Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי. אני מחפש רכב, כפי שציינתי יש ברשותי תקציב של 150k וניתן לחרוג בעוד 10k. מה שחשוב לי זה בעיקר תנוחת ישיבה גבוהה, זה לא בהכרח חייב להיות ג׳יפ...כמו כן אמינות החברה תיתן יתרון...יש המלצות ?

פורסם

היו כמה שרשורים על המשולש ספורטאז' - טוסון - אאוטלנדר. כאשר לקיה יתרון של אבזור בטיחותי.

יד 2 - מזדה CX-5.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הרכב שיוחלף הוא מאזדה 6 2014. (עקב ביקור יתר במוסך) אמנם הכל מוחלף מטעם האחריות, אך נמאס ממאזדה... איך היונדאי טוסון החדשה מבחינת צריכת דלק לעומת המתחרות שציינתם ?(בפועל)

פורסם

דווקא מיצובישי אאוטלנדר החדש מפתיע לטובה בצריכת דלק.

בקשר לשאלה על טוסון ולמה טוסון - יש אנשים שיותר מתחברים לעיצוב של יונדאי מאשר לקיה, וזה חשוב להם מאוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
הרכב שיוחלף הוא מאזדה 6 2014. (עקב ביקור יתר במוסך) אמנם הכל מוחלף מטעם האחריות, אך נמאס ממאזדה... איך היונדאי טוסון החדשה מבחינת צריכת דלק לעומת המתחרות שציינתם ?(בפועל)

 

נשמח לדעת מה מתקלקל במאזדה 2014 תודה

פורסם

אני מחפש את הרכב הנ״ל בשביל ההורים שלי...ולפי מה שראיתי בטוסון יש פחות כפתורים וכאב ראש מבחינת טכנולוגיה..

מה שהתקלקל במאזדה זה קיפול מראות חשמלי הפך רק לעבוד בצד אחד, הגה עור מתקלף לאחר 3 חודשים, הוחלף פעמיים מטעם האחריות, הכפתור היחיד שמכבה את המזגן נשבר מבפנים, גם הוחלף מטעם האחריות, מלבד זאת בחורף שעבר הרכב היה תחת סופת ברד, והפח שלו ניזוק ב 20k (סודר ע״י הביטוח) אך האוטו פשוט, איך לומר זאת בעדינות.. עדין בצורה יוצאת מגדר הרגיל..או שיש לך חניון מקורה להחזיק רכב כזה, ומזל שלא ייקרה לו כלום (או מצד שני מזל שהכל קורה לו בזמן האחריות), אך מאזדה למרות השם והמוניטין, לא באו לידי ביטוי ברכב הנ״ל בשנתיים וקצת האחרונות..אני לא יודע מה איתך אבל כשאני קונה רכב חדש, אני לא רוצה לבצע ביקורים מיותרים בשנה/שנתיים הראשונות לפחות...

פורסם
מצטרף. שתף אותנו בבעיות במאזדה 6 החדשה, זה מענין מאוד.

 

מה שאני יכול לומר לטובה על המאזדה זה שהמנוע והתיבת הילוכים שלה מתנהגים בדיוק כמו ביום שהיא יצאה מהחנות (יש רכבים שדיי מהר בכדי להאיץ למשל צריכים להגיע לטורים גבוהים..במאזדה לא...) גם כשהרכב מלא אין כל שינוי בהתנהגות הרכב.. מרגיש קליל ומהיר.. מה שכן האיכות של החלקים לא משהו... שכחתי גם לציין שהמדפים של המזגן בשורה האחרונה ובמרכזית מקדמימה נתקעו וגם הוחלפו מתוקף האחריות...

הנזקי ברד די ביאסו אותי..בו נגיד שנשווה לרגע את כל המכוניות שהיו בחנייה שלי באותה סופת ברד, אז המאזדה היתה עם הנזק הכי גדול בפער אדיר מהשאר..השאר זה הקיה הקטנה טויוטה, פולקווגן,ומרצדס ולקסוס.. כמובן שהיו גם מכוניות ישנות, אבל שם הפח הוא פח רציני יותר אז אני לא משווה... ברכבים שציינתי היו כמות שקעים שניתן לספור ב 2 כפות ידיים, במאזדה היו באזור 120 פגיעות שנספרו על ידי השמאי...זה נורא מבאס לדעת שאם חס וחלילה אני נקלע לתאונה שזה יכול להיות משהו רציני יותר מסתם כדורי ברד, אני אהיה תלוי בפח שניתן להשוות אותו לנייר..

פורסם

לדעתי, הפח הגרמני הוא הבאנצ'מרק .

תבדקו את הייטי עם גיר dsg7 .

משהו שמאפיין את רכבי סקודה -פחות כפתורים \טכנולוגיה (הגיר והמנוע יוצאים מן הכלל ) ויותר תכל'ס-שימושיות, נוחות .

פורסם

נכון. אין כמו פח הבנצ'מארק הגרמני, כמו הדויצ'מארק שבזמנו גם היה מהחזקים ביותר, כאן גם הוא דוגמא ומופת. רק חבל שהמיין פרודאקשן פאסיליטי נמצא בצ'כיה, ולכן גם אם הפיבוט גרמני, הליין בכלל מסתובב עם ראש של תרנגולת. בנצ'מארק. בנצ'מארק.

פורסם

ידידי, התגובה לא במקום.

חברי הפורום באים מרקעים שונים ,לא פעם משתמשים במונחים כאלה ואחרים .

 

לענייננו, באנצ'מרק=נק' ייחוס .

לגבי התיבה טעיתי , תיבה רובוטית כפולת מצמדים ו-6 הילוכים הוכיחה את עצמה כאמינה יותר מאשר זו עם 7 .

פורסם
מה שאני יכול לומר לטובה על המאזדה זה שהמנוע והתיבת הילוכים שלה מתנהגים בדיוק כמו ביום שהיא יצאה מהחנות (יש רכבים שדיי מהר בכדי להאיץ למשל צריכים להגיע לטורים גבוהים..במאזדה לא...) גם כשהרכב מלא אין כל שינוי בהתנהגות הרכב.. מרגיש קליל ומהיר.. מה שכן האיכות של החלקים לא משהו... שכחתי גם לציין שהמדפים של המזגן בשורה האחרונה ובמרכזית מקדמימה נתקעו וגם הוחלפו מתוקף האחריות...

הנזקי ברד די ביאסו אותי..בו נגיד שנשווה לרגע את כל המכוניות שהיו בחנייה שלי באותה סופת ברד, אז המאזדה היתה עם הנזק הכי גדול בפער אדיר מהשאר..השאר זה הקיה הקטנה טויוטה, פולקווגן,ומרצדס ולקסוס.. כמובן שהיו גם מכוניות ישנות, אבל שם הפח הוא פח רציני יותר אז אני לא משווה... ברכבים שציינתי היו כמות שקעים שניתן לספור ב 2 כפות ידיים, במאזדה היו באזור 120 פגיעות שנספרו על ידי השמאי...זה נורא מבאס לדעת שאם חס וחלילה אני נקלע לתאונה שזה יכול להיות משהו רציני יותר מסתם כדורי ברד, אני אהיה תלוי בפח שניתן להשוות אותו לנייר..

עובי הפח זה לא בהכרח מה שמגן עליך בתאונות, סתם ככה לידע כללי.

ומתוך סקרנות, איפה אתה גר שהברד עושה נזקים כאלה? מקום גבוה כלשהו? עד היום שום רכב שהיה אצלנו הפח לא נפגע מברד (והיו גם מס' יפניות כולל מאזדות).

×
×
  • תוכן חדש...