Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עובד במסעדה בשם טרבין בהרצליה פיתוח במשך 3 וחצי שנים, גם אם חיכיתי לעלות למשמרת, זה עד חצי שעה, ובכל אופן התשלום שאני מקבל לשעה שם מספיק גבוה כדי שההמתנה תהיה כדאית.

בנוסף, הבעל בית משלם לנו 10 שקלים יותר משכר המינימום במידה ואנחנו לא מגיעים לכך, ובנוסף נסיעות למי שמבקש.

בבית קפה שמשלם מינימום לא קרה לי דבר כזה מעולם, וכמובן עוד יותר בזמן שאני מתלמד, אני צריך ללמוד את העבודה ולא לשבת ולחכות, זו התחלה ברגל שמאל עם עובד חדש.

הבית קפה המדובר הוא *נמחק לבקשת פות"ש*.

פורסם

אין לי מושג איך אתם מוכנים ללכת לעבוד במקומות כאלה, כף רגלי דרכה במקום העבודה ואתם לא משלמים לי, אחרי שעה שולחים אותי הביתה בלי שכר ועוד.

 

פשוט ביזיון למעסיקים, וסליחה אבל פשוט ביזיון למי שהולך לעבוד במקומות כאלה.

 

בעברי לפני הגיוס (13 שנה) עבדתי באולם אירועים שהיינו מחתימים כרטיס בכניסה וביציאה היה משלם פר שעה + היינו מקבלים טיפים מהשולחנות.

 

היום זה פשוט ניצול מחפיר של המעסיקים!

פורסם

אם זה סכום של כמה מאות שקלים - חבל על הזמן והמאמץ.

אם זה סכום של כמה אלפי ש"ח ויותר - אז יש טעם להגיש תביעה בבי"ד לעבודה -> במקרה כזה פעל כפי שישה הנחה בפוסט #8.

 

לגבי עו"ד - אפשר להתייעץ עם עו"ד המתמחה בתחום. העלות היא של כמה מאות שקלים.

להגיש תביעה דרך עו"ד - כדאית רק אם הסכום הנתבע הוא בסדר גודל של כמה עשרות אלפי שקלים (פחות מזה - לא משתלם. התשלום לעו"ד יבלע חלק גדול ממה שתקבל ואולי תצטרך להוסיף).

תביעה בבי"ד לעבודה - אפשרי עצמאית. לא חייב עו"ד.

קח בחשבון שזה יצריך ממך השקעת מאמץ, ועבור סכומים קטנים (כמה מאות ש"ח) לדעתי זה לא כדאי.

פורסם

חבר מבלי לקרוא את התגובות, לא הצלחתי לסיים את הפוסט שלך מעצבים, על כל שעה שאתה בעבודה ואפילו חצי שעה מגיע לך תשלום מלא.

שלח מכתב התראה לפני תביעה, תתבע, ותעוף משם כל עוד נפשך בך.

גם כשטעו לי בחצי שעה בחישוב המשכורת עשיתי בלאגן כאילו גנבו לי כסף, שתבין.

Miata ND2

 

פורסם

גם כשטעו לי בחצי שעה בחישוב המשכורת עשיתי בלאגן כאילו גנבו לי כסף, שתבין.

קפיש!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם כולם היו מדווחים על מעסיקים כאלה ולא "בולעים את הצפרדע", המצב הכללי בשוק הזה היה טוב.

צריך לשים סוף להפקרות הזאת של שכר המינימום.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

^^^

 

מה הקשר בין שכר המינימום לדיון כאן?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
קפיש!

הכוונה הייתה שעליו להלחם על כל שקל שמגיע לו,ופה לא מדובר בשקל.

טעות נעשית, אחד היה יכול לוותר על חצי שעת עבודה ולא להלחם, השני ילחם על מה שמגיע לו בזכות.

Miata ND2

 

פורסם

אם מדובר בטעות יתקנו אותה בלי בלאגן

 

אם מדובר בכוונה תחילה אז יש צורך אולי להילחם או אולי גם זאת יתקנו אם יעירו יפה, ואולי לא.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

המעסיק שלי היה מקבל בהבנה ואז שוכח להוסיף, היה צריך "לקרצץ" לו עד שיזכור, יש כאלה שהיו מאבדים סבלנות ומוותרים

Miata ND2

 

פורסם
^^^

 

מה הקשר בין שכר המינימום לדיון כאן?

 

בד"כ אני שומע על מקרים כאלה מאנשים שעובדים בשכר מינימום או קרוב למינימום, מלצרים, מתדלקים וכו'. הם נחשבים קלים להחלפה ע"י מעסיקים ולכן מנוצלים על ידם, בידיעה שאם יתלוננו על חוסר צדק מספיק יפוטרו ויוחלפו מיד.

 

לא התכוונתי ל"שכר המינימום" כמספר אלא כסטטוס.

הכוונה הייתה שעליו להלחם על כל שקל שמגיע לו,ופה לא מדובר בשקל.

טעות נעשית, אחד היה יכול לוותר על חצי שעת עבודה ולא להלחם, השני ילחם על מה שמגיע לו בזכות.

 

אחרי שהגנת כל כך יפה על זכותך לנקות חוסרים ממשכורות המתדלקים שלך בשרשור לפני שבוע, אין לך זכות להגיב בדיון הזה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

אהלן, מחר הולך למשמרת אחת לפני האחרונה שם (כי בכל זאת יש לי מוסר עבודה ולא אפסיק לפתע כשיש לי משמרות עוד השבוע)

התכנון הוא לחכות לתלוש בחודש הבא ולהגיש מכתב על השעות המלאות שמגיעות לי, כולל שעות ההתלמדות.

מרגיז אותי מאוד, אני לא ילד בן 15 שלא יודע את זכויותיו, ואני מאמין שאף אדם בוגר לא היה מסכים להשאר דקה בעבודה בלי שישלמו לו על כך, איפה נשמע דבר כזה?

×
×
  • תוכן חדש...