Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני נוהג על סוזוקי אלטו 2013, גיר רגיל, הרכב 3 שנים וחצי על הכביש (שנה וחצי ברשותי).

לפני יומיים דוושת הקלאץ' החלה לחרוק ולהשמיע צפצופים בכל לחיצה.

היום הייתי במוסך מורשה, בהתחלה אמרו לי שעשו כיוון לקלאץ' וכשלקחתי את הרכב הבחנתי שהבעיה נותרה בעינה.

חזרתי למוסך והם אמרו שהלך הקלאץ', וצריך להחליפו כולל כל החלקים.

עבור תיקון עם חלפים מקוריים כולל עבודה הם רוצים 2400 ש"ח לא כולל מע"מ.

 

שתי שאלות:

1. האם באמת צריך להחליף הכל (כלומר בד"כ מחליפים הכל קומפלט)או שיש אפשרות להחליף רק חלק?

אציין שהוא נכנס לרכב, הרגיש את הדוושה ופסק שצריך להחליף.

2. כשנכנסתי לאתר של דרייבר, ראיתי הצעת מחיר של 1490 ש"ח על החלפת קלאץ' "תחלפי/תואם מקורי"

עדיין לא דיברתי איתם והם עדיין לא ראו את הרכב, אבל רציתי לשאול האם מישהו כאן תיקן אצלם, ומה החשיבות של חלפים "מקוריים" אם בכלל?

 

תודה

פורסם

יכול להיות שרק כבל קלאץ' לא תקין או לא מכוון.

הדוושה קשה? הקלאץ' מחליק?

 

כמה ק"מ עבר הרכב?

 

בכל מקרה המתן להצעת מחיר מאבי חלפים על סט קלאץ' של VALEO.

Stay Dirty

פורסם

נשמע לי מוקדם מאוד להחליף מצמד, אבל הכל אפשרי. במקומך הייתי נוסע למוסך אחר לקבל חוות דעת נוספת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני קניתי לאחרונה לבן שלי ניסאן מיקרה בת 4 שנים עם 35000 ק"מ שהוחלף בה הקלאץ על ידי המוכר.

המחיר בקרסו היה 3500 שקל כך ש:

1)הק"מ בהחלט אפשרי להחלפת קלאץ'. תלוי במזל ובסגנון נהיגה.

2)המחיר הוא בסדר גודל שאמרו לך

 

כמובן אין זה סותר לשמוע דעה שנייה

פורסם

אם הרעשים נשמעים תוך כדי מהלך הדוושה ברגע הלחיצה אני לא רואה קשר למצמד עצמו אלא לציר הדוושה או הכבל עצמו במידה וזה כבל או משאבת הקלאצ במידה וזה משאבה. גש למוסך נוסף לקבל חוות דעת נוספת. אני יוצא כמובן מנקודת הנחה שההילוכים עצמם ניכנסים כמו שצריך ונקודת החיכוך לא גבוהה מידי והרכב סוחב כמו שצריך.

פורסם

מה סגנון הנהיגה שלך? בעיקר ממצב עצירה?

האם אתה נוטה להתחיל נסיעה בסל"ד גבוה?

 

בהחלט נשמע מוקדם מידי לבעיית קלאץ (דיסק חיכוך גמור).

 

רק לדוגמא הרכב שלי שנת 2008 עם 170K, והקלאץ מקורי, נכון הוא לא כמו חדש אבל מתפקד היטב.

×
×
  • תוכן חדש...