Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לדיון

הזה:

 

אהלן, בסופו של דבר החלטתי ללכת על הבלו ריספונס.

אחרי שהחליפו לי אותם שמתי לב שהרכב רועד במהירויות של 110+ , לא משהו מאוד רציני אבל הוא לא נוסע חלק כמו שנסע עם הסט הישן.

חזרתי לפנצ'ריה ואמרתי לו, הוא עשה איזון שוב וראיתי שהמכונה רשמה אוקיי על שניהם.

הוא טוען שהצמיג האחורי שלי אכול בחלקו הפנימי, אמר לי להעביר את היד ולהרגיש שהוא גבשושי ושזאת מחלה של רכבים גרמנים.

אמרתי לו שאני לא מרגיש כלום ושאני לא מבין איך זה הגיוני שבבוקר הוא לא רעד ועכשיו הוא רועד.

הוא פירק גם את הלגל האחורי לבקשתי ואמר לי הנה תרגיש גבשושיות-שוב לא הרגשתי כלום.

הוא אומר לי שעם הצמיגים שהוא שם הכל בסדר וחזר ואמר שהאחוריים גורמים לזה וכמובן ניסה לדחוף לי סט אחורי גם.

 

עכשיו המצב הוא שהרכב נוסע פחות טוב עם הסט הזה ואין לי מושג למה.

האם יכול להיות שצריך לעשות כיוון פרונט אחרי החלפת סט קידמי?

שמתי לב שהצמיג גם רועש יותר מהסט הקודם, זה בגלל שהוא חדש או שהם רועשים במיוחד?

 

אשמח לעזרתכם מה לעשות הלאה

פורסם

1. הרעידות יכולות להיות בגלל שצמיג עדיין לא "התיישב" טוב על הג'נט, סע עוד כמה ימים ואז תעשה איזון חוזר.

2. אין צורך לעשות כיוון פרונט.

3. צמיגים חדשים רועשים בכמה מאות ק"מ הראשונים ואז הרעש יפחת.

פורסם

בהמשך לדיון

הזה:

 

אהלן, בסופו של דבר החלטתי ללכת על הבלו ריספונס.

אחרי שהחליפו לי אותם שמתי לב שהרכב רועד במהירויות של 110+ , לא משהו מאוד רציני אבל הוא לא נוסע חלק כמו שנסע עם הסט הישן.

חזרתי לפנצ'ריה ואמרתי לו, הוא עשה איזון שוב וראיתי שהמכונה רשמה אוקיי על שניהם.

הוא טוען שהצמיג האחורי שלי אכול בחלקו הפנימי, אמר לי להעביר את היד ולהרגיש שהוא גבשושי ושזאת מחלה של רכבים גרמנים.

אמרתי לו שאני לא מרגיש כלום ושאני לא מבין איך זה הגיוני שבבוקר הוא לא רעד ועכשיו הוא רועד.

הוא פירק גם את הלגל האחורי לבקשתי ואמר לי הנה תרגיש גבשושיות-שוב לא הרגשתי כלום.

הוא אומר לי שעם הצמיגים שהוא שם הכל בסדר וחזר ואמר שהאחוריים גורמים לזה וכמובן ניסה לדחוף לי סט אחורי גם.

 

עכשיו המצב הוא שהרכב נוסע פחות טוב עם הסט הזה ואין לי מושג למה.

האם יכול להיות שצריך לעשות כיוון פרונט אחרי החלפת סט קידמי?

שמתי לב שהצמיג גם רועש יותר מהסט הקודם, זה בגלל שהוא חדש או שהם רועשים במיוחד?

 

אשמח לעזרתכם מה לעשות הלאה

 

אולי זה נראה מובן מאליו, אבל כבר היה כאן מקרה שהתקינו צמיגים במידה שונה על כל ג'אנט בנפרד.

וכמו תמיד, אין טוב ממראה עיניים וקבלת חוות דעת נוספת ממקור מקצועי אחר.

פורסם

רעידה במהירות של מעל 100 נובעת בהרבה מקרים מצמיגים אחוריים (עד 100 מקדמיים) .

אם הצמיג רועש - הוא רועש. זה לא עובר. יש כאלה שמרעישים יותר מהאחרים. זה משהו שצריך להיות מודעים לו. (משמעותי מאד בצמיגי שטח אבל משפיע גם בצמיגי כביש) .

אם הצמיגים הקדמיים הישנים לא נאכלו באופן שווה, ייתכן שהיתה בעיית פרונט במקור שהביא גם לשחיקה הלא אחידה ומומלץ לעשות כיוון פרונט (אבל רק אם השחיקה היתה לא אחידה) .

 

ועכשיו השאלה אם בטוח שהרעידה הקטנה לא היתה קודם ...ואולי אתה רגיש כי החלפת צמיגים ואתה "מחפש" את זה...

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

×
×
  • תוכן חדש...