Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום רב, יש לי מס' שאלות שאשמח לקצת אור בנושא.

אתחיל ואומר שיש ברשותי קורטינה עם מנוע kent 1600 x flow.

המנוע נשמע טוב אך עייף, מוציא הרבה עשן וצריך שיפוץ.

 

לאחר חיפוש אין סופי בפורום על החלפת מנוע והעלאת נפח הגעתי למסקנה שזה תהליך ארוך ולא אפשרי.

 

צריך קצת ייעוץ בנושא. מצד אחד חלק מהאנשים אומרים לי לשפץ את המנוע הנוכחי, מצד שני חלק אומרים לי אל תתעסק עם זה ותחליף.

אני מעוניין להיצמד למקוריות אך מתבאס מאחר וחסר כוח כוח לרכב (לאחר שיפוץ אמור לעמוד על 67 כ"ס).

 

למיטב ידעתי קיימת גרסא של קורטינה v6, אין דרך קלה/לא מסובכת לאשר החלפה כזאת?

 

אשמח לשמוע את דעתכם, מה אתם ממליצים ומה אתם הייתם עושים. תודה, אור :-)

עריכה אחרונה על ידי or_corly
פורסם
אתה יכול לשים לדעתי גם מנוע 2 ליטר פינטו

ושם יש הרבה אופציות לשיפורים

 

כוונתך היא להשים ואפשר לאשר או להשים ולקוות לטוב?

פורסם

היי אור לשאלתך,

אתה יכול להתקין מנוע פינטו בנפח 2.0 ולהנות מרכב יותר חזק בצורה משמעותית 105 כ״ס ביקום 67 ושלא נדבר על המומנט.

עם קצת השקעה אפשר להעלות את ההספק של הפינטו לאזור ה 130 כ״ס ואז ממש יהיה הבדל.

לגבי אישור ברישיון הרכב לא יאשרו אבל יש דרכים לא נרשום אותם פה אבל תפעיל את הדימיון.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם
היי אור לשאלתך,

אתה יכול להתקין מנוע פינטו בנפח 2.0 ולהנות מרכב יותר חזק בצורה משמעותית 105 כ״ס ביקום 67 ושלא נדבר על המומנט.

עם קצת השקעה אפשר להעלות את ההספק של הפינטו לאזור ה 130 כ״ס ואז ממש יהיה הבדל.

לגבי אישור ברישיון הרכב לא יאשרו אבל יש דרכים לא נרשום אותם פה אבל תפעיל את הדימיון.

במידה ותעשה,חלילה,תאונה לאחר שהחלפת מנוע בקומבינה וחברת הביטוח תעלה על זה (והיא תעלה כדי שלא יעלה לה),

לא צריך הרבה דמיון מה יקרה אם יש נפגעים שהטיפול הרפואי שלהם מגיע למליוני שקלים.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם
במידה ותעשה,חלילה,תאונה לאחר שהחלפת מנוע בקומבינה וחברת הביטוח תעלה על זה (והיא תעלה כדי שלא יעלה לה),

לא צריך הרבה דמיון מה יקרה אם יש נפגעים שהטיפול הרפואי שלהם מגיע למליוני שקלים.

כל עוד המנוע הוא באותה תצורה ודומה 1-1 למה שהיה רק הקדח שונה אף אחד לא יעלה על זה.

אף אחד לא יזריק לך נוזל לצילינדר דרך הפלאג כדי למדוד נפח.

זה לא שהוא שם מנוע v8 וברישיון מופיע 1600.

במדינה הזו שום דבר לא חוקי אז יש דרכים לעקוף אין מה לעשות.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם
כל עוד המנוע הוא באותה תצורה ודומה 1-1 למה שהיה רק הקדח שונה אף אחד לא יעלה על זה.

אף אחד לא יזריק לך נוזל לצילינדר דרך הפלאג כדי למדוד נפח.

זה לא שהוא שם מנוע v8 וברישיון מופיע 1600.

במדינה הזו שום דבר לא חוקי אז יש דרכים לעקוף אין מה לעשות.

לא הייתי מייעץ מעל דפי הפורום הזה לבצע משהו לא חוקי לאף אחד

מצא משה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כבדים אתם.

אם המספר מנוע שונה יהיה להם קל מאד לעלות על זה.

אם הגדלת את המנוע המקורי - אף אחד לא יעלה על זה בחיים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לדעתי לאחר פרוצדורה ניתן לאשר חוקית את מנוע הפינטו מאחר שהיו מכוניות כאלו באותם שנים בנוסף גם ממנוע

kent 1600 x flow אפשר לחולל "פלאים" מנסיון

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

שלום

על מנת שתוכל להרכיב מנוע פינטו במקום מנוע קנט אתה צריך לבצע הרבה שינויים בתא המנוע.

שפץ את המנוע של הרכב , תהנה ם אתה רוצה תפנה אלי בפרטי ואוכל לעזור לך.

 

בברכה בני .

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

איזה שינויים הוא צריך לעשות ?

מה שכן הוא צריך להחליף את צנרת הפליטה

לאחת בצד שמאל מקורטינה שהגיעה עם פינטו

ולשים תושבות מנוע תואמות.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

אני הייתי לוקח את המנוע הקיים מעלה לו יחס דחיסה,קאמשפט חם,הגדלת שסתומים,קרבורטורים כפולים

או מיצערות של R1,פורטינג,גלגל תנופה קל,הצתה אלק׳ וסעפת פליטה 4-2-1.

כל זה יתן לך מנוע בעל תגובה חדה שמעלה סל״ד בצורה מהירה עם יתרון של משקל על פני הפינטו הכבד משמעותית.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

×
×
  • תוכן חדש...