Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיני מבחן: רנו טווינגו 0.9 טורבו.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה בגלל שאתה לא קהל היעד של האוטו הזה.

 

אתה מחפש פרקטיות, נוחות וחסכון, לא כ"כ מעניין אותך איך האוטו נראה, מה הוא משדר, תדמית וסטייל שלו.

 

בטוח שגם את פיאט 500 אתה לא תקנה אפילו אם המחיר יתחיל בספרה 6.

 

מצד שני, יש אנשים שקונים סמארט for four שזה בעצם אותו דבר כמו טווינגו רק עם "יותר סטייל" ועוד הרבה יותר יקר.

 

 

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תודה על הסקירה.

 

אני מביו שאין גלגל ספייר?

 

האמת לא שאלתי אפילו,אבל ממה שקראתי יש ערכה לתיקון.

 

כמעט שפכתי על עצמי את הקפה של הבוקר כשקראתי את המחיר,

ציפיתי שהוא יתחיל בסיפרה 6, לא 8.

במחיר הזה אתה צריך להשוות אותה ראש בראש עם 208, לא עם ספארק.

רק לחשוב ש5 אלף משם נמצאת 208 HDI.. אין סיכוי שאני אפילו פוזל לכיוון הצעצוע הזה. משהו ברנו מבולבל לגמרי.

כול המתחרות שלה בגירסה האוטומטית עולות 78-79 ה86 זאת גירסה מאוד מאובזרת שתימכר כניראה בכמויות קטנות מאוד לערכתי,כך שהמחיר לאוטומטית לא חריג. אבל גם אני הייתי לוקח את ה208 או האיביזה כי אני לא חושב שהיא מיוחדת כמו ה500 אלא דומה יותר לשאר רכבי המיני.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בטוח שגם את פיאט 500 אתה לא תקנה אפילו אם המחיר יתחיל בספרה 6.

 

מצד שני, יש אנשים שקונים סמארט for four שזה בעצם אותו דבר כמו טווינגו רק עם "יותר סטייל" ועוד הרבה יותר יקר.

 

כניראה שאני הוא המבולבל..

תמיד ראיתי בטוינגו את הלואוקוסט של רנו, מאין אלטו מבית רנו אם תרצה..

לא חשבתי שזה אמירה אופנתית או שיש ברכב הזה סטייל\לגסי מיוחד.

 

כול המתחרות שלה בגירסה האוטומטית עולות 78-79 ה86 זאת גירסה מאוד מאובזרת שתימכר כניראה בכמויות קטנות מאוד לערכתי,כך שהמחיר לאוטומטית לא חריג.

קצת קשה לי להתחבר לאמירה הזו בזמן ש208 טורבו אוטומטית באותה רמת איבזור (אם לא יותר) כמו הצעצוע הזה, משאירה עודף מ80K

יום טוב גם לך

פורסם
כמעט שפכתי על עצמי את הקפה של הבוקר כשקראתי את המחיר,

ציפיתי שהוא יתחיל בסיפרה 6, לא 8.

במחיר הזה אתה צריך להשוות אותה ראש בראש עם 208, לא עם ספארק.

רק לחשוב ש5 אלף משם נמצאת 208 HDI.. אין סיכוי שאני אפילו פוזל לכיוון הצעצוע הזה. משהו ברנו מבולבל לגמרי.

 

 

לא מבין מה הבעיה, המחיר אכן מתחיל מ 65 אלף. המחיר של הגרסה הכי מאובזרת עולה 86 ( בדומה לספארק וה I10 ).

פורסם
כניראה שאני הוא המבולבל..

 

 

ככה זה היה בדור ראשון, פחות בדור שני ונראה לי שאת הדגם החדש כן מנסים למצב כ"מיני פרמיום/סטייל" כמו פיאט 500, אופל אדם וכו'.

 

ב low cost יש להם את דאצ'יה.

 

 

פורסם

זה שהמחיר קרוב לסופר מיני כמו האיביזה ו208 זה תקף לכול המיני,ועדיין רואים במכירות שאנשים קונים אותם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

 

קצת קשה לי להתחבר לאמירה הזו בזמן ש208 טורבו אוטומטית באותה רמת איבזור (אם לא יותר) כמו הצעצוע הזה, משאירה עודף מ80K

 

ו 208 GTI עולה כמו מזדה 3, זה אין סופי ההשוואה הזאת ותמיד בטופ קשת הדגמים תמצא מחיר שהוא יקר יותר מההיצע של קטגוריה מעל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
האמת לא שאלתי אפילו,אבל ממה שקראתי יש ערכה לתיקון.

 

אכן, אין גלגל חלופי. טרנד מטופש שהפך לנפוץ בימינו "תודות" לחקיקה של האיחוד האירופי שייתרה את החובה להציע גלגל חילופי.

 

כידוע, הכבישים בכל ארצות ה-EU טובים ככבישי גרמניה :roll:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם (נערך)

שיקנו. לבריאות. שלא יבואו בטענות לאף אחד כשיתקעו (והם יתקעו) באמצע שום מקום ויחכו כל הלילה לגרר.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
למה לפסול רכב על ערכת ניפוח? יצא לך להשתמש באחת? מתי בפעם האחרונה הצמיג שלך התפוצץ או נקרע?

 

 

אתה ער לעובדה שצמיג שמילאת בערכת ניפוח הולך לזבל?

 

אי אפשר להשתמש בחומר האוטם ואח"כ לגשת לתקן את הפנצר, זה צמיג בלאי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שיקנו צמיגי RUN FLAT.

מה הקטע עם הצמיג החלופי? לא זוכר מתי היה לי פנצ'ר פעם אחרונה.

מי שזה שיקול לגטימי עבורו, שיפסול רכב רק על בסיס גלגל ספייר.

למי שלא אכפת, גם טוב.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...