Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קראתי את ההסבר בקישור השלישי אך לא מצאתי תשובה כמה מעברים אני צריך לעשות עם הפוליש על השטח שאני מטפל?

2-3 מעברים יספיקו? (גג,מכסה מנוע וכד')

 

אגב הרכב בצבע לבן שנת 2013,מקווה שהפוליש שהמלצת לי לא יהיה גס מידיי.

פורסם (נערך)

היום ניסיתי להוריד את הסווירלים בעזרת Meguiar's Ultimate Compound וחייב לציין שהם לא ירדו כלל גם לאחר 3-4 מעברים.

חוץ מלעשות את המשטח חלק יותר אני לא רואה שום שינוי.

עבדתי תחת שמש ישירה על חלק קטן בלבד (ספויילר) ולצערי יכולתי לראות את הסווירלים בבירור גם לאחר היישום.

השתמשתי ידנית בתנועות סיבוביות עם אפליקטור מתאים ולאחר מכן ניגבתי עם מטלית מיקרופייבר

מה אני עושה לא נכון?

עריכה אחרונה על ידי kfirg
פורסם

הפוליש הנ"ל הוא יחסית גס ומצריך מעבר של פוליש עדין לאחריו (בדרך כלל אולטימייט פוליש של מגווירס), בגלל זה אני לא מוצא בשיטה הידנית פיתרון מלבד לקחת את הרכב למישהו מקצועי או ללמוד לבד עם מכונת DA, הכמות שעות ששורפים על זה והכאבים בידיים באופן ידני לא הכי שווים את זה.

 

אני לדוגמא עשיתי משהו דומה אבל עם ה SRP שממלא את הסווירלים, זה מעלים לתקופה קצרה של חודשיים בערך אבל זה יורד לאט לאט עם השטיפות, העבודה דיי דומה כי צריך "ללוש" את ה SRP לתוך הצבע.

Opel Adam S 2017

פורסם

לפי מה שאתה אומר שהפוליש גס, איך זה שהוא לא הצליח להעלים סווירלים וצריך אחריו פוליש עדין?

 

הבנתי שהפוליש העדין רק בא לטשטש את מה שעשה הפוליש הגס

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

השתמשתי בפוליש הנ"ל על שפשוף שעשו לי על הרכב, עבודה של חצי שעה דיי הורידה את השריטות בעיקר עם הגס, העדין לאחר מכן אמור להשטיח את השריטות שנוצרו עקב הגס ונוספות קטנות שנשארו מלפני הפוליש.

 

מקצוען אני לא, אבל זה מה שקורה בפועל כי ידנית קשה מאוד, מאוד לעבוד.

יש את I.G שעשה עבודה כזו ידנית על הרכב (אם אני לא טועה בשם והפרויקט - סוויפט כחולה) שווה להתייעץ איתו על אופן הפעולה והדרך

Opel Adam S 2017

פורסם

אתמול עבדתי בערך 50 דק' על המכסה מנוע , 3-4 מעברים.

 

הסווירלים עדיין נשארו כמובן אבל לא באותה כמות שהייתה.

 

מבאס.

 

אגב האפליקטור כבר התחיל להתפורר לי באמצע התהליך.

פורסם

רשמת שעבדת בשמש ישירה, לא טוב, פוליש צריך לעשות על פח קר במקום מוצל, בשמש בודקים את התוצאה, אפשר גם עם פנס חזק בזווית.

 

החום מייבש את הפוליש ומוריד מהיעילות שלו, בנוסף אני מקווה שהזמנת את הפד הכתום ולא השחור מאוטוסטור, השחור מיועד לווקס, הכתום לפוליש, למרות שהוא גם לא הכי גס של כימיקל גייז, יש להם את הצהוב שמשום מה אין לאוטוסטור באתר.

 

אתה צריך גם לאחר הפוליש שתבצע ליישם שכבת ווקס כדי להגן על העבודה שעשית לאורך זמן.

 

תעבוד במקטעים קטנים ולא גדולים מידי, פוליש ידני פחות מהיר מפוליש עם מכונה ודורש הרבה יותר זמן, תהיה סבלני ואולי תחלק את העבודה לחלק אחד כל פעם, למשל מכסה מנוע וביום אחר את הגג.

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם

הזמנתי את הפד הכתום ולצערי הוא מתפורר,אבל עדיין אפשר לעבוד איתו.

סבבה אז אני אעבור שוב על המכסה מנוע והפעם אעשה זאת בצל. (רק שאין לי ווקס).

אגב אני "מחלק" את מכסה המנוע לחצי או שליש ומתחיל לעבוד על כל חלק בנפרד.

אחזור לעדכן.

פורסם

אמרתי לך לאורך כל השרשור לא להתעסק בפוליש כי אתה לא מבין את הטכניקה/תהליך (זה היה הרי ברור לפי השאלות) ואחרי כל ההסברים שלי אתה עושה פוליש בשמש ! שזה הדבר הכי גרוע.

תהיה בריא.

 

חומר מתייבש =חסר יעילות. תוצאה? הפוכה. (יותר נזק)

פורסם (נערך)

מאיפה אתה בארץ? אולי תוכל להיפגש עם חבר פורום וללמוד ממנו קצת, או לקחת קצת חומרים כמו למשל ווקס.

ד"א איזה רכב זה? ואולי תצלם איזה תמונה או שניים של הסווירלס שאתה רוצה להוריד, אולי אתה מנסה להוריד משהו שבלתי אפשרי להוריד ואתה לא מבין מספיק את מה אפשר לתקן ומה לא.

עריכה אחרונה על ידי dprt

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 


×
×
  • תוכן חדש...