Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמובן של משרד.

בדירה למגורים שמשמשת כמשרד אפשר להכיר בחלק היחסי, אני מכניס יחסית חדר אחד.

 

אתם מדברים על הגרוע מכל, למה שתגיע לפסילת ספרים? אתה מרמה באופן שיטתי?

 

הדוח השנתי מתבצע על ידי רוח. הוא זה שחשוב ומייצג את כל השנה. אשמח אם מישהו יאיר את עיני על איזה טעויות פטאליות אתם מדברים שאפשר לעשות באמצע השנה שלא ניתנות לתיקון בסוף שנה??

פורסם
כמובן של משרד.

בדירה למגורים שמשמשת כמשרד אפשר להכיר בחלק היחסי, אני מכניס יחסית חדר אחד.

זו טעות נפוצה.

השכירות לא מוכרת כהוצאה, אלא אם דמי השכירות שמקבל בעל הבית מוכרים לרשויות המס, כהכנסה.

אם התכוונת להוצאות אחרות כמו ארנונה, חשמל וכיוצ"ב, ולא לשכירות, החלק היחסי הוא אכן מוכר.

פורסם

לכל סוג עסק יש הוראות ניהול ספרים שמס הכנסה מבקש שתעמוד בהם.

 

איך נדע מה הטעויות אם אין לנו מושג מה אתה עושה חוץ מלהתפרנס בכבוד.

 

או אפילו מה התוכנה שאתה משתמש בה להנהלת חשבונות

 

האם היא מאושרת על ידי שלטונות המס?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ישה, אמנם מ-2013, אבל מה עם הסיפור הזה?

 

באופן כללי זה מריח כמו קומבינה.

כל ההתנהלות נראת קצת פישית, מה גם שהתלוש שמפיקים לו הוא מכובס.

וזה הגיוני שבסוף מי שדופק בדלת זה ביטוח לאומי ולא מ"ה או מע"מ.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

אתה עובד כשכיר במקום עבודה 10 שנים

 

פתאום בא אליך ביטוח לאומי ואומר לך

 

צ'מע המעביד לא שילם את דמי הביטוח לאומי עבורך.

 

מעניין אותך ? לא . שיגבה מהמעביד.

 

ואין שום פישי

 

חברת השכר מקבלת עבודה ממך ומחייבת את הלקוח והרווח שלה הוא העמלה.

 

מה השוני אם חברה שולחת איש שלה לאתר של חברה אחרת מה שמוכר כעובדי קבלן.

 

בקיצור ביטוח לאומי התנהג שם כמו אחרון או ראשון המאפיונרים כשבידיו כלים אימתניים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...