Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התנאי הבסיסי - הכשרה מתאימה והצטיידות באמצעים לתעוד העבירה. עם שני אלה נראה שאפשר לאפשר לכל שוטר להגיש דו"ח תנועה, בודאי לגבי עבירות שניתן לתעד באופן מובהק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אלו אנשים זהב ששומרים עלינו לא מעט,

 

אבל מצד שני יש הרבה מורעלים שהחשש הוא שיחפשו שעיר לעזאזל בכביש.

 

אני בעצמי ראיתי מגבניק משועמם שרודף אחריי, מאט, עוצר בתחנה, מחכה שאני אעבור אותו ומאיץ אחריי אבל ראה שאני נכנס לשכונה של חבר והוא פרסס והמשיך הלאה.

פורסם (נערך)

לא הבנתי מה בדיוק לא בסדר בזה.

מדובר בשוטרים מקצועיים מאד, שיעברו הכשרה נוספת באכיפת חוקי תנועה.

במה בדיוק הם שונים משוטר כחול "רגיל"?

אגב- ה"מורעלים" האמיתיים, ממש לא מחפשים קורולות משופצרות להציק להן. הדברים שהם עושים הרבה יותר מרגשים.

יומנאי/זקיף מג"ב לא יקבל ממילא את הסמכויות הללו. אלו שיעברו את הקורס יהיו ככה"נ רובאי 07 מנוסים ומשופשפים.

 

להיפך, הם לא יעסקו באכיפת מהירות (העבירה שאכיפתה נחשבת בפורום הזה למשוקצת), כי לא יהיו להם "אמצעי תיעוד" זמינים, אלא עבירות בריונות/עבירות חמורות כמו נסיעה באור אדום.

הם כבר שם. הם ממילא מסיירים (בתפקיד!) בכל מיני מקומות. אם הם לא עוסקים באותו רגע בסיכול פיגוע- למה לא. שיתכבדו ויפחיתו גם כמה עבריינים מהכביש.

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

כל שוטר (ומג"בניקים הם שוטרים לכל דבר) יכול לרשום דו"ח תנועה

לנהג שעבר עבירה למולו (בין אם השוטר במשמרת ובין אם לא).

עם זאת, חלק מהשוטרים עברו הסמכה לרישום דו"חות - הם מחזיקים בפנקס דו"חות,

הדו"ח שיירשם "יוענק" לעובר העבירה במקום. שאר השוטרים ייקחו את מלוא הפרטים מהנהג בדיוק

כמו השוטר שרושם את הדו"ח במקום, רק שבמקרה זה הדו"ח לא יימסר במקום למבצע העבירה אלא יישלח אליו בדואר.

 

מבחינת עובר העבירה זה בדיוק אותו דו"ח, אותם סכומים ואותה כמות נקודות.

פורסם
לא הבנתי מה בדיוק לא בסדר בזה.

מדובר בשוטרים מקצועיים מאד, שיעברו הכשרה נוספת באכיפת חוקי תנועה.

במה בדיוק הם שונים משוטר כחול "רגיל"?

אגב- ה"מורעלים" האמיתיים, ממש לא מחפשים קורולות משופצרות להציק להן. הדברים שהם עושים הרבה יותר מרגשים.

יומנאי/זקיף מג"ב לא יקבל ממילא את הסמכויות הללו. אלו שיעברו את הקורס יהיו ככה"נ רובאי 07 מנוסים ומשופשפים.

 

להיפך, הם לא יעסקו באכיפת מהירות (העבירה שאכיפתה נחשבת בפורום הזה למשוקצת), כי לא יהיו להם "אמצעי תיעוד" זמינים, אלא עבירות בריונות/עבירות חמורות כמו נסיעה באור אדום.

הם כבר שם. הם ממילא מסיירים (בתפקיד!) בכל מיני מקומות. אם הם לא עוסקים באותו רגע בסיכול פיגוע- למה לא. שיתכבדו ויפחיתו גם כמה עבריינים מהכביש.

 

 

מסכים איתך ב100 אחוז, אם תשים לב אני מתכוון לחשש שינצלו את הסמכויות שקיבלו פתאום.

אני הכי בעד לתפוס עבריינים, אני כל היום על הכביש ואני מגיע למצב שנגמרות לי הקללות בלקסיקון על איך שאנשים נוסעים.

פורסם

רע, מאוד רע.

מג''ב מוגדרים שוטרים במדינה שלנו בטעות. הם לא שוטרים אלא יחידה צבאית לכל דבר ועניין, שצריך להפריד בינם לבין האזרחים עם חומה של 10 מטר.

פורסם

קודם שילמדו בעצמם לנהוג. רוב המגבניקים שראיתי על הכביש נוהגים כמו בהמות / ערסים. לא ששוטרים לא נוהגים ככה, אבל הם אפילו יותר גרועים משוטרים רגילים. אם זה יכנס לפועל אני מצטייד במצלמה ומתחיל להשטנקר על כל שוטר שעושה עבירה בכביש.

פורסם

זה הולך להיות אתגר רציני לשומרי הגבולות. מעניין איך יתמודדו איתו. לדוגמא: אזרח ערבי בשועפט לא עוצר בתמרור עצור וכשמסמנים לו לעצור הוא בורח. מממ רודפים: כן/לא? כמה רודפים? מה עושים בשביל לעצור את מבצע העבירה? מעניין. לא שאני קיצוני שמאלי פלצן וגם לא חבר בפורום של הצל. ימים יגידו.

פורסם

יש הבדל בין "יוכשרו ויורשו" לבין מה שעושים שוטרי תנועה שזאת העבודה שלהם.

 

מג"בניק לא מגיע לעבודה כדי לעשות סדר בכבישים, להבדיל משוטר. אם "על הדרך" היה עד לעברת בריונות בכביש שממש הכעיסה אותו אולי יתכבד לצאת מהמזגן לכמה רגעים ולרשום דו"ח.

רובנו גם ככה נלחצים קצת בכביש כשרואים זוג צ'קלקות באופק עד שהן עוברת לידנו עם "משמר הגבול" בענק על הדלתות, מרחוק לפי הלוחית גם אי אפשר לדעת מי זה מי.

בסך הכל עוד קצת הרתעה, לא מזיק.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
רע, מאוד רע.

מג''ב מוגדרים שוטרים במדינה שלנו בטעות. הם לא שוטרים אלא יחידה צבאית לכל דבר ועניין, שצריך להפריד בינם לבין האזרחים עם חומה של 10 מטר.

 

פשוט לא נכון.

הם עוברים קורס שיטור מלא.

כשמם כן הם. משמר הגבול.

הם על התפר שבין יחידה צבאית ליחידה משטרתית.

יש שם אנשים מאד מאד איכותיים (גילוי נאות-כמה מהם הם חברים קרובים מאד שלי), ויש שם גם אנשים איכותיים פחות, כמו בכל ארגון.

 

גם במשטרה הכחולה יש כאלו וכאלו.

בטח ביחידות "פחות איכותיות" כמו התנועה, ובטח בדרגי השטח הזוטרים.

זה מה יש. זה לא רק פה, זה בכל העולם.

זו הפירמידה הפיטרית הקלאסית.

 

כל ההתלהמות ממש לא במקומה.

אתה מכליל ומדביק סטיגמות לקבוצה שלמה שך אנשים.

 

מעניין לדעת במה אתה עוסק.

אני בטוח שגם למקצוע שלך יש סטיגמות.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

איפה בדיוק התלהמתי והעלבתי מישהו? אמרתי שיחידה צבאית היא צבאית. זה הכל.

גילוי נאות, דוד שלי ז''ל היה ממקימי החיל. אין לי שום דבר נגד החיל. בני משפחתי שירתו ביחידות הכי מובחרות שלו, אבל כל ההיתלות של המדינה שלנו בצבא היכן שנדרש מגע מול אזרחי המדינה הוא שגוי ולא ראוי בדמוקרטיה.

×
×
  • תוכן חדש...