Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני מחפש תושבת (כרית) מקורית לאייפון 6 פלוס לסיאט לאון 2013 צורה חדשה.

ברדיו מילאנו מבקשים ממני 550 ש״ח וזה מחיר די אסטרונומי בשביל דבר כזה.

מישהו בבקשה יכול לעזור לי למצוא דבר כזה במחיר נורמאלי?

תודה לעוזרים.

פורסם

ההצעה שלי:

תושבת פרוקליפ לסיאט ליאון. יושבת במקום גבוה יותר מאשר הכרית.

http://www.handsfree.co.il/pl_product~854890~43~0.htm

 

על התושבת מחברים עריסה לטלפון. יכולה להיות אוניברסלית או ייעודית לאייפון 6.

אוניברסלי לכל סמראטפון:

http://www.handsfree.co.il/product.asp?pid=MG002APAM2

אייפון 6 (עם כיסוי) וחיבור לכבל טעינה מקורי:

http://www.handsfree.co.il/pl_product~514666~42~0.htm

 

יש לך גם סרטון של המוצרים מותקנים בסיאט ליאון בהודעה #98

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?542642-%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%98%D7%A7-%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%90%D7%91%D7%99%D7%96%D7%A8%D7%99-%D7%A1%D7%9C%D7%95%D7%9C%D7%A8-%D7%95%D7%AA%D7%95%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%98%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-(%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%93%D7%99%D7%98-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%A4)&p=4931292&viewfull=1#post4931292

×
×
  • תוכן חדש...