Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

 

אני צריך את עצתכם רבת השנים, לאחרונה חיפשתי גאנטים יד שניה - עקב מחסור של כסף בתור סטודנט וקניתי רבעיית גאנטים הכוללים צמיגים, המוכר אמר לפני שהגעתי כי הגאנטים שרוטים קוסמטית בלבד!

בתור בחור שאין לו הרבה מושג לגבי העניין פניתי לפנצ'ריה בכוונה לבדוק אותם.

בעל הפנצ'ריה אמר כי הוא מכיר את הגאנטים וכי הגאנטים תקינים לחלוטין, ובכדי להוכיח את זה לקח גאנט אחד והפעיל את המכונה של האיזון, יצא 0.0, והוא אמר לי אתה רואה? יש טעם בכלל לבדוק?

אז בתומי ובמחשבה לחסוך את הכסף אמרתי לו אני סומך עליכם ואם אפשר להרכיב אותם.

לאחר ההרכבה נסעתי והרגשתי מעט רעידות ברכב.

התקשרתי בערב למוכר ואמרתי לו כי ישנם רעידות והופ התגלתה הפתעה, הוא אמר שגם לו היו רעידות בנסיעה.

 

מפה כבר הבנתי שנכנסתי למקום לא כל כך טוב, פניתי לפנצ'ריית אבורוס לבדוק את הגאנטים וגיליתי כי ל2 מהם יש שמיניות ועלות התיקון כ 1200 ש"ח.

בנוסף לכך צמיג אחד נמצא בסכנה ממשית עם נפיחויות בדופן החיצונית. סכנת חיים והפנצ'ריה נתן לי לנסוע עם הסט הנל מנשר ועד ירושלים!:shock:

 

לאחר הבדיקה יצרתי קשר עם המוכר והקלטתי את השיחה, הוא הודה כי היו לו גם רעידות, הגבתי לו באותו הרגע ושאלתי אותו מדוע הוא הסתיר ממני מידע כ"כ קריטי? זה היה ההבדל בין לקנות לבין לא לקנות מבחינתי והוא אמר אני לא בעל מקצוע אתה לקחת את זה לבדיקה וקנית אותם לאחר בדיקה.

יצרתי קשר גם עם הפנצ'ריה והוא הודה כי הוא בדק את 4 הגאנטים וכולם תקינים אך הגבתי לו שהגעתי לבדיקה איתם ו2 מהם בעלי שמיניות והם לא תקינים לנסיעה, לאחר שהודעתי לו כי אני הולך עם זה לבית משפט הוא אמר כי הוא בדק אותם עם העיניים! מה אכפת לי איך הוא בדק אותם, הוא הבעל מקצוע וזה על הכתפיים שלו כרגע!

 

ניסיתי להגיע להסדר עם הפנצ'ריה והמוכר אך הפנצ'ריה ניתק לי בפרצוף, והמוכר אמר זה בעיה שלך..

אז הבנתי שאני צריך להגיע למצב של תביעה קטנה כנגדם.

 

האם יש לך מושג על איזה סכומים אפשר לתבוע במצב כזה?

האם יש מישהו שנותן חוות דעת על גאנטים וצמיגים בכדי להגיש לבית משפט?

20160315061004.jpg

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם

מה אתה בדיוק רוצה מהפנצ'ריה? אתה רצית לחסוך כסף ולא בדקת.

אנשים ימכרו את אמא שלהם ומחובתך לבדוק.

אכלו לי, שתו לי, היה חושך בקיטבג... את זה תספר לשופט.

 

לדעתי אתה לפחות אשם ב 50 אחוז מהמקרה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

בעל הפנצ'ריה אמר כי הוא מכיר את הגאנטים וכי הגאנטים תקינים לחלוטין, ובכדי להוכיח את זה לקח גאנט אחד והפעיל את המכונה של האיזון, יצא 0.0, והוא אמר לי אתה רואה? יש טעם בכלל לבדוק?

 

זה למה.

פורסם

נניח שאתה תובע ומגיע לבית משפט. איזה הוכחות יש בידך מעבר לסיפור עצוב של ״אני אמרתי.. ואז הוא אמר לי..״?

יום טוב גם לך

פורסם

לשאלתך... התשובה היא כן.

 

למה כשחברות הליסינג מציגות טופס בדיקה אתה לא מאמין להם?

בדיוק מאותה הסיבה... יזהר הקונה!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

הוא אומר כי לקחתי לבדיקה והיא זאת קבעה האם הגאנט תקין או לא.

לגבי הבדיקה אני שילמתי על הבדיקה, ואיזון גאנטים זה לא בדיקה אלא איזון גאנטים, והתקנה שלהם.

היה פה עניין של סכנת חיים בגלל נפיחויות באחת הדפנות של הגאנטים.

בתור בעל מקצוע האחריות מוטלת עליו במצב כזה ולא על הצרכן שלא יודע מה משמעות הנפיחות או מהו גאנט עקום.

ישנם תמונות של הגאנטים העקומים אצלו בפנצריה..

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם

הכלל במשפט אומר: המוציא מחברו עליו הראיה. כלומר, כדי שתביעה תצליח אתה צריך שתהיה לך הוכחה שנגרם לך נזק כספי מגובה בקבלות ודרך להוכיח מי גרם לך את הנזק הזה. אם שני התנאים מתקיימים אז לך על זה.

פורסם

במידה והפנצ'ריה תטען שהג'נטים הורכבו כשמישים, ויכול להיות מצב שאתה זה שגרם לנזק בנסיעה משמה,

פה תיפול לך התביעה - כי אין לך שום הוכחות..

אתה תגיד "אמרו לי", הם יגידו שלא אמרו דבר כזה, ופה הבעיה.

Seat Ibiza FR

פורסם

יש צילומים של הגאנטים בפנצריה, מאמין שעם הטכנולוגיה של היום אני יוכל לאמת שזה צולם בפנצריה.

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם
מה אתה בדיוק רוצה מהפנצ'ריה? אתה רצית לחסוך כסף ולא בדקת.

אנשים ימכרו את אמא שלהם ומחובתך לבדוק.

אכלו לי, שתו לי, היה חושך בקיטבג... את זה תספר לשופט.

 

לדעתי אתה לפחות אשם ב 50 אחוז מהמקרה.

 

לפי דעתי הבחור סיכם פה הכל, הקונה צריך לבדוק את תקינות המוצר בזמן הקניה! לא משנה איזה מוצר זה, חדש או יד שניה.

×
×
  • תוכן חדש...