Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני SurfHigh ואין לי מייבש. אין לי גם מיקרוגל. יש לי שלושה ילדים. האטבים שלי מפלסטיק ואני קונה חדשים פעם בשנתיים, הכי זולים במקס סטוק. אצלנו את הכביסה הרגילה תולים בבית על מתלה בלי אטבים, ואת הכביסה הדרק, יעני מגבות של ים ובגדי עבודה בחוץ עם.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

האלה מאיקאה:

גם אני סובל מהאטבים המתפרקים. לפני כחודש קניתי את אלו באיקאה:

 

http://www.ikea.co.il/default.asp?catid={28E8F96C-BE97-4AE9-A348-3DE63819270A}&details_type=1&itemid={73929F98-1BF2-4097-B1AA-0A73C8B97AD1}

 

נראים לי איכותיים יותר אבל עוד מוקדם לשפוט.

 

ממש סבבה. יש לי סט שלהם כבר שנתיים ועדיין מרגישים כמו חדשים. מומלץ

 

עריכה: לא מבין מה קרה ללינק, פשוט תלחץ עליו ותמחק את החלק שלפני ה-HTTP

עריכה אחרונה על ידי Spire

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

כמה נקודות.

 

אכן ייבוש בגדים בשמש שוחק/גומר בדים. יחד עם זה גם ייבוש במייבש לא עושה טוב

לבדים במיוחד כותנה. (שוחק ומותח בדים כמו מתעמלת קרקע)

 

מה עושים כדי להאריך חיי בדים שיראו יפים ולא בלויים? מייבשים בצל בלי אטבי כביסה.

ככה אני נוהג שנים -כמובן צריך מקום/בית גדול עבור זה.

 

אגב גם אטבי כביסה לא תורמים למראה הבד. אבל שתולים בחוץ אין אפשרות אחרת.

פורסם (נערך)
שלום, אני SurfHigh ואין לי מייבש. אין לי גם מיקרוגל. יש לי שלושה ילדים. האטבים שלי מפלסטיק ואני קונה חדשים פעם בשנתיים, הכי זולים במקס סטוק. אצלנו את הכביסה הרגילה תולים בבית על מתלה בלי אטבים, ואת הכביסה הדרק, יעני מגבות של ים ובגדי עבודה בחוץ עם.

אצלנו יש 7-8 כביסות של 8 קג בסופש.

אם הברירה היא לתלות כביסה, אצטרך מתקן כביסה ספיראלי שמקיף את הבית

 

בלי מיקרוגל כל בוקר יגלוש לי החלב מהכיריים ויקח לי שעתיים להסיר את הריח של זה

 

[emoji12]

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
שלום, אני SurfHigh ואין לי מייבש. אין לי גם מיקרוגל. יש לי שלושה ילדים. האטבים שלי מפלסטיק ואני קונה חדשים פעם בשנתיים, הכי זולים במקס סטוק. אצלנו את הכביסה הרגילה תולים בבית על מתלה בלי אטבים, ואת הכביסה הדרק, יעני מגבות של ים ובגדי עבודה בחוץ עם.

 

אנחנו אוהבים אותך SurfHigh . לא היה פשוט לפרוק כל הכבוד איזו הקלה.

 

נ.ב כותב שורות אלו לא קנה אטבי כביסה ב 10 שנים האחרונות משתמש ממה שיש לזוגתי מלפני הנישואין.

פורסם

כל חיי קינאתי באנשים שיש להם מייבש,

למה הם יכולים ואני לא? הייתה תקופה ארוכה שהאשמתי בכך את הממסד, בעיקר כשמייבש היה יקר טיחו ורק טחונים יכלו להרשות לעצמם.

No more! גם לי יהיה מייבש עוד השנה!

לא אהיה יותר עבד לכביסה!

Gn'f'R

פורסם
למה הם יכולים ואני לא?

אובמה גנב לך את הזכות למייבש

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כתולה כביסה וותיק אוכל להוסיף ולומר:

1. אין כמו תלייה בחוץ / שמש חלקית / רוח. חבל לשים במייבש שיהרוס הכביסה. רק בחורף מייבש.

2. האטב השחור - סוג מוזר. נוטה להישבר לשניים ולסיים את תפקידו ללא הודעה מוקדמת.

3. האטבי הוורודים - דרעק דרעק. מחזיק מעט מאוד זמן. אם נשבר חצי - שומר את השני + הקפיץ, הרי בכל מקרה יישבר בקרוב עוד אחד.

4. הצהוב והכחול (וגם העץ !) - טובים ומומלצים.

אם אזכור - אעלה אח"כ תמונות של אטב/יום שגילם להערכתי מבוגר מאוד.

alfa 156 2.5.

פורסם

תודה למשיבים. מישהו יודע איפה ניתן לרכוש את הצהובים? מחזיקים אצלי מעמד כעשור. באיביי אין כאלה, יש ממתכת.אבל נראה לי שנקבל כוויות בשמש הקופחת מהם.וחושש שיחלידו

 

 

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם (נערך)

אני נוהג לשמן מידי שבוע את הקפיצים של האטבים,

מתיז מעט wd40 ועובר עליהם אחד אחד.

למעשה בעת הקניה אני מבצע מבחן קטן- מבחן העגיל,

אם זה כואב לי באוזן אז כנראה שזה יפגע לי בטקסטיל.P60605-145855.jpg

עריכה אחרונה על ידי locomotive

Gn'f'R

פורסם

לוקו - מחליף איתך שני קפיצים תמורת חצי אטב (שלם, מהסוג ש"אוהב" להשבר).

איך ?

(ובכלל - בואו נפתח פה פורום ח"ח לאטבי כביסה. נראה לי שיכול לעזור לכמה חובבי תלייה).

alfa 156 2.5.

פורסם (נערך)

לוקו - אין לך פילים באטב?

איך הבגדים מסתדרים עם השמן?

 

חולגי - פורום אספנות אטבים? שרשור טכניקת תלייה?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יופי שנמצא תליין לפורום.

אגב - שימו לב - ניתן לזהות את התולה לפי סיגנון, סדר, והעדפת סוג אטבים (הכוונה לאחר מעשה)

כ"א תולה לפי המוזה שלו.

  • רעיון גרוע 1

alfa 156 2.5.


×
×
  • תוכן חדש...