Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז לא מזמן, לפני כמה חודשים, פתחתי את הגג והוא התחיל לזייף, שומעים את המנוע של המערכת מתאמץ והגג מתחיל להיתקע(נפתח, נתקע לחצי שנייה-שנייה, ממשיך להיפתח עם זיוף).

 

אני אשמח להמלצות לבעלי מקצוע שבאמת יודעים לעבוד עם הגגים האלה.

*אך ורק בצפון. אני גר בנצרת עילית אם זה ישנה לכם.

פורסם

כדאי אולי לגשת תחילה לחשמלאי רכב שיבדוק מתחים - יתכן שהמנוע החשמלי של הגג עייף ואז תראה,כיצד משיגים את החלק.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
נוזל הידראולי בדקת?

לא יודע איך לבדוק.

 

ואני אטפל בקטע של החשמל. אבל בכל מקרה, אני ממש אשמח להמלצות של מישהו מקצועי בצפון.

  • ספונסר פורום
פורסם

הגג הזה מצריך ידע והיכרות מוקדמת, ראיתי הרבה מאוד רכבים כאלו שלאחר טיפול חובבני הגג יצא מפעילות לצמיתות.

 

אנחנו טיפלנו עד היום במאות גגות כאלו, אם תרצה להדרים לחולון, נשמח לעזור.

אורן

פורסם
הגג הזה מצריך ידע והיכרות מוקדמת, ראיתי הרבה מאוד רכבים כאלו שלאחר טיפול חובבני הגג יצא מפעילות לצמיתות.

 

אנחנו טיפלנו עד היום במאות גגות כאלו, אם תרצה להדרים לחולון, נשמח לעזור.

אורן

כמה זמן דורש הטיפול/תיקון הכי ארוך? כמה עולה התיקון הכי יקר?

אני פשוט חייל, אין לי הרבה זמן להיות בנסיעות, ואני גם רוצה לדעת כמה כסף צריך לחסוך, כדי שאני לא אסע עד אליכם רק כדי לדעת מה הבעיה, ולחזור הביתה בידיים ריקות הביתה.

פורסם

לפותח השירשור.

קשה מאוד לאתר תקלה בגג הזה מרחוק, אף אחד לא יתן לך אבחנה והערכת מחיר מרחוק.

ממליץ לך "לשרוף" יום יומיים חופש מהצבא, וכן לנסוע לאורן, אני בטוח ב1000 אחוז שהוא יפתור לך את הבעיה הכי מהר ובמחיר הכי טוב, הוא מכיר את הגגות האלה מעולה.

עדיף לשרוף יומיים רצופים ולהיות בראש שקט, מאשר ללכת לכל מיני "מנחשים" למיניהם ולרדוף אחרי כסף, זמן וכאב ראש אבודים.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

×
×
  • תוכן חדש...