Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי החשבונית החליפו כאן את כל היחידה של הדוושות, גם הגז הבלם והמצמד.. למה?

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

"מושלמת". אחחחח, האירוניה :D

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

פשוט לא להאמין! לראשונה אני רואה שמכלול הדוושות הוא קומפלט של שלוש דוושות. אין דבר כזה אצל יצרנים אחרים, לא שאני מכיר לפחות. מכאן העלות האסטרונומית. טוב, זה אוטו זול...

 

דרך אגב, כמעט כל הרכב הידני בעולם נמכר לפחות מזה שני עשורים עם דוושת מצמד מפלסטיק ואף אחד לא מייצר דוושת בלם מפלסטיק אלא רק מפלדה. זה נועד לשכך את המומנט שמועבר למצמד ולא משיקולי עלות.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

כלומר מחליפים את כל הדוושות כי זה הכל חתיכה אחת

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בתקופה האחרונה רוב דוושות הקלאצי שנתקלתי בהם,היו פלסטיק, אבל דוושות הבלם עשויות תמיד ממתכת.

הם חייבות להיות ממתכת, מפני שדוושת הבלם אינה מגיעה לרצפה אף פעם, גם בבלימת חירום, כשרוצים שהרכב יעצור מייד ולוחצים בכל הכוח על הבלמים. כמובן שלא ניתן להשוות את כוח הלחיצה על הדוושות. לחיצה על הבלם בכל הכוח, היא פי כמה מהלחיצה על דוושת הקלאצי, שמגיעה בקלות לרצפה.

ולכן דוושת הבלם היא עשויה ממתכת.

כדי להבין את ההיגיון של החלפת כל הדוושות, במקום אחת מהם{שמיועדת להישבר}, צריך לחטט בספר הטכני של הרכב.

אבל בכל מקרה לא צריך לעלות כסף. מה שנהוג ביתר המדינות, צריך להיות גם כאן. מה גם שזה הופך לבטיחותי, ומחוייב ב-ריקול.

אני מתפלא שעדיין אין קריאה כזו.

פורסם

לאבא שלי יש ספארק ידני 2011, אנחנו היד 2 (01), היד ראשונה (00) הייתה בחורה.

יש לו בעיה בקלאץ' שהיא רודת לפעמים... קשה לי מאוד להסביר את זה בעברית...

מה אתם אומרים לי שכדאי לי להגיו לאבא שלי?

סצם לצורך העניין, הרכב שצלינו מינואר 2014.

פורסם

מה שאתה מתאר נשמע כמו החלקה. זה לא קשור לשרשור הזה (כאן מדובר על שבר בדוושה, שקורה לפתע). אם זה קורה לעיתים קרובות ומפריע, פתח נושא נפרד. כל הספארק האלה ידניות, אגב.

 

 

מדברי פות"ש עולה שמדובר בהצעה במוסך ברשת היבואן. אשמח לראות התייחסותם כאן לנושא. גם לסט המושלם הזה, שלוש דוושות, העניין נשמע לי מופקע. אגב, האם מדובר בחלק מקורי, או חלק שעבר שיפור?

 

זה השרטוט שלו, אגב:

p019165.jpg

פורסם
מה שאתה מתאר נשמע כמו החלקה. זה לא קשור לשרשור הזה (כאן מדובר על שבר בדוושה, שקורה לפתע). אם זה קורה לעיתים קרובות ומפריע, פתח נושא נפרד. כל הספארק האלה ידניות, אגב.

 

 

מדברי פות"ש עולה שמדובר בהצעה במוסך ברשת היבואן. אשמח לראות התייחסותם כאן לנושא. גם לסט המושלם הזה, שלוש דוושות, העניין נשמע לי מופקע. אגב, האם מדובר בחלק מקורי, או חלק שעבר שיפור?

 

זה השרטוט שלו, אגב:

[ATTACH=CONFIG]458749[/ATTACH]

אם דיברת עלי...

רק סיפרתי. משהו בנוסף.

כתבו פה שהקלאץ של הספארק 2010 עד 2012 יכול להישבר תוך כדי נסיעה, ובגלל שיש לי את הרכב הזה, שאלתי מה כדאי לי לעשות.

מבין?

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

פורסם

אכן דיברתי אליך, הבנתי בדיוק למה התכוונת והצעתי לפתוח שרשור נפרד אם זה מפריע.

נהוג לא לצטט הודעות אם מגיבים אליהן מיד, לכן לא ציטתי.

זה לא שרשור ספארק כללי, ולא כדאי לערב פה בעיה שלא קשורה לנושא השרשור. פתח נושא נפרד ותקבל התייחסות ראויה.

פורסם
אכן דיברתי אליך, הבנתי בדיוק למה התכוונת והצעתי לפתוח שרשור נפרד אם זה מפריע.

נהוג לא לצטט הודעות אם מגיבים אליהן מיד, לכן לא ציטתי.

זה לא שרשור ספארק כללי, ולא כדאי לערב פה בעיה שלא קשורה לנושא השרשור. פתח נושא נפרד ותקבל התייחסות ראויה.

1) הבנתי אותך. הכל טוב.

2) הנושא של האשכול זה ספארק 2010-2012.... למה אתה אומר שזה לא קשור לספארק?

3) הבנתי מה לא הבנת ממני, סורי, התכוונתי להגיד מה כדי לי לעשות לגביי הבעיה שכותבים פה, הרכב שלי נכנס בדיוק בשנות הזה. לא דיברתי לגביי הבעיה שאבא שלי אומר שיש, רק סיפרתי מה קורה לו כדי שיגידו לי אם זה קשור למה שמדברים פה בנוסף. אתה מבין?

 

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

פורסם
2) הנושא של האשכול זה ספארק 2010-2012.... למה אתה אומר שזה לא קשור לספארק?

תקרא שוב את המשפט שרשם Eily. הפעם בצורה לא סלקטיבית.

זה לא שרשור ספארק כללי, ולא כדאי לערב פה בעיה שלא קשורה לנושא השרשור.

כותרת השרשור היא: שברולט ספארק 2010-212 דוושת מצמד נשברת

 

לזה התכוון המשורר.

פורסם
תקרא שוב את המשפט שרשם Eily. הפעם בצורה לא סלקטיבית.

 

כותרת השרשור היא: שברולט ספארק 2010-212 דוושת מצמד נשברת

 

לזה התכוון המשורר.

טוב חברים.

לא מחפש להריב פה.

אני כולה שאלתי אם כדאי לי לעשות משהו בנושא שמדברים פה, לא לגביי הבעיה שרק סיפרתי בנוסף...

ה הכל :-(

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...