SuzukiRmX
-
הודעות
50 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי SuzukiRmX
-
לא חסר...בעיות כסף...( פיתאום יש חוב שחייב להחזיר )... תקלה באופנוע או משהוא בסיגנון ( תאונה ונישברה שלדה אז לא שווה להחזיק כבר את האופנוע )... בעיות עם ההורים...שההורים לא מסכימים ( כי ראו פרסומת שזה מסוכן ןהחליטו שאופנוע זה לא לבן שלהם )... ועוד ועוד...
-
שאלה בקשר לאופנוע קאג'יבה Mito *כותרת ערוכה*
SuzukiRmX פרסם הודעה בנושא של Nitro_86 בתוך פורום אופנועים
אוקיי..הבנתי אותכם... -
שאלה בקשר לאופנוע קאג'יבה Mito *כותרת ערוכה*
SuzukiRmX פרסם הודעה בנושא של Nitro_86 בתוך פורום אופנועים
אתם באים בכוונה לנסות לתקל אותי או מה ? כולה הסברתי לבנאדם שזה אופנוע עם בלאי גדול ונתתי לו דוגמא שזה כאילו מוטוקרוס...לא אמרתי שזה אופנוע מוטוקרוס...כי אופנוע 125 רגיל ( דוגמא של הסי בי אר החדש ) לא מגיע לביצועים שלו כי המנוע שלו לא בנוי באותה צורה ( כמו לדוגמא של אופנועי שטח , XR וCR ... ששניהם 125 סמ"ק אבל הבדל עצום בהספקים ) אל תשתיקו סתם אם לא פירשתם נכון... ואני לא מקשקשק כי לחבר שלי יש את האופנוע... -
שאלה בקשר לאופנוע קאג'יבה Mito *כותרת ערוכה*
SuzukiRmX פרסם הודעה בנושא של Nitro_86 בתוך פורום אופנועים
למה קשקשן ? פשוט הסברתי לו שזה "מוטוקרוס" לכביש...הכוונה שלי הייתה להסביר לו שזה אופנוע שתי פעימות שבנוי כמו המנועים של המוטוקרוס ( שמספקים המון כ"ס ביחס לנפח קטן ) רק שהצורה שלו שונה ויחסי העברה שונים בהתאם לאופנוע כביש...ושיתכונן לבלאי כמו שיש לאופנוע מוטוקרוס... -
שאלה בקשר לאופנוע קאג'יבה Mito *כותרת ערוכה*
SuzukiRmX פרסם הודעה בנושא של Nitro_86 בתוך פורום אופנועים
כן זה כלי חמוד מאד..לחבר שלי יש אותו זה ניראה לי הוא פירסם מודעת מכירה... זה מן מוטוקרוס בצורת אופנוע שטח וחוקי לכביש...ממש כלי טוב... למרות שאם כבר יש רישיון ל500 עדיף איזה ג'י אס.. -
אוקיי תודה רבה . לכל מקרה אני יסע למוסך כדי לוודא את זה וגם ליראות שלא ניגרם שום נזק אחר . תודה .
-
כן בהחלט יכול להיות...האופנוע אכן נפל על צד שמאל... אז אני אמור לידאוג בקשר לכמות שמן הגיר שנזלה או שזו כמות מזערית לעומת הכמות שיש באופנוע ?
-
שלום לכולם . עקב נפילה של האופנוע במהירות לא גבוהה התחיל ליזול שמן מתחתית האופנוע ( אר אמ איקס שתי פעימות ) ...לפי מה שזיהיתי זה שמן גיר...השמן המשיך ליזול בטיפות לאיזה 7 דקות בערך...טיפה כל כמה זמן ...ואחרי זה זה הפסיק ( ניקיתי את האיזור ושמתי מטלית מתחת ולא נזל עלייה שמן ) עכשיו חיפשתי מתחת אולי אפשר ליראות בעין איזה סדק או שבר ולא ראיתי כלום..וגם נזילה כבר אין... האופנוע מניע והכל רגיל...וגם בדקתי את מצב השמן גיר ( פתחתי את הפקק והכנסתי אזיקון ) והיה על האזיקון שמן ככה שיש בפנים עוד שמן גיר . עכשיו התהייה שלי זה אם מהנפילה הזאת ניגרם נזק לתחתית האופנוע ? ( להזכירכם כבר אין נזילה ויש שמן גיר ) וגם אם נזילת השמן היא תוצאה נורמאלית מנפילה או שלא אמור ליזול שמן ? ודבר אחרון זה איך אני יכול ליבדוק שיש מספיק שמן גיר ואני יכול להמשיך ליסוע בלי פחד שיש מחסור בשמן ? תודה רבה .
-
אם כבר משקפים...מנפילה של הקסדה אז יש על המשקף הכהה שלי קצת שריטות ...יש איזה דרך להסתיר אותם קצת או אפילו להעלים אותם ? ( איזה משחה שמורחים על השריטה או משהוא ) . תודה .
-
למה המוסכניק יכול סתם לשים לי איזה מייסב דפוק במחיר של מייסב נורמאלי שאני אמור לקבל ?
-
תודה על התשובה סיני . וכן יש לגלגל חופש כך שיכול להיות מצב שהוא מתחכך עם הרפידות ובגלל זה גם האופנוע לא סוחב כמו שהוא היה בדרך כלל . וזו יכולה להיות גם הסיבה למה השרשרת נופלת לי כל הזמן ? תודה .
-
שלום , אני רוצה לדעת כמה בערך מוסכים לוקחים על עבודה של החלפה של מייסבים לגלגל אחורי ? ועוד דבר , איך אני יודע אם הברקסים שלי תפוסים ? ואם כן אז איך אני משחחר אותם ? תודה .
-
אז נעזובה . אבל סתם לידע כללי , במה זה בידיוק יפגע ?
-
הכיוון קפיץ קיים בכל סוגי הקפיצים שיש באופנועים ? ואם אני יגדיל את מידת עומס הקפיץ רק בשביל שהאופנוע יהיה יותר גבוהה וישאיר אותו גבוהה ( בנסיעה רגילה בלי רוכב או העמסה ) אז זה יפגע בפעולות של הבולם ( אוהקפיץ ) כשהוא בולם מהמורות ? או קפיצות בשטח ? וכו'... בכללי אם זה יפגע בפעילות הבלימה של הבולם ? בלאי גבוהה יותר ?
-
לא מאמין שהרסתי את ההברגה כי חיזקתי את זה עד שנהיה קשה לסובב ואז נתתי איזה חצי סיבוב בכל הכוח כדי שזה יהיה מחוזק טוב...
-
כן סבבה אבא של חבר שלי אמר לשים בנתיים מים בבריטה , כי אין לי כסף ליקנות מים ירוקים ושהם יגמרו אני יסע למוסך שישים לי מים ירוקים מלא...תודה רבה. אגב בקשר אחר...אתמול שניקיתי את האופנוע שמתי לב שהבורג הגדול של הכידון ( ממש גדול שמחבר בין החלק של הכידון לטלסקופים ) הוא היה ממש משוחרר , אז אני זוכר שראיתי את המוסכניק שלי מחזק אותו בשיא הכוח...ממש ראיתי אותו מיתאמץ...אז הנחתי שבטח מהוויברציות של השטח הוא הישתחחר או משהוא...אז התחלתי להבריג אותו בכל הכוח עד שממש לא היה אפשר יותר , ושמעתי גם מן "טק" של משהוא ואז עזבתי...בכידון אני לא מרגיש הבדל או משהוא אבל רציתי לדעת אם זה יכול להיות משהוא נישבר שמה ? ואם הבורג הזה קשור בצורה כל שהיא למיסבי היגוי ? או שהוא רק שמה כדי לחזק את את הכידון לגלגל ? תודה רבה .
-
אבל יש קצת מים שמה ..ממש טיפה על החור שמימנו יוצא הצינור...אם היה נזילה הייתי רואה מים עלך הריצפה לא ? וגם כל המים היו נוזלים החוצה..אבל יש ממש טיפה...עכשיו אני ילך יפרק את זה ויחפש נזילה...
-
אוקיי תודה . לפי מה שהבנתי מהכתבה השנייה אז אם נישלול את שתי האפשרויות שהמים מתאדים באיזה שהיא צורה, או שיש נזילה בצינור...אז הגענו למצב שאני מגיע דיי הרבה לנקודת הרתיחה ואז עוברים מים מהמיכל עיבוי לרדיאטור... עכשיו יכול להיות שמנסיעה אחת של 20 דקות בשטח שדיי אימצתי את המנוע אז המים ממיכל העיבוי יעברו לרדיאטור ? כי יום שבת הייתי בשטח שהאופנוע דיי היתאמץ בחלק קטן... זה טוב...? לא טוב... ? אם אני יסע עם מיכל עיבוי כמעט ריק יהיה נזק למנוע ? כי אני לא יודע מתי יהיה לי היזדמנות ללכת ולמלאות מים ירוקים במוסך...
-
מחר אני יפתח את הפלסטיקים באופנוע ויראה ביותר דיוק אם יש איזה קרע בצינור... בנתיים ליסוע איתו ככה זה אפשר ? כי אין לי מים ירוקים ואני לא רוצה להכניס מים רגילים שיתערבבו עם המים הירוקים...אלא אם כן חייב... יש למישהוא עוד איזה רעיון למה המים נעלמים ? גם אם מישהוא יכול בקשה להסביר לי מה התפקיד של המיכל הזה.. תודה .
-
בדקתי כמה שיכולתי עכשיו ואני לא מוצא שזה זה...בגלל שבמיכל יש ממש טיפה מים מתאספים ככה ליד החור שיש למטה ( שממנו יוצא הצינור ) ככה שזה ניראה כאילו יש מים בצינור עכשיו...וגם אם היה קרע הייתי רואה נזילה לא ? יכול להיות שהמים היתאדו באיזה שהיא צורה ?
-
יש לי באר אמ איקס מצד שמאל את הרדיאטור עצמו , שיש בו מים ירוקים עד הסוף , ומצד ימין את המיכל עיבוי , עכשיו השאלה שלי היא מה התפקיד שלו ? כי אני מילאתי לא מזמן ( חודש בערך אולי קצת יותר ) אותו עד האמצע כמו שמסומן במים ירוקים , ועכשיו שמתי לב שאין בכלל מים...הוא ריק לגמרי... ככה אמור להיות או שיש בעיה ? ומה יכולה להיות הבעיה ? ודבר אחרון זה אם אני יכול למלאות שמה מים רגילים וזה לא יפריע למים הירוקים שיש בראדיאטור ? תודה .
-
וואייי כולה שנה על הכביש וכבר עבל את ה20,000 ק"מ ?? האופנוע שלי 4 שנים כביש כמעט ורק 14,000 יש עליו
-
עדיף כבר אופניים... הדבר הכי שימושי לעשות איתו לפי דעתי זה לפרק אותו וליראות איך מנוע בנוי...ה"מתלים" שלו..וכו'...יכול להיות מעניין...
-
קח ספר מכונאות ונסה לבד אם אתה מתעקש...במקרה הטוב תצליח לסדר את זה הכל טוב ויפה..במקרה הרע לא תצליח ותיצטרך להשקיע פי 3 במחיר כדי להחזיר אותו למצב נסיעה... אם מה שאתה רוצה פה זה הוראות איך להחליף מייסב אז לא מאמין שתקבל פה...זה מסובך מידי ליכתוב את זה ככה בלי תמונות בלי כלום וגם בלי ידע מוקדם או מישהוא שמבין זה בכלל קשה...
-
כרטיס זה ליום אחד...אם אתה רוצה לשניהם תקנה שני כרטיסים...אחד ליום הראשון ואחד ליום השני...
