Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טרקר או טייפון?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:roll: אני מחר אמור לבחור טרקר סטריט בורד 2003 14000 קמ,או טייפון 2003 21000 קמ.

אני יודע שהם דומים אבל בכל זאת מתלבט(הטרקר זול ב1000 שח)

מה עושים???תודה למומחים!:-)

פורסם

טרקר מבלי לחשוב פעמיים.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
:roll: אני מחר אמור לבחור טרקר סטריט בורד 2003 14000 קמ,או טייפון 2003 21000 קמ.

אני יודע שהם דומים אבל בכל זאת מתלבט(הטרקר זול ב1000 שח)

 

מה עושים???תודה למומחים!:-)

נותנים עוד פרטים.

איזו יד? איך המצב החיצוני (יכול להעיד על התעללות בכלי)? האם לקחת אותם כבר לבדיקה? הם עברו טיפולים כנדרש?

 

בכל מקרה, תמשיך לחפש, כלים בשנתון 2003 אפשר להשיג עם קילומטראז' נמוך בהרבה.

פורסם

טיפון זה כלי נהדר היה לי אחד. אבל עם אתה מתלבט בין שני קטנועים משומשים צפציפית אז זה מאוד תלוי במצב שלהם. אבל אם מדובר היה אל כלים חדשים אז הטייפון יותר טוב.

פיאג'ו טייפון ז"ל

פורסם

טייפון מלך הכביש וקצת שטח!

אתה לא תתבאס אני מחפש אחד עכשיו

קטנוע בלי הרבה בעיות מיוחדות רק לשים שמן דלק ואתה נוסע כמו קינג

וגם יש הרבה יותר חלקים

מקווה שתעשה תבחירה הנכונה :wink:

פורסם
וואייי כולה שנה על הכביש וכבר עבל את ה20,000 ק"מ ??

 

האופנוע שלי 4 שנים כביש כמעט ורק 14,000 יש עליו :?

אולי אותו בן אדם שהיה עם הטיפון לא השתמש בו רק כדי ליסועה אליו לבצפר וטיול בסוף שבועה :wink: . יש כאלה שזה ה"משרד" שלהם.

פיאג'ו טייפון ז"ל

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לפי דעתי לך על הטרקר..

הוא יותר יפה

קילומטרז' נורמאלי יחסית

ויותר זול

וגם הוא אמין מאוד

החיסרון שלו זה הרעש

 

 

את הטייפון אתה קונה משליחויות או משהו? כי 21000 ק"מ בשנתיים זה יותר מידי וגם מוריד מהמחירון הרבה

קטנוע צריך לעשות מקסימום 6,000 ק"מ בשנה או שיורד לו המחירון.

×
×
  • תוכן חדש...