Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כבר ארבע שנים ברצף, כל שנה פחחות חדשה. הפעם, הפינה הימנית של הפגוש הקדמי נמעכה וגם הפנס נשבר.

 

האמת היא שדי נמאס בכל פעם לשלם 5000, 10000, או 18000 ש"ח למוסך. למרות שזה על חשבון הביטוח, יש כאן המון התרוצצויות, המון כאב ראש, וגם השתתפות עצמית לא מבוטלת, וביטוח גדול יותר בשנה הבאה.

 

גם הפעם בטח המוסכניק ייתן לי הצעה של 5000 ש"ח.

 

האם יש משהו שאפשר לעשות כדי לא להפעיל את הביטוח?

האם אפשר להזמין חלפים משומשים, לעשות איזשהו טלאי ולגמור את זה בפחות מ-2000 ש"ח?

 

האוטו הוא רנו לוגאן , מודל 2010.

 

20160610_073945-2.jpg

20160610_073945.jpg

עריכה אחרונה על ידי Amnon Levav
פורסם

אני גר בירושלים באחת הפעמים החלפתי פנס וטמבון לסיווק 99 שלי קניתי את החלקים אצל בני דודנו יצא לי הפנס חדש 250 שח שכולם רצו 800 שח, והטמבון 270 שח גם חדש.שורה תחתונה יצאתי בנזק של 1000 שח כולל צביעה.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

פורסם (נערך)

אני חושב שמקור הבעייה שלך זה הביטוח. אתה משתמש במוסך "ההסדר"? אם כן : זה מסביר את המחירים ששלמת . תקרא את הפוסט שלי על " למה לא מוסך הסדר" ותבין לבד איך מגיעים עם פחחות של 1500₪ ל 18000₪ .

תבין,מוסך הסדר לא מרוויח כלום אם סכום התיקון הוא ₪2000

עריכה אחרונה על ידי save
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

על איזה עבודת פחחות שילמת 18,000?!

במחיר כזה עושים פחחות לכל הרכב כולל פירוק השמשות וכל חלקי הפלסטיקה מהרכב.

בפעם הבאה תעשה סקר מחירים לפני שאתה משלם כאלה סכומים על עבודה כזו מסכנה.

חלקים משומשים מפירוק, הרכבה וצביעה לא אמור לעלות מעל 2000 ש"ח ולדעתי יהיה נמוך מזה בהרבה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • ספונסר פורום
פורסם

תנסה להשיג ישירות מספקי החלפים חלק חליפי (לא מקורי), זה עשוי להוזיל משמעותית.

עבודת הצבע תהיה תלויה באיכות החומרים שישתמשו בהם לצביעת הטמבון מחדש.

מרכז שירות שי לי - מורשה יבואן לרכבי פורד ומאזדה. רחוב היוזמים 12 אור יהודה, טלפון: 03-5333082
מוסך הסדר לחברות הביטוח מגדל, מנורה, ביטוח ישיר, 9 מליון, איילון, שירביט וליברה.
לחנות האונליין של שי לי עם הנחות ומבצעים לחצו כאן

פורסם

יש לך פה פנס ופגוש שבורים.

לדעתי אין מנוס מלרכוש פנס ופגוש חדשים ולצבוע את הפגוש. לא רואה איך תצליח לעשות את זה בפחות מאלפיים שקל.

 

נסה לקבל הצעות מחיר מכמה מוסכים ואז תראה איפה אתה עומד.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

מאוד יקר, צבעתי את כל האוטו כולל פחחות (היו מכות) ב3000 שקל, הוא אמנם קטן אבל 5000 שקל זה נשמע מביך!

פורסם
איפה צובעים רכב שלם ב3000 שח מת לדעת ? מחר אני נוסע על הבוקר!!!

הרכב קטן ואני מכיר את הפחח אבל בשמחה. איפה אתה גר?

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם
הרכב קטן ואני מכיר את הפחח אבל בשמחה. איפה אתה גר?

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

 

גם אני אשמח לדעת היכן ניתן לתקן בסכום כזה.

אני מחדרה.

פורסם

"על חשבון הביטוח" זה על חשבונך ביקור הפרימיה מדי שנה. אל תשוש כל כך לערב ביטוח. השמאים שלהם דופקים מחירים ואותך. לך לכל פחח מורשה ותראה איך המחירים צונחים והעבודה אותה עבודה.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

פורסם

אם פעם בשנה יוצא לך לעשות נזק לרכב באשמתך, הייתי בודק קודם הרגלי נהיגה, בכל מקרה העסק פה לא צריך לעבור את ה3-4 והגזמתי במידה והנזק לא משמעותי

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...