Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך להחליף צמיגים בקיה פורטה כמו בכותרת. מידה 195/65/15. שיהיו שקטים ויאפשרו נסיעה נוחה עד כמה שניתן, כמו גם אורך חיים ארוך עד כמה שניתן :lol:

 

אם אפשר גם מחירים מומלצים ומקום להתקנה.

תודה!

פורסם

המלצה באילת או במטולה?

מה קוד המהירות שמופיע ברישיון הרכב, H או V?

 

אני ממליץ לך על שני דגמים.

Goodyear efficient grip perfonance

 

Continental conti premium contact 2

 

תוכל לראות כאן סדר גודל של המחירים

http://tires.yad2.co.il/compare?type=1_0&diameter=5&aspectRatio=15&width=17

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם לא רחוק לך מדי צומת בית דגן , תתקשר לגלגלי המגן ( Google) ותשאל מה יש לו במלאי משני הדגמים שרשמתי לך, וטרי. זאת מידה נפוצה ביותר. אם אין במלאי, תבקש שיזמין לך לפי קוד מהירות שרשום לך ברישיון.

המחירים והשירות אצלו טובים ואווירה נעימה. אני מגיע לשם מרמת גן.

הפנצ'ריה נמצאת בתחנת דור אלון לפני צומת בית דגן מכיוון רמלה ( תצטרך לעבור את הצומת , לעשות פרסה ולחזור לכיוון תל אביב).

אין לי אחוזים בפנצ'ריה הזאת, רק ניסיון מוצלח.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני עם פירלי P1 הם בסדר גמור. נוחות טובה ועברו 30K ומצבם מצוין.

עלה לי בזמנו 325 לצמיג בנתניה.

הייתה פנצ'ריה שמכרה ב290 לצמיג בת"א אבל התעצלתי לנסוע.

גם לי יש ניסיון טוב עם גלגלי המגן בבית דגן, אם כי מועט.

צמיגים נוספים שיהיו זולים ונעימים לנסיעה:

FALKEN ZE914

TOYO CF2

באופן כללי בצע חיפוש זו מידה נפוצה מאוד.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תודה!

בד"כ אני מחליף אצל אנטון ביפו.

האם לבחור אחד מהצמיגים שהצעתם? כולם באותה רמה בערך וחפש את הכי זול וטרי?

פורסם

אנטון ביפו זה בית משוגעים.

עד שלא מגיעים לשם לא ברור מה יש לו במלאי, קשה לבדוק תאריכי ייצור.

קיימים הרבה צמיגים איכותיים, השאלה מה יש ביפו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם חשוב לך הרעש , גודייר טובים בכך . היו לי זוג קונטיננטל שהתייבשו ושמתי גודייר במקום והרכב שקט יותר

 

המחיר היה 360 לצמיג באותה מידה שלך אבל השקט שווה לי הפרש של 100 שקל

פורסם

קודם כל, תודה רבה שאתה מברר יום לפני על צמיגים במידה שלי.

צודק vladclar

לגבי אנטון ביפו. אמנם ידוע בפורום עם מחירים זולים, אבל לגבי השירות אני יצאתי מאוד לא מרוצה.

אשמח לשמוע במה בחרת בסוף!

 

דיברתי עם צמיגיה שהומלצה פה, הציע לי

Goodyear efficient grip COMPACT, ב280. הPERFORMANCE מגיע רק בקוד מהירות V ובמחיר יקר הרבה יותר. מה ההבדל בינהם, והאם גם הוא מומלץ מאוד?



לא נוסע הרבה ק"מ, צריך צמיג שיחזיק לכמה שנים. מעדיף התנגדות נמוכה לגלגול ואחיזה טובה בסיבובים. לא חייב צמיג חרישי.

פורסם

גם הקומפקט צמיג טוב ( בדרך כלל נמכר במידות יותר קטנות), ולמחיר שקיבלת נותן תמורה מצויינת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תבדוק פה:

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/

 

בגלל מזג אוויר שונה וכבישים באיכות שונה בכל מדינה, אתה עלול לקבל המלצות מטעות. בנוסף החוות דעת הם בדרך כלל יחסיות לצמיגים מאותה רמה, ז"א אנשים משווים מה יותר משתלם לקנות בטווח מחירים מסויים ולא בהכרח מה יותר טוב, וזה בהתחשב למחירים במדינה שלהם כו'...

לכן הכי טוב לקבל המלצות מאנשים בארץ.

פורסם (נערך)

בעבר היה לי אותו מידה כמו שלך ברכב הקודם ,שמתי גודייר !! צמיג מעןלה

כיום יש לי קונטיננטל בצמיגים הקדמיים . ואני מבסוט ממנו .

זה גם אחלה אופציה

עריכה אחרונה על ידי omere3
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קצת באיחור, אבל מעדכן בכל זאת. הוחלפה רביעייה

Goodyear efficient grip perfonance קוד V(זה מה שהיה במלאי) למרות שיכולתי להסתפק ב H. הוחלף בגלגלי המגן לפי ההמלצה פה. הצמיגים בני חצי שנה. המחיר היה לפי מחירון יד 2 לצמיגים.

×
×
  • תוכן חדש...