Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכשיר GPS מומלץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

חפשתי בשרשורים השונים על מכשיר GPS מומלץ.

עברתי בשרשורים למיניהם אך לא רציתי להסתמך עליהם, גם מפני שגם משם אתה בסוף יוצא קצת מבולבל. וגם כי הם לא מעודכנים נכון להיום.

אני ממש אשמח לקבל את עצתכם חברי הפורומים השונים.

ממה שקראתי פה אני מבין שחשוב מאוד שהמקלט יהיה בגרסא המתקדמת, והמעבד יהיה חזק, בכדי שהמכשיר יעבוד במהירות ובדייקנות (מלבד עוד דברים כגון מסך, קול וכו'). מצד שני אני נתקלתי בכתבה על המכשיר הזה באתר מאקו, ושם התרשמו מהקליטה ממש לרעה, למרות שהוא כולל נתונים מצויינים ע"פ האמור בלינק למעלה. כשראיתי את זה הבנתי שלא מספיק רק לסמוך על הנתונים, חשוב לקבל חוות דעת מבעל נסיון. אני גם לא יודע עד כמה לסמוך על הקישורים למעלה, בגלל שהם ישנים יחסית להיום.

בקיצור חשוב לי מאוד שהמכשיר יהיה בעל כל המעלות. ובמיוחד: קליטה מהירה (שלא יקח לו זמן עד שיתאפס על עצמו, בהפעלות ראשונית. ובכלל.) מדוייקת כמה שיותר. מסך עם ראות טובה גם בשמש. וקול שבהחלט אפשר לשמוע. שהמכשיר יתאים לתוכנת IGO 8 שהורדה מהאתר כאן (לא פרימו). שיהיה בעל אפשרות לשפת ממשק עברית. ואשמח גם אם יהיה לו אפשרות לציין עומסי תנועה (TMC כמדומני).

אני רואה שהחבר'ה כאן ממליצים לקנות בחו"ל. לא אכפת לי, אם אתם חושבים שזה לא בעיה מבחינת האחריות, ובכלל. וכמובן שהמכשיר יגיע עם אביזרים הכרחיים: קבל להטענה, תושבת וואקום. תוכנה כאמור כבר יש לי.

אנא מכם אשמח לתשובה רק מבעלי נסיון, מבלי לסבך ת'עניינים יותר מדאי....... (לינק ישיר, והמלצה מאוד יעזרו)

אלף תודות. סליחה על ההפרעה.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

לא רואה שום סיבה לחפש מכשיר GPS יעודי לנהג הממוצע.

אנחנו ב2016 והמכשירים הסלולרים של השנים האחרונות הם אולרים שוויצרים מתוחכמים שיודעים לעשות הכל בצורה טובה ואפילו זולה.

רכיבי הGPS במכשירי הסלולר של החברות הגדולות כגון סמסונג LG ואפל מאוד מדויקים ומסתנכרנים מאוד מהר.

קשה לי להאמין שתמצא מכשיר יעודי שמתקרב ליכולת העיבוד והמסך של הסלולריים העכשוויים.

ההמלצה שלי, תחסוך את הכסף ותשתמש בנייד, אם הוא ישן מדי זו סיבה מספיק טובה כדי לשדרג.

עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign

פורסם

מכשירי gps כבר די עברו מהעולם , אבל אם אתה מתעקש על מכשיר שלא יהיה כמו סמארטפון תרכוש לך טאבלט ומתקן לרכב ותתקין igo , או שתרכוש טאבלט עם אינטרנט סלולרי וכך תוכל להשתמש בוויז.

לדעתי זאת האופציה שתתן לך את המענה הטוב ביותר מבלי להפוך ל"מכור" לסמארטפון.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם (נערך)

על מוצר עם טכנולוגיה של לפני 10 שנים לא צריך לשאול יותר מדי שאלות.

הכי נמכר באליאקספרס, 7", 55 $, יש מפות של ישראל אבל בטוח צריך לעדכן אותן

http://www.aliexpress.com/item/7-inch-Car-GPS-Navigation-256M-8GB-2014-Maps-Russia-Ukraine-Israel-Spain-Argentina-Brazil-US/2046114448.html?spm=2114.01010108.3.28.DU5g1f&ws_ab_test=searchweb201556_3,searchweb201644_5_10001_10002_10005_301_10006_10003_10004_62,searchweb201560_1,searchweb1451318400_6148

 

יש לי עוד רעיון.

זה עם אנדרואיד אז אפשר להוסיף תוכנות ניווט נוספות כמו here

http://www.aliexpress.com/item/7-inch-Capacitive-Car-GPS-Navigation-Android-4-4-2-Bluetooth-WIFI-MT8127-Quad-Core-8G/32418896914.html?spm=2114.01010108.3.359.DU5g1f&ws_ab_test=searchweb201556_3,searchweb201644_5_10001_10002_10005_301_10006_10003_10004_62,searchweb201560_1,searchweb1451318400_6148

עריכה אחרונה על ידי LotusElise

אייל

פורסם

הבעיה היא עדכון המפות - מכשירי GPS ייעודיים מצריכים עדכון מפות שמתבצע, במקרה הטוב, אחת למספר חודשים, ןאחריח העדכון הראשון כל עדכון יעלה כמה עשרות עד מאות ש"ח.

 

אם אתה מתעקש לא להתחבר לרשת סלולרית קנה סמארפון בסיסי עם מעבד Quallcom או סמסונג והפעל אותו ללא כרטיס סים. יש שורת תוכנות מתאימות, אם כי אני מסופק אם הן יתמכו בעברית. יש גם מכשירים סיניים עם מעבדי MTK והדעות חלוקות על טיב קליטת ה-GPS באמצעותם.

 

אין כל ספק שהפתרון הנכון היום הוא מכשיר סלולרי עם Waze וחבילת גלישה של 3 ג"ב לחודש או יותר - הזול ביותר, המעודכן ביותר והנוח ביותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מכשיר GPS בלי עדכונים שוטפים לגבי עומסי תנועה זה בזבוז כסף. מכשיר אנדרואיד עם סים זו הדרך הנכונה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

עוד יתרון של שימוש בטלפון - תוכנות חינם שכוללות מפות של מרבית העולם. במכשיר ניווט ייעודי כל סט מפות יעלה 200-300 ש"ח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מכשירי GPS ייעודיים מצריכים עדכון מפות שמתבצע, במקרה הטוב, אחת למספר חודשים, ןאחריח העדכון הראשון כל עדכון יעלה כמה עשרות עד מאות ש"ח.

במכשיר ניווט ייעודי כל סט מפות יעלה 200-300 ש"ח.

בשביל התוכנה יש את השרשור הזה.

בשביל המפות יש את השרשור הזה.

פורסם

אני לא יודע מה הסיפור שלו אבל כבר ביקשו ממני עזרה בקניית מכשיר gps דתיים שיש להם טלפון כשר בלי אינטרנט.

אם זאת הסיבה שלו אז אין סיכוי שהוא יקנה טלפון.

אייל

פורסם

לכן ציינתי טלפון בלי כרטיס סים ועם תוכנה שאינה תלויה בחיבור הסלולרי. למעשה שוה ערך ל-PDA עם GPS.

 

מאדם העונה לתאור שלך הייתי מצפה שגם ישלם תמורת השימוש בתוכנות ובמפות ולא "יוריד" אותן. אבל אם מדובר בדוס* הכל אפשרי.

 

*"דוס" פירושו דתי וסבן. כך למדתי בטירונות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אהבתי איך שהדיון גלש למחוזות לא לו.

ובכל אופן, למען הסר ספק: אני בהחלט לא רוצה גישה לאינטרנט פרוץ, ועוד רבים שכמותי, שלאו דווקא עונים לתואר דתיים\חרדיים.

לגבי הורדת תוכנות שונות וכד', עם כל הכבוד לכל פוסקי ההלכה שבינינו, כדאי קצת לעשות שיעורי בית, הנושא סבוך, ואינו פשוט כלל וכלל. רבים הם האוסרים, אך יש מן המתירים בתנאים מסוימים. לדוגמה אפשר לראות כאן, כאן, וכאן. (אין בדברים הנ"ל בכדי לפסוק הלכה כלל וכלל!)

חוץ מזה, אני חושב שהכינוי "דוסים" לאנשים שחיים באורח חיים מסויים, בשביל לשמור על עצמם ומשפחתם מפגעי היצר ותחבולותיו, הוא כינוי פוגעני ולא הולם.

תודה רבה לכל המשיבים.

פורסם

אם שמת לב, התיחסתי למשהו מהטירונות. הסיפור היה על בחור חובש כיפה שהקפיד על כשרות, אבל כאשר הצעתי עוגיות חלביות חצי שעה אחרי ארוחה בשרית הוא עט על המטעמים בטענה שמספיק ששטף את פיו אחרי הארוחה. בקיצור - כופף את הכללים לפי נוחיותו.

 

גם הרבנים שלך מכופפים את החוקים. במיוחד השלישי שציטטת. יש חוקי זכויות יוצרים, אבל הרב קבע (על סמך מה?) שזכויות היוצרים פגות אחרי 6 חודשים.

 

בקיצור - אתה משתמש באינטרנט פרוץ, אבל רק בבית. לא רוצה שאחרים יראו אותך משתשמש בטלפון. אני קורא לזה צביעות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

על סמך מה קבעת שיש לי בבית אינטרנט פרוץ???

לידיעתך אני גולש עם רימון, ואם לא לצורכי עבודה, גם את זה הייתי מעיף מהבית!

אתה ממהר להסיק מסקנות.

ולפני שאתה מחליט שהרבנים מכופפים את החוקים, תסתכל במקורות שמובאות שם. אני חושב שייקח לך קצת זמן לפני שתגיב...


×
×
  • תוכן חדש...