Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נאטכו , אתה רוצה להגיד לי שמגבניקים לא יחפשו רכבים כמו שלי ויעשו פוזות?

 

יודע מה, אני מוכן להתערב.

.

היה לי חבר לכיתה בתיכון שניסה להתחכם עם יסמניקים (שזה מג"ב של יהודים) אחרי שהשתולל בשישי בלילה על הכביש עם המאתימוחמשג'יטיאיי של דוד שלו .

לא שוכח את הפנים שלו ביום א' אחרי כן...

 

אושריקו, תתחיל להתאמן בלספוג...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בעברי אחרי שהוצאתי רשיון נהיגה, עברו כמה שנים שלא נהגתי בכלל. אז אבא שלי לקח אותי להתרענן קצת על ידני באיזור יחסית ריק. בסביבה היה שוטר מג"ב בניידת צבאית,שהיה ניראה לו משהו מוזר.

 

הוא עצר אותנו, בדק רשיונות, וכולם נסעו לדרכם.

 

כבר אז הייתה לו את הסמכות לעצור אותי בצד, ומין הסתם הייתה לו גם סמכות לתת לי דו"ח/ לעצור אותי במידה והוא היה רואה סיבה כזאת.

פורסם

פריג'י - בכל העולם יש יחידות מקבילות, זה נקרא Riot Police.

כמובן שאצלנו, מאז מלחמת ששת היצים, היחידה התפתחה בכיוון די ייחודי.

יש בחוג המירים שלנו בחור שהיה קצין מנהלתי במג"ב (יצא לגמלאות אחרי הרבה מאד שנות שירות). במקרים נדירים גם הוא עצר נהגים שהשתוללו על הכביש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
פריג'י - בכל העולם יש יחידות מקבילות, זה נקרא Riot Police.

כמובן שאצלנו, מאז מלחמת ששת היצים, היחידה התפתחה בכיוון די ייחודי.

יש בחוג המירים שלנו בחור שהיה קצין מנהלתי במג"ב (יצא לגמלאות אחרי הרבה מאד שנות שירות). במקרים נדירים גם הוא עצר נהגים שהשתוללו על הכביש.

 

לא מדוייק. הדבר הכי קרוב זה ז'נדרמים.

 

אני לא חושב שזה רעיון טוב, לא מסיבות של הרתעה או אכיפה או מה שזה לא יהיה. פשוט מג"ב זו יותר יחידה צבאית מאשר משטרתית (לדעתי) ועדיף שתהיה ממוקדת למטרותיה (שהן לא אכיפת תנועה...). מה הלאה, חיילים במדים יחלקו דו"חות לאזרחים שלא חוצים במעבר חציה? הגבולות בין הרשויות במדינה הולכים ומתעמעמים ואני לא מרוצה מזה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אין קשר לדו"חות מהירות, הם לא יסתובבו עם ממל"ז או דבורה, זה די ברור מהכתבה בעניין.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

כחלק מהארגון כיום ובקרוב בדימוס, אגיד רק שמג"בניק הוא שוטר פר אקסלנס עם אותן סמכויות כמו כל שוטר. אותן סמכויות בדיוק. מצפים ממג"ב להתעסק בדברים בטחוניים יותר נאמר ככה כי אזרחים שמתגוררים בשטחי הארץ לא רגילים להיתקל בהם פשוט, אך ישנן גם יחידות שפועלות בתחומי הארץ. אעיד על עצמי שבכמה שנות שירות שיש לי, דו"ח אחד נרשם לזכותי כשלא נשארתי אדיש לנהג, שכמו שציינו פה ? זיהה ניידת של מג"ב מתח את הגבול ומול הפרצוף שלי עקף בפס לבן. ההליך פשוט, עוצר בצד קורא לצוות של תנועה ופשוט נותן מעין עדות לשוטר שיש בסמכותו שימוש בפנקס דוחות. לדעתי המהלך הזה יוכיח את עצמו, במיוחד בכפרים במזרח י-ם ששם חוקי תעבורה הם בגדר המלצה.

פורסם

"

על פי ההצעה המתגבשת, יעברו צוותי מג"ב הכשרה מיוחדת שלאחריה יהיו רשאיים לרשום דוחות על עבירות תנועה מובהקות, בהן נסיעה באור אדום, אי ציות לתמרור עצור ועבירות בריונות.".



 

טוב מאוד. כל דבר שהוא נגד עבירות כאלה כולל המלשינון שדובר עליו כבר בפורום זה התפתחות חיובית. לא יכול להיות שאנשים עולים לכביש כל יום ומרגישים ברי מזל שהם מגיעים לעבודה בחיים ובלי תאונות.

פורסם (נערך)

יש מהלך של ציוד השוטרים במצלמות לתעוד מפגשים עם אזרחים.

קראתי לא מזמן שיש בעולם ניסיון מעורב עם מצלמות אלה, אבל במקרה זה, כאשר מדובר בעבירות תנועה, נראה לי שאם יוקפד על מתן דוח"ות לעבירות מתועדות בצילום המהלך עשוי להיות חיובי.

ראו את הסרטונים של אייל בשרשור הדביליים. נכון שאייל הוא שוטר "כחול" ועד כמה שהבנתי מתמחה בתנועה, אבל הדוגמאות שמביא מלמדות הרבה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...