Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הפעם הקודמת שילמנו איזה 180/250₪ ר על הכבל של הקלץ'.

מסתבר שהחליפו רק את הדוושות. זה אני אומר לך 100%.

 

כל החלק הזה שהם אמרו ורשמו בהצעה מחיר שצריך להחליף קלץ', עלי לא הגיע האינפורמציה, לא קיבלנו כלום בחשבונית כל זה, קק כבל קלץ' ואיזה מנורה שרופה.

 

בסופו של דבר אלרי וויכוחים, אמרו "טוב, 5500₪ כלל הכל".

 

בדקנו בכמה מקומות והכי זול שמצאנו זה 4700₪.

 

אבא שלי החליט לעשות במוסך שך 4700₪.

 

אחרי זה, לא ממש יודע איך להתנהג, כי כמו שכתבתי קודם, בהצעה מחיר שהיה להם במחשב בנוב 2018, כן רשום משהו בסגנון "קלץ' קשה, עדיף להחליף". אז מבחינתם, הם אמרו ואנחנו אמרנו "לא".

 

אז לא יודע, אם למישהו יש במלצה כל מה לעשות, אשמח לשמוע.

 

 

רוצה להוסיף משהו שכנראה לא הבנתי נכון, או לא הסברתי נכון אז בנובמבר.

 

כאשר אמרו 1600₪, הכוונה הייתה רק על הדוושות.

כאשר אמרו לי באוויר 2000+₪, הכוונה הייתה על הקלץ עצמו, לא כלל עבודה.

 

אבל, וזה אבל גדול, לא נאמר לי עד היום, שהקלץ עצמו היה במצב קשה ושצריכים להחליף.

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי kurko1992

  • שנה מאוחר יותר...
  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למי שזה עוד רלוונטי אליו - קיבלתי מכתב מ UMI על ריקול מקומי במסגרת הסדר פשרה לספארק שכרגע אצל אחותי, שכולל בדיקה והחלפה של סט הדוושות בעת הצורך.

מסתבר שלאחרונה הגיעו לפשרה בתביעה ייצוגית בנושא, וכחלק ממנה גם מסכימים לתת החזר כספי מסוים לאלה שכבר נשברה להם הדוושה והחליפו.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

שאלה לחברי הפורום הנכבדים.

 

גם אני קיבלתי מכתב מ-UMI לגבי הסכם פשרה בתביעה הייצוגית.

ברשותי ספארק 2011 וכרגע אין לי שום בעיה בדוושה (או בכלל ברכב).

האם אתם ממליצים לקחת את הרכב לבדיקה של הדוושה במסגרת הסכם הפשרה או שאין טעם?

הסכם הפשרה תחום בזמן (שנתיים) כך שאני חושש שיבדקו ןיגידו שהכל תקין גם אם יש סדק בדוושה ופשוט יחכו שתוקף ההסכם יפוג ואז כבר התשלום עליי.

זה פשוט נשמע לי כמו ישראבלוף אחד גדול.

חייב לציין שאנ נוהג רגוע יחסית רוב הזמן.

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

התשלום יהיה שלך אחרי שנתיים בין אם תבדוק ובין אם לא.

 

אבל אם תיגש לבדיקה, ובכל זאת לא יתחמנו אותך כמו שאתה חושש, ייתכן שתמצא בעייה ותטופל במסגרת ההסדר, בעוד שאם לא תעשה דבר, ברור שכשתקרה בעייה אחרי השנתיים - אכלת אותה.

 

כמובן ייתכן שתיגש, ולא ימצאו דבר.  ייתכן שבאמת אין בעייה (יש מספיק ספארקים כאלו שמעולם לא נשברה בהם דוושת הבלם.  רובם להבנתי).  וייתכן שיש בעייה ולא ראו, או כמו שאתה חושש - יחביאו.  אז ?  אתה רק יכול להרוויח.

פורסם
לפני 14 שעות, lahav28 כתב:

חייב לציין שאנ נוהג רגוע יחסית רוב הזמן.

אתה לא חייב לציין את זה.
זאת ספארק, ולא גרסת המירוצים.
בנוסף, מה קשור אופי הנהיגה למשקל שאתה עלול להפעיל על דוושת הקלאצ' או לכשל שיש בתכן שלה?

במקום ללכת למוסך תחפש קצת תמונות של איפה זה נשבר, תזיז את המושב אחורה ותראה אם אתה מזהה סימני סדיקה\שבר.
אם לא שים תזכורת לבדוק את זה עוד שנה, או שתלך למוסך יבואן ותנסה להכריח אותם להחליף לגרסה החדשה של הדוושה כי זה בטיחות ואם זה יקרה באמצע נסיעה זה עלול להיגמר פחות טוב.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 2 דקות, shellcase כתב:

בנוסף, מה קשור אופי הנהיגה למשקל שאתה עלול להפעיל על דוושת הקלאצ' או לכשל שיש בתכן שלה?

כאשר אתה נוהג באגרסיביות (וחושב שאתה נהג מירוצים) אתה מפעיל מן הסתם את הקלאצ' יותר פעמים ולוחץ על הדוושה הרבה יותר חזק מבנסיעה רגועה.

 

לפני 6 דקות, shellcase כתב:

במקום ללכת למוסך תחפש קצת תמונות של איפה זה נשבר, תזיז את המושב אחורה ותראה אם אתה מזהה סימני סדיקה\שבר.

זה רעיון ממש טוב, איישם אותו בהקדם, תודה 🙂

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

פורסם (נערך)

בחיי שאני נוהג בכבישים טכניים כל יום, לפעמים הרבה יותר מהר אפילו מאלה ש'חושבים שהם נהגי מירוצים', לא בעטתי את הקלאצ' לרצפה בחיים. אני מאמין שאני מגיע אולי ל90% מהמהלך בנסיעות האלו.

המירוצים היחידים שאני מכיר שבהם בועטים בקלאצ' הם דריפטים, בנהיגה ספורטיבי התנועות שלך הרבה יותר מעודנות, מחושבות ומדוייקות מסתם נסיעה מנהלתית, לא שולל מפגרים שראו הרבה טלוויזיה וחושבים שמה שרואים במסך זו המציאות, אבל שוב - זו ספארק, הדוושה היחידה שנמעכת שם בכל הכח זו הימנית, (כדי לנסות ולהוציא מהאורווה עוד איזה סוס או שניים).

עריכה אחרונה על ידי shellcase
  • מצחיק 2

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לחברי הפורום המעולה, 

 

גם אני כמצופה קיבלתי את המכתב משברולט לגבי התביעה הייצוגית.

לי האמת קרה פעמיים(!) בהן נשברה לי דוושת הקלאצ באוטו ותהיתי מה הדין בעניין הזה. 

1) החזר אני מניח שאני אקבל מן הסתם על שתי הפעמים - אבל מה לגבי הפיצוי הנוסף 2000₪? פעם אחת או פעמיים בגלל עוגמת הנפש והנזקים העקיפים שנגרמו עקב שני אירועי השבר? 

2) מאחר ומדובר, כמו שאפשר להבין מהשיח כאן, בסכומי כסף גדולים יחסית - מישהו יודע להגיד אם הם מחויבים להחזיר את המחיר המלא ששילמתי כולל מע"מ? או רק המחיר ללא מע"מ?

 

תודה! 

 

פורסם

אני גם קיבלתי את המכתב, עד שלא אקבל את הצ'ק לא בטוח ב100% מה באמת אקבל.

אבל המקרה שלי הוא כזה:
פעם 1 נשבר הדוושה, לקחנו את הרכב למוסך (לא אגיד איזה בינתיים), אמרו כל מיני מחירים כי "לא ידעו" מה הדיוק קרה וזה (תכלס נזכרתי לגבי האשכול הזה אחרי שנגמר הסיפור), בסופו של דבר אחרי כמה צעקות וזה, המנהל המוסך אמר שיחליפו לנו הכל חינם, רק שילמנו 250₪ כל הכבל של הקלאץ'.
אחרי בערך 8 חודשים, שוב נשבר הדוושה, הפעם אמרו מחירים מוגזמים, איזה 8000₪ ואחרי וויכוחים אמרו 6500₪ או משהו כזה. אמרו לנו "אמרנו לכם הפעם שאתם צריכים להחליף את הקלץ' עצמו ו שבגלל זה הדוושה נשברה, שזה שקר גז, לא אמרו לנו כלום על זה, אבל רשמו במחשב, אז מבחינתם "אמרו".
הפעם לא טיפלנו שם, לקחנו למוסך אחר, סה"כ עבודה, 5100₪ כלל מע"מ ט הכל.

אתמול התקשרו אחרי ששלחתי את התפסים שביקשו.
בסופו של דבר הסיפור עלה לנו 5800₪ (5100 הטיפול של הרכב + 700₪ כדי לעשות את המכתב הזה עם עורך דין או מה שלא יהיה שהם מבקשים), ואמרו לי בטלפון שאקבל חזרה את הפיצוי של 2000₪ + כמה ששילמנו את הדוושות החדשות בפעם השניה + את העבודה + המע"מ, משהו כמו 4000₪ אמור להיות.

נראה באמת מה קורה, אמרו לי שייקח איזה שבועיים, אבל שתכלס יש להם 45 יום כדי לשלוח לנו את הצ'ק.

לגביך, אתה שילמת פעמיים על ההחלפת דוושות?
אם כן, לדעתי, אתה אמור לקבל חזרה 2000 פיצוי + פעמיים על הדוושות, האלה אם כן עשית הכל במוסך של שברולט שהבנתי ששם זה משהו אחר, תקבל הנחה בהחלפה או משהו כזה (לא סגור על זה, נראה לי שזה ככה).

אשמח לעדכון :-)

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

פורסם
לפני 14 שעות, kurko1992 כתב:


לגביך, אתה שילמת פעמיים על ההחלפת דוושות?
אם כן, לדעתי, אתה אמור לקבל חזרה 2000 פיצוי + פעמיים על הדוושות, האלה אם כן עשית הכל במוסך של שברולט שהבנתי ששם זה משהו אחר, תקבל הנחה בהחלפה או משהו כזה (לא סגור על זה, נראה לי שזה ככה).

אשמח לעדכון :-)

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
 

 

אז בפעם הראשונה לפני כמה שנים שילמתי עליה 

בפעם השנייה לפני פחות משנה, לא שילמתי על ההחלפה בגלל שזה היה בהליכים משפטיים וכו'

 

אבל אם קרה לנו פעמיים, ובשתי הפעמים הנפרדות הרי נשאנו בעלויות עקיפות (בלי קשר לעלות ההחלפה עצמה, זה ברור שמה ששילמנו צריכים להחזיר) על כל הזמן שנזרק ודברים אחרים ונגרמה לנו כמובן "עוגמת הנפש" - אני לא מבין למה לא מפצים 2000 ש"ח על כל פעם שנשברה הדוושה.. 

 

 

  • מעניין 1
פורסם

לא נשמע מופרך שקלאץ' ישן וקשה מקרב את היום שבו הדוושה תישבר. לפני שהחלפתי קלאץ' לספארק הוא היה קשה בצורה מוגזמת.

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

  • מעניין 1
פורסם
 
אז בפעם הראשונה לפני כמה שנים שילמתי עליה 
בפעם השנייה לפני פחות משנה, לא שילמתי על ההחלפה בגלל שזה היה בהליכים משפטיים וכו'
 
אבל אם קרה לנו פעמיים, ובשתי הפעמים הנפרדות הרי נשאנו בעלויות עקיפות (בלי קשר לעלות ההחלפה עצמה, זה ברור שמה ששילמנו צריכים להחזיר) על כל הזמן שנזרק ודברים אחרים ונגרמה לנו כמובן "עוגמת הנפש" - אני לא מבין למה לא מפצים 2000 ש"ח על כל פעם שנשברה הדוושה.. 
 
 
וואלה, מעניין מה שאתה אומר.
אני בינתיים ממתין לצ'ק, אבל הבנתי שאת הפיצוי של ה2000₪ אקבל רק פעם 1 :-(.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

לא נשמע מופרך שקלאץ' ישן וקשה מקרב את היום שבו הדוושה תישבר. לפני שהחלפתי קלאץ' לספארק הוא היה קשה בצורה מוגזמת.

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk


את הספארק שלי ידני קניתי ב2014, הייתה יד 00 מבחורה, עם 56/57 אלף ק"מ, רק הוצאתי רישיון, אבל לפי מה שאני זוכר היה די קשה.
אחרי שנשבר והחלפנו, היה ממש קל, שמיים וארץ, אחרי 8 חודשים בערך, נשבר שוב, הפעם החלפנו במוסך אחר וגם ממש קל, אבל הפעם החלפנו גם את הקלאץ' עצמו, לא רק את הדוושות.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שכחתי לעדכן, קיבלתי כבר לפני חודש אולי, אפילו יותר, צ'ק על סה"כ 4106 ש"ח אם אני זוכר נכון.

2000 פיצוי פעם 1 ועוד 2106 ש"ח ש  ש"ח 1600 מזה, זה העלות של הפדלים חדשים רק (הסט נמכר ככה, גז ברקס ומצמד, אי אפשר רק חלק) , ו השאר לא יודע.

 

עוד מישהו קיבל משהו?

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...