Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רנו אקספרס דיזל ארורה עם מצבר ואלטרנטור תקינים לחלוטין. המצבר התרוקן לאחר כמה ימים שלא הונע וגם בגלל הצריכה הגבוהה שצורך חימום סלילי ההצתה. למזלי יש לי ביטוח גרירה וגררתי את האוטו למוסכניק שנתן למצבר "טעינת טורבו". אחר כך הוא הניע בסדר גמור. כנראה שלא הטענתי אותו מספיק ושוב הוא עושה בעיות. הפעם הגרירה תעלה לי כסף...

 

הבעיה היא שהאוטו נמצא במקום שלא ניתן לגשת אליו עם רכב נוסף.

 

איפה אפשר למצוא מכשיר לטעינת מצברים וכמה הוא עולה או כמה עולה לשכור אותו?

 

אם בסופו של דבר אני אצליח לחלץ את האוטו מהמיקום הנוכחי שלו למקום נגיש יותר, האם אני יכול להטעין את המצבר שלי בעזרת מצבר של רכב בנזין או שרק לרכבי דיזל יש מצבר חזק מספיק?

 

תודה אנשים!

פורסם

כשאתה משתמש בכבלי עזר מרכב אחר אינך טוען המצבר אלא רק מניע רכבך ממצבר הרכב ה"תורם".

אם האלטרנטור במכוניתך תקין אז בנסיעה הוא טוען את מצברך.

אם המצבר פגום הוא לא יטען או יטען חלקית ויפרק מהר.

טעינת מצבר, פרוק לגמרי, ע"י האלטרנטור הנה בזרם חזק ושטחית.

טעינת מצבר טובה הנה למשך כ 15 שעות בזרם נמוך של כ 5 אמפר ע"י מטען יעודי.

לאחר טעינת המצבר יש לבדוק את מצב האלקטרוליט ואת מתחו ונפילת המתח תחת עומס.

אם יש חשד קל שהמצבר פגום החליפהו לחדש ותמנע מרכב תקוע.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

תקנה בוסטר התנעה, לפי מה שהבנתי המחירים ירדו וזה אחד המוצרים שהכי טוב שיש בבית, טעינה אחת של הבוסטר תספיק לך לחודש ויותר של התנעות יומיומיות....

haters will hate

פורסם

לדעתי יש לך בעייה כלשהי בטעינה או במצבר. הוא לא אמור להתרוקן תוך ימים בודדים.

 

פרק את המצבר וגש לחשמלאי כדי לטעון אותו.

מטען ייעודי ייתן זרם טעינה אופטימלי ויביא את המצבר למצבו המיטבי (בהתאם למצבו הכללי , אל תצפה ממצבר גמור להיות חדש לאחר טעינה).

לאחר ההתנעה גש לחשמלאי שיבדוק לך טעינה.

פורסם

אתה תותח, אתה!!!

 

לא תאמין כמה פעמים דפקתי על הראש כשקראתי את התגובה שלך!!!

 

איך לא חשבתי לפרק את המצבר ולהביא אותו לחשמלאי???

 

תאמינו לי, לא יודע מה הייתי עושה בלי הפורום הזה...

פורסם
כשאתה משתמש בכבלי עזר מרכב אחר אינך טוען המצבר אלא רק מניע רכבך ממצבר הרכב ה"תורם".

:smile:

לידע כללי, אינך טוען המצבר כי הסל"ד נמוך. לכן מומלץ לתורם, אם הוא כבר מחובר, ללחוץ קצת גז לעלות לטורים גבוהים יותר, לתת גם קצת טעינה.
פורסם
לידע כללי, אינך טוען המצבר כי הסל"ד נמוך. לכן מומלץ לתורם, אם הוא כבר מחובר, ללחוץ קצת גז לעלות לטורים גבוהים יותר, לתת גם קצת טעינה.
בשום פנים ואופן לא.

בשום מקרה של עזרה בהתנעה אין לבצע זאת עם מנוע מותנע, כל שכן עם סל"ד בינוני.

התנעת עזר ע"י רכב אחר יש לבצע רק עם מנוע כבוי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

למה???

למיטב זכרוני דווקא בספר הרכב ההוראות הן להניע את הרכב המסייע, לתת גז ל2000-2500 סל"ד לכמה דקות (שייטען קצת המצבר המת) ונסיון התנעה של הרכב המת כאשר הרכב המסייע עדיין נותן גז.

 

יש לי נסיון מעורב בהתנעת רכבים.

לפני חודשיים סייעתי בהצלחה להתנעת אקסנט עם מצבר חלש, בדיוק לפי הנוהל הזה.

 

לפני שבוע ניסיתי לסייע להתניע סיוויק, אבל ללא הצלחה - הנהגת שחטה את המצבר לפני כן בנסיונות כושלים, וגם בזמן ההמתנה של כמה דקות לא היתה לה סבלנות והיא ניסתה יותר מדי.

 

בסופו של דבר נגמרה לי הסבלנות, אז אמרתי לה להתקשר לשירות של הונדה שיטפלו בה (רכב חדש - בן 8 חודשים - זה המצבר השני כבר, הראשון התפגר אחרי 3 חודשים)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

באם זכרוני איני מטעני, אסור להתניע את הרכב בעל המצבר המרוקן כאשר רכבך מונע מכיוון שבעת ההתנעה ישנו מעין זעזוע באספקת המתח לרכב ורכיבי החשמל ברכב יכולים להפגע קשות מכך.

ההזהרה מתעצמת כאשר מדובר ברכב בעל הזרקה, מחשב, וכו'.

 

עמית, האם אני צודק?

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

×
×
  • תוכן חדש...