Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני מעוניין לשים מגיני רוח במזדה 2, יש לי אפשרות לבחור מודבקים די איכותיים ב250 ש"ח וכאלה שמחליקים ב450 ש"ח.

השאלה היא האם יש טעם להשקיע עוד 200 שקל על האלה שמחליקים והאם יכול להבצר לי נזק למנגנון של החלון עקב המגן רוח?

בנוסף כאלה שמדביקים, במידה ומדביקים אותם טוב יכול להיות לי אחרי זה בעיות איתם למשל במכונות שטיפת רכים וכאלה שהם עלולים להתלש?

 

 

תודה מראש.

פורסם

כבר שברו לי מגני רוח בשטיפה שמודבקים בעזרת כח הגרניק וכח היד. כנראה פלסטיק שנחלש אבל גרניק יכול לפגוע בהם.

 

עדיף הדבקה איכותית, יותר יפה ואין שום חשש למנגנון החלון. רק קח בחשבון שצריך להדביק טוב טוב.

 

לא נראה לי שתוכל להיכנס למנהרת שטיפה.

פורסם

יש לך כמה סוגי איכותיות.

 

אני הקפדתי לשטוף בעבר הרבה במכוני שטיפה ופשוט אמרתי להם להיזהר עם הגרניק על המגני רוח, בפועל השפריצו ובד"כ לא קרה כלום.

 

דווקא אלו ששברו לי שברו עם הידיים אבל זה פלסטיק שישב 4 שנים ועדיין יושב, חוזק לא נשאר ממנו הרבה כנראה.

 

אל תוותר, נשבר לי מגן רוח מקדימה , פתאום אני מרגיש כמה רוח זה סינן (כולל רעש).

 

כמובן שסיני לא מומלץ...

פורסם

איזה, אני נכנס למנהרת שטיפה פעם בשבוע לפחות, למי יש זמן לגרניק ממה שקראתי במנהרת שטיפה זה ישבר לי צ'יק צ'אק

×
×
  • תוכן חדש...