Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הונדה CRZ. תעיף מבט בסוויץ'

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

קשה לחשוב על עוד מכונית שעונה לצורך של *רק* מראה ספורטיבי טוב כמו הוולוסטר. כל השאר שצויינו כאן (אולי למעט המגאן קופה, שחוץ משלוש דלתות אין לה איזשהו ייחוד) יגיעו עם יכולות גבוהות מהרגיל - בין אם בניהוג ובין אם בביצועים, מה שיוביל לעלויות רכישה וביטוח גבוהות יותר, למרות שהייתי עושה גיחה ל-Wobi לבדוק עלויות ביטוח לוולוסטר, שלא בדיוק נהנית ממוניטין של "אוטו זקנים".

 

אם מאזדה ספיריט, אז עדיף כבר את ה-1600 ולשים לה גלגלים גדולים.

 

אם אהבת את העיצוב של האיביזה קופרה (או של הלאון קופרה, או לצורך העניין של כל מכונית ספורטיבית שמבוססת על גרסה משפחתית), קנה את הגרסה הרגילה, ותזמין לה קיט עיצוב. אני יודע שזה "לא מקובל" ושזה "פוזה מטומטמת", אבל גם אמירות כאלה הן די מטומטמות. אם זה מה ש"עושה" לך את זה, אז לך על זה. עדיף שתחסוך על דגם הרכב - במיוחד כשאתה בא ואומר בעצמך שעדיף בשלב זה שלא תקנה מכונית ספורטיבית שאתה עלול הביא למצב של תאונה, אבל למרות זאת לא רואה סיבה שתוותר על העיצוב, שאתה כן רוצה. יש פה חבר פורום אחד בשם Civic07 אם אני לא טועה, שעשה משהו דומה, ויצא לו אחלה. לא רואה סיבה למה שאתה לא תעשה אותו דבר.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אלפא מיטו נשמעת כמו בחירה מאוד הגיונית למה שאתה מתאר. בתקציב שלך אפשר למצוא אחלה אקזמפלרים.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
קשה לחשוב על עוד מכונית שעונה לצורך של *רק* מראה ספורטיבי טוב כמו הוולוסטר. כל השאר שצויינו כאן (אולי למעט המגאן קופה, שחוץ משלוש דלתות אין לה איזשהו ייחוד) יגיעו עם יכולות גבוהות מהרגיל - בין אם בניהוג ובין אם בביצועים, מה שיוביל לעלויות רכישה וביטוח גבוהות יותר, למרות שהייתי עושה גיחה ל-Wobi לבדוק עלויות ביטוח לוולוסטר, שלא בדיוק נהנית ממוניטין של "אוטו זקנים".

 

אם מאזדה ספיריט, אז עדיף כבר את ה-1600 ולשים לה גלגלים גדולים.

 

אם אהבת את העיצוב של האיביזה קופרה (או של הלאון קופרה, או לצורך העניין של כל מכונית ספורטיבית שמבוססת על גרסה משפחתית), קנה את הגרסה הרגילה, ותזמין לה קיט עיצוב. אני יודע שזה "לא מקובל" ושזה "פוזה מטומטמת", אבל גם אמירות כאלה הן די מטומטמות. אם זה מה ש"עושה" לך את זה, אז לך על זה. עדיף שתחסוך על דגם הרכב - במיוחד כשאתה בא ואומר בעצמך שעדיף בשלב זה שלא תקנה מכונית ספורטיבית שאתה עלול הביא למצב של תאונה, אבל למרות זאת לא רואה סיבה שתוותר על העיצוב, שאתה כן רוצה. יש פה חבר פורום אחד בשם Civic07 אם אני לא טועה, שעשה משהו דומה, ויצא לו אחלה. לא רואה סיבה למה שאתה לא תעשה אותו דבר.

תודה רבה על התגובה המפורטת.

את האמת הסתכלתי על הלאון 1.4 TSI ידנית 3 דלתות 2014, היא נכנסת לתקציב שלי, ונראית פ-צ-צ-ה.

בקשר לקיט עיצוב, מה זה בדיוק? איפה אני מברר על זה (וקונה את זה)?

פורסם
קנה איביזה 1.2. אתה יכול גם חדשה.

2015 גג... חדשה מהחברה זה רק מנוע 1.4 וגם זה יותר יקר יהיה.

איביזה אחלה של אוטו אמין, איכותי אתה מוזמן להתסכל ולקבל חוות דעת ברחבי האינטרנט.

פורסם

תחזוקה שוטפת זה נושא שגם מעניין אותך? כי אם כן, בתחום הזה הולוסטר שמה את כל השאר בכיס.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
תודה רבה על התגובה המפורטת.

את האמת הסתכלתי על הלאון 1.4 TSI ידנית 3 דלתות 2014, היא נכנסת לתקציב שלי, ונראית פ-צ-צ-ה.

בקשר לקיט עיצוב, מה זה בדיוק? איפה אני מברר על זה (וקונה את זה)?

 

לאון 1.4 תהיה אופציה טובה, אם היא נכנסת בתקציב (יכול להיות שכן, לא זוכר) והיא מגיעה ברמת גימור fr שזה פגושים יפים יותר, ג'אנטים גדולים (18 אינץ'. קח בחשבון שהצמיגים יהיו יקרים יחסית) ופנסי לד מלאים - שלא רק נראים מצויין, אלא גם מאירים טוב מאוד, מה שתורם לבטיחות.

בנוגע לקיט עיצוב, חפש body kit בשילוב שם המכונית שתקנה, לא חסרות אופציות, אבל זה גם לא זול (כמה אלפי שקלים).

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
לאון 1.4 תהיה אופציה טובה, אם היא נכנסת בתקציב (יכול להיות שכן, לא זוכר) והיא מגיעה ברמת גימור fr שזה פגושים יפים יותר, ג'אנטים גדולים (18 אינץ'. קח בחשבון שהצמיגים יהיו יקרים יחסית) ופנסי לד מלאים - שלא רק נראים מצויין, אלא גם מאירים טוב מאוד, מה שתורם לבטיחות.

בנוגע לקיט עיצוב, חפש body kit בשילוב שם המכונית שתקנה, לא חסרות אופציות, אבל זה גם לא זול (כמה אלפי שקלים).

אם אני אקנה את הלאון אני לא אקנה גם את הbody kit. האוטו נראה טוב מאוד בשבילי אני לא רוצה להוציא עוד כסף.

בכל זאת, תודה :)

פורסם

לפני שאתה קונה תבדוק טוב טוב כמה יעלה לך הביטוח. בגיל שלך בקלות זה יכול לעבור את ה 10 אלף. (חובה + מקיף)

אני הייתי מתחיל מסקר מקיף אצל הסוכני ביטוח לראות מה מכל מה שהוצא לך בכלל סביר מבחינת הביטוח ורק אחרי כך מתחיל לחפש.

טסלה 3 2022

פורסם

דיברתי עם סוכן ביטוח לגבי כמה דגמים אני אקבל תשובה בקרוב

 

ולגבי היונדאי קופה, השנתונים נורא נמוכים.. אני רוצה שנתון גבוה (2013-2014)

×
×
  • תוכן חדש...