Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קיימת אפשרות להעלים סווירלים ידנית?

 

האם החומרים הבאים מומלצים ומתאימים?

האם יש חומרים אחרים טובים יותר מאלו? אם כן אשמח לקבל המלצה.

 

http://www.autostore.co.il/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9-%D7%9C%D7%94%D7%A2%D7%9C%D7%9E%D7%AA-%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A8%D7%9C%D7%99%D7%9D-Meguiar-s-Swirl-X.html

 

http://www.autostore.co.il/%D7%90%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%A8-%D7%95%D7%95%D7%A7%D7%A1-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99-Chemical-Guys-Hex.html

עריכה אחרונה על ידי kfirg
  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אפשרי, רק צריך כמה מעברים וידיים בריאות. קח בחשבון עבודה סיזיפית של שעות. (תחלק אותה לאורך כמה ימים חלק חלק) להשתמש בפוליש חיתוך - קומפאונד.

פורסם

קןמפאונד/גס/חיתוך =גילוח. (הורדת שכבה מיקרונית מהלכה)

http://www.autostore.co.il/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9-Menzerna-300-1Q.html

 

זול ומומלץ.

http://www.autostore.co.il/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9-Meguiar-s-Ultimate-Compound.html

 

יחד עם זה הייתי נזהר שבעתיים במידה ואין לך מספיק ניסיון עם פוליש קומפאונד?

כדי לא לגמור את שכבת הלכה/צבע שעדיין קיימת. זה מתחיל מסוג הרכב (יש לכה רכה ויש קשה)

שנים על הכביש? וכד'. אחרי כל זה אפשר לחשוב מה ניתן לעשות.

פורסם

המזרנה נורא יקר ולכן הוא לא רלוונטי כרגע.

חשוב לי לציין שאין לי כלל ניסיון בפוליש ואפילו אין לי מכונה , אלא רק ידני.

מה ההבדל בין המגוויר בקישור שלי לבין המגוויר בקישור שלך?

ראיתי מכון שטיפה שמציע פוליש ב-290 ש"ח,זה שווה משהו לדעתכם?

פורסם

למה הכוונה אם הרכב פחות חשוב לי?

 

אם ידנית אני עלול לגרום לנזק כמו שאתה אומר אז אילו עוד אופציות יש לי?

דווקא חשבתי שהאופציה הידנית היא די פשוטה (אך לא קלה) כי ראיתי ביוטיוב אנשים עם אפליקטור ששמים חומר ומורחים בתנועות סיבוביות עם לחץ על שטח כלשהו.

פורסם

לא לזה התכוונתי.

 

מי שלוקח את הרכב לכל מיני מקומות חשוכים (מכוני שטיפה הם כאלה) לאחר מכן שלא יתפלא

למה הרכב מלא סווירלס. בקיצור המקום האחרון שאתה רוצה לשים את הרכב זה אצלם.

 

בוודאי שהאופציה ידנית שעדיפה (מי שלא יודע לעבוד עם מכונה יגלח את כל הצבע בלי להרגיש) רק גם

כאן צריך לדעת לא להפעיל את כול הכוח ביד (היו ימים שלא הצלחתי לישון מרוב כאבים בידיים) אלא בטכניקה כוח אבל מתונה. לגבי פוליש? לך על מגס' עשה אצלי עבודה לא פחות ממושלמת. (בידנית)

פורסם (נערך)

תודה רבה,ארכוש את המוצרים הנ"ל.

 

לפי הסרטון התהליך הוא די פשוט,כמובן שלא אפעיל כוח יתר כדי לא להרוס,

 

אגב תקן אותי אם אני טועה,אבל התהליך מוריד מעט שכבה של צבע?

 

עריכה אחרונה על ידי kfirg
פורסם

צבע מורכב משני חלקים (בגדול כי התהליך מורכב מעוד דברים) חלק של הצבע נקי

וחלק שני לכה - שמגנה על הצבע ונותנת לו את הברק/יופי/הגנה וכד'. מה שאתה מוריד/מגלח זה שכבה מקרונית של הלכה. ברגע שאין לכה אין צבע.

 

למה אתה לא מעיין מעט בפורום? יש הרבה הסברים/מדריכים מפורטים וברורים. (להסביר כל הזמן על מה שקיים כאן בשפע- זה לא נעים)

פורסם

צודק למרות שכבר נתת לי את רוב המידע כאן באשכול.

אזמין את החומרים שאמרת לי ואנסה לעבוד.

 

שאלה אחרונה,איך אתה ממליץ לי לחלק עם מסקנטייפ את כל השטחים,לחצי,שליש?

פורסם (נערך)

בשביל מה מסקנטייפ? אתה עושה מצגת של לפני ואחרי? מסקנטייפ זה לכסות פנסים או פלסטיקים -גם לא חובה.

 

איך לחלק קטעי עבודה? זה תלוי הרבה בזמן שיש לך? ומקום מתאים? אני למשל

יכול לעבוד משעה 6.00 עד שעה 24.00 בלי בעיה, במידה ויש לי מקום מקורה/סגור. (לסיים רכב שלם עם 4 מעברים ידניים +גלייז או אוטם צבע +ניקוי פנימי)

 

בכל אופן תחליט כמה זמן אתה מקדיש לפוליש. לאחר מכן תתחיל בחלקים קטנים תמיד חלקים

גלויים/עליונים שחשופים יותר לזיהומים, ולכן קשים יותר לעבודה. למשל מכסה מנוע,תעבור עליו 3/4 מעברים כולל פוליש פיניש להחלקת המקום -אפשר גם אם קומפאונד רק צריך להוריד לחץ ב 2 ידיים אחרונות. תעבוד על חלקים קטנים-מכסה מנוע למשל, תחלק ל 6 לפי עין.

 

לאחר שתסיים מכסה מנוע נניח, יישאר לך כוח? תעבור לגג וכן הלאה.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

אוקיי סבבה רק שלא הבנתי את המשפט "תעבור עליו 3/4 מעברים.

 

ראיתי בסרטון שעושים פעם אחת או גג פעמיים על שטח מסויים ואז עוברים לשטח הבא.


×
×
  • תוכן חדש...