ בסוף לפי מה שזורם לך).

http://www.freesofiatour.com/

אני התניידתי רק במוניות בתוך העיר. למה להידחס בתחבורה ציבורית כשמונית עולה כמה שקלים ?

 

+1 שכחתי מזה לגמרי זה אחלה דבר, למרות שלא יצא לי להשתמש בזה כי הסתובבתי עצמאית.

sperial מה אין מערכת מים חמים בחדר אוכל שם? אני כבר פעמים הייתי במלון רמדה והיה מים חמים/וקפה חם תמיד.

 

ביקרת בבית הנשיא sperial? יש מסעדות טובות בערב של פולקלור שזה די נפוץ בבולגריה.

אם המזג אוויר טוב יחסית ואם אתה שוכר רכב אתה יכול לנסוע מסופיה לעיר plovdiv שזה 145 ק"מ משם

אם אתה בקטע של נסיעות.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אני נוהג לשתות קפה על הבוקר, להתארגן ורק אז לרדת לחדר האוכל, לפעמים זה עניין של שעה, כאשר מדובר ביותר מאדם אחד. לכן אני נוהג להכין כוס קפה על הבוקר. וגם תה לפני השינה. בשביל אלה צריך קומקום חשמלי - וזה מבחינתי פריט חובה. משום מה במלון הזה ,שהוא די מפואר, המכשיר אינו קיים. חייב לומר שהייתי כבר במלונות שבהן יש בחדר מכשירי הכנת קפה מתוחכמים, לא סתם כד חשמלי.

 

הערב גיליתי שעל ברז הכיור כתוב שהמים אינם ראויים לשתיה. אני מקוה שאחרי הרתחה הם לא יקלקלו את הטיול.

 

תודה על ההצעות שהצעת לגבי פעילויות - למעשה כבר בוצעו.

 

מחר צפוי מזג אויר מזופת, אז יבוצע plan B של מוזאונים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הבנתי לגבי הקומקום.

ברמדה מלון 4 כוכבים למשל בחדרים הסטנדרטים אין קומקום, אבל בחדר הטיפה יותר יקר חדר

סופריור



יש קומקום תה/קפה מים מינרלים מגהץ וזהו.

כנראה שבדיל של ישראייר הם לוקחים את החדר הסטנדרטי ביותר שלא מגיע עם זה.

אני גם ככה תמיד לוקח קומקום טיולים קטן אז לא יצא לי להשתמש בקומקום שלהם.

איך המלון אבל בכללי? חשבתי ללכת לשם לקראת הקיץ ואני מתלבט לבין המלון הזה למלון שרתון שבמרכז יותר.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם (נערך)

המלון הוא בלוק עצום מימי הקומוניסטים, עד לאחרונה היה שייך לרשת קמפינסקי, ועבר לאחרונה לאיזה רשת בשם VG, כנראה משהו בבעלות רוסית.

עבר שיפוץ יסודי. לפי ביקורות ב-Tripadvisor נראה שיש חדרים שטרם שופצו.

לובי ענק, משופץ בשחור-לבן על ידי מעצב יפאני. מרשים אם כי לטעמי קיטשי.

ארוחת בוקר טובה מאד - לא מלון נופש בים המלח, אבל מבחר מספק ואיכות מעולה של המוצרים.

אני נמצא בחדר בקומה ה-15, נוף נפלא לעיר ולויטושה. בהחלט משופץ. איזור השינה מרווח, יש שולחן עבודה שאפשר להניח עליו מחשב או להכין קפה.

בשביל להשתמש בשקעים צריך לנתק מנורות לילה. משום מה בשיפוץ לא חשבו על טעינת טלפונים ומחשבים.

WiFi סביר, נותו 5/0.5 מס"ש בספידטסט.

בעניין תקשורת - כרטיס סים מקומי עולה 6 לבה (12 ש"ח) ונותן גיגא .

חדר שירותים קצת צפוף, אם כי חדש ומבהיק. כנראה לא מנוקה מדי יום (אלא רק סידור+רענון מגבות). אין ידית בטיחות באמבטיה. עניין בטיחות המים לשתיה לא לגמרי ברור לי. אתמול לא השלימו את נייר הטואלט, אבל כאשר ביקשתי תוספת קיבלתי שני גלילים.

תחנת תחתית נמצאת במרחק 100 מ' מהמלון. נסיעה בכיוון אחד תחנה בודדת, שם מגיעים לקניון גדול. בכיוון ההפוך מדובר ב-3 תחנות למרכז העיר.

במרחק 200 מ' יש מינימרקט 24 שעות שנקרא מנדרין או משהו דומה. לשים לב שחלק מהמוצרים, למשל לחם, נמצאים בקומה השניה. צריך לחפש הכל לבד, העובדים אינם דוברי אנגלית וכמובן שהכיתוב על המוצרים בבולגרית בלבד. מצד שני, המחירים זולים ביותר.

לחובבי הרכב כדאי לתצפת מדי פעם בכניסה למלון - שלשום זה היה בנטלי ומאחוריו כמה Class G מרשימים, אתמול רולס חדישה בגודל של קטר רכבת (אל תשאלו אותי על דגמים, אני ממש לא בעניין של וילות על 4 גלגלים). גם חברת ההשכרה בכניסה למלון מתחילה במרצדס ו-BMW (שוב, אין לי פרטים).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה על השיתוף. :mm_yeah:

בקטע של ניקוי החדרים זה כנראה משהו בבולגריה כי לא מחליפים מצעים ומנקים כול יום.

לגבי המים תמיד קניתי מים מינרלים זה גם לא יקר.

נדמה לי עכשיו יש מעלה אחת ביום שזה מאמין די קפוא. :(

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
יש לך את ה- free sofia tour שהוא מעולה (שמים טיפ בסוף לפי מה שזורם לך).

http://www.freesofiatour.com/

אני התניידתי רק במוניות בתוך העיר. למה להידחס בתחבורה ציבורית כשמונית עולה כמה שקלים ?

 

עם אובר הרבה יותר טוב.

https://newsroom.uber.com/bulgaria/sofiayour-uber-has-arrived/

אין מקום אחד שחווית השימוש באובר הייתה פחות ממצוינת.

 

לגבי תקשורת - במזרח אירופה המחירים המקומיים של SIM PREPAY עם DATA הם מגוחכים. תחסוך לעצמך את החבילה הישראלית.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

היום ירד שלג קל, ונשבה רוח קרה.

הבגדים התרמיים ומעיל הצמר הכבד שלי להפוך הקל (קולומביה) של אשתי עשו את העבודה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

פות"ש - אלה גגותיה של סופיה, לפני 5 דקות:

DSC_0257.jpg

 

וכך נראות מכוניות:

DSC_0259.jpg

 

מומלץ להתארגן בהתאם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

הייתי 3 פעמים בבולגריה, סופיה זה המקום שהכי לא רציתי לחזור אליו

לא מצאתי שם שום דבר מיוחד, עוד עיר רגילה ולכן גם לא זוכר שם דברים.

היופי של בולגריה מתחיל שיוצאים החוצה לעיירות, לכפרים.

 

ויטושה נחמד, למעלה יש בית קפה ולמיטב זכרוני היה שם באזור באניצה (סוג של בורקס שאוכלים עם יוגורט - מומלץ למי שלא מכיר).

 

מנזר רילה מקום יפה, אבל זה נסיעה של שעתיים מסופיה (ע"פ גוגל)

עריכה אחרונה על ידי phpclub
×
×
  • תוכן חדש...