Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פיהוק אחד גדול.

 

כ"כ נכון..נראית כמו לאון מוגבהת בחוץ..בפנים לפי התמונות היא אחד לאחד זהה במראה..לא יודע - נראה לי הכי סתם שיש,

נחכה לביקורות.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

לקחתי אטקה לנסיעת מבחן בפריז ואהבתי מאוד. מצד שני, אחרי שישבתי ב3008 היום שוב, אני לא יכול שלא לפהק גם מהעיצוב הפנימי כמו גם החיצוני של האטקה.

אני לוקח 3008 לנסיעת מבחן ביום חמישי, ונראה איך היא בהשוואה, ואם היא באמת כלכך טובה כמו שקראתי (ניצחה גם את האטקה וגם את הטיגואן בכמה מבחנים שראיתי עד כה).

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם

לטעמי הלאון נראית טוב יותר, עם פרופורציות נכונות יותר ובטח הרבה יותר דינמית.

אני ממש לא רואה הצדקה לשלם תוספת 30% בשביל הגבהה של 30 ס"מ....

פורסם (נערך)

על טעם אפשר להתווכח, אבל על דינמיות כשטרם נהגת בה? ומחיר כשאתה עוד לא יודע כמה האטקה תעלה...

הביקורות בכל אשר נוגע לניהוג באטקה מצויינות אגב, וזה גם היה הרושם שלי מהנהיגה הקצרצרה בה(רבע שעה).

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם
על טעם אפשר להתווכח, אבל על דינמיות כשטרם נהגת בה? ומחיר כשאתה עוד לא יודע כמה האטקה תעלה...

הביקורות בכל אשר נוגע לניהוג באטקה מצויינות אגב, וזה גם היה הרושם שלי מהנהיגה הקצרצרה בה(רבע שעה).

 

לגבי המחיר - בהנחה (סופר אופטימית) שהתמחור יהיה בדומה למובילות הקבוצה ספורטז/טוסון - אז אנחנו מדברים על 140 אש"ח שזה 20 עד 25 אש"ח יותר מלאון בסיסית (לפני מבצעי חבר וסופשנה).

 

באשר לדינמיות - כל רכב SUV יהיה נחות מדגם ההצבאק המקביל וזאת בשל משקל עודף ומרכז כובד גבוה יותר (פיסיקה בסיסית).

פורסם
לגבי המחיר - בהנחה (סופר אופטימית) שהתמחור יהיה בדומה למובילות הקבוצה ספורטז/טוסון - אז אנחנו מדברים על 140 אש"ח שזה 20 עד 25 אש"ח יותר מלאון בסיסית (לפני מבצעי חבר וסופשנה).

 

באשר לדינמיות - כל רכב SUV יהיה נחות מדגם ההצבאק המקביל וזאת בשל משקל עודף ומרכז כובד גבוה יותר (פיסיקה בסיסית).

לגבי המחיר אתה מתעלם מהעובדה שאטקה בסיסית מגיעה עם מנוע 1.4 משמעותית חזק מה1.2 של ליאון בסיסית, ואני מניח שתהיה מאובזרת יותר, אבל כמובן שאת זה עוד נצטרך לחכות ולראות.

אין לי ויכול אתך לגבי יכולת דינמית של SUV מול רכב רגיל זה ברור, ולרוב יש מחיר לשלם על הרצון של אנשים היו לשבת ברכב גבוה (לא שזה מעניין את רובם...). אבל יש ג׳יפונים ויש ג׳יפונים, ואני חושב שסיאט עשו עבודה מצויינת פה מבחינה זו (קרא קצת ביקורות ותראה) כמו גם פיז׳ו למשל, וזה מרענן לדעת שכן יהיו פה קצת אופציות בקטגוריה שאפשר להנות מהן, מה שממש אי אפשר לומר על האופציות פה עד כה.

פורסם
הטיגואן החדש היה הראשון שצפוי היה להגיע מבין אטקה, פז'ו וQ2. כולם פה והוא איננו.

Mr_Shankly לא ראית איזה טיגואן מתחבא בנמל?

 

 

האמת שלא, אני לא כל הזמן צופה על הרכבים שיורדים מהאניות.

אבל אם אראה - אדווח.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
לגבי המחיר אתה מתעלם מהעובדה שאטקה בסיסית מגיעה עם מנוע 1.4 משמעותית חזק מה1.2 של ליאון בסיסית, ואני מניח שתהיה מאובזרת יותר, אבל כמובן שאת זה עוד נצטרך לחכות ולראות.

אין לי ויכול אתך לגבי יכולת דינמית של SUV מול רכב רגיל זה ברור, ולרוב יש מחיר לשלם על הרצון של אנשים היו לשבת ברכב גבוה (לא שזה מעניין את רובם...). אבל יש ג׳יפונים ויש ג׳יפונים, ואני חושב שסיאט עשו עבודה מצויינת פה מבחינה זו (קרא קצת ביקורות ותראה) כמו גם פיז׳ו למשל, וזה מרענן לדעת שכן יהיו פה קצת אופציות בקטגוריה שאפשר להנות מהן, מה שממש אי אפשר לומר על האופציות פה עד כה.

 

מסכים לגמרי כי האטקה מהווה משב רוח מרענן בעדר המשובטים המלוכסן ובמחיר הנכון היא אף עלולה להצליח..

(בכפוף לכך כי מר ישראלי ישתכנע כי יש יצרני רכב איכותיים גם ממערב לארץ הקודש).

פורסם

לכל אלה שמנבאים הצלחה לאטקה - איפה כל קריאות ה"השמרו לנפשיכם מ-DSG ו-TSI!!!" של ישראל ישראלי?

הרי האטקה החדשה חוטאת גם בזה וגם בזה.

פורסם
לכל אלה שמנבאים הצלחה לאטקה - איפה כל קריאות ה"השמרו לנפשיכם מ-DSG ו-TSI!!!" של ישראל ישראלי?

הרי האטקה החדשה חוטאת גם בזה וגם בזה.

מה הביעה ב tsi?

מרבית הבעיות היו ב dsg לא במנוע

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...