Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

היום הזמנתי את הרכב החדש(סובארו XV ), הציעו לי לשדרג את המערכת מולטימדיה לאנדרואיד ואז יהיה לי את וויז, פייסבוק ועוד דברים במסך של הרכב.

כמובן שנותנים ב"מתנה" 36 ג'יגה.

אציין שיש לי סמארטפון נוט, ככה שיש לי את הכל בפלאפון בעל מסך גדול.

כמובן שעל השידרוג עלי לשלם לאחר הנחה 50 אחוז כמעט 3000 ש"ח.

 

השאלה היא מה אתם ממליצים, האם זה חשוב ומומלץ להתקין את השידרוג הזה ?

 

או להסתפק במה שמגיע אוריגינל עם הרכב ולוייז ודברים אחרים יש לי מן הסתם את הפלאפון.

פורסם

לא הייתי מחליף למערכת סינית מכמה סיבות.

אני לא רוצה לאבד שליטה על המערכת מההגה.

אני לא אוהב שמתקין מקומי עושה דברים ברכב.

מסוכן מאד להוריד את המבט מהכביש לכיוון הוויז!

 

אני בעד זרוע איכותית על השמשה ומפה עם וויז בגובה העיניים.

בכל מקרה הטלפונים הניידים של היום כבר מגיעים עם מסכים של מעל 5" . מאד ברורים.

אה, וזה ככל הנראה משהו סיני. תמיד אעדיף מקורי מהיצרן.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

אני מעדיף מסך מקובע בגובה הקונסולה (or rather, בלוח המחוונים עצמו - אבל לבינתיים זו פריווילגיה ששמורה אך ורק לרכבי יוקרה) שמציג לי את הניווט מאשר זרוע עם פאבלט שדופקת את שדה הראיה, או חו"ח כזו שתעוף לי/לנוסע לתוך הפרצוף בשל כרית האויר בשעת תאונה.

פורסם

3000 אחרי "הנחה" זה יקר מאד.

מערכות כאלו עולות באיזור ה 250-300 דולר באתרי הקניות השונים.

 

לגבי התממשקות להגה - אם הרכב עם CANBUS הרי שיש מתאם שמגיע כתוספת בכמה שקלים שמתממשק למערכת כולה.

במידי ואין CANBUS זה הרבה יותר פשוט.

 

אבל לפני הכל צריך לדעת מה המפרט של המערכת הזאת.

פורסם

תקרא את השרשור הזה - יש לך את כל המידע בו:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?586720-Mirrorlink-%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%93-%D7%91%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%97%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%95%D7%9C%D7%98%D7%99%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%94-%D7%A9%D7%9C-Subaru-xv

 

המערכת ב- XV החדשים מגיעה עם MIRRORLINK ישן גרסה 1.0 (כמו בטויוטה).

פורסם

תודה לעונים

אז מקריאת התגובות והקישור המומלץ....נראה לי שהבנתי שאין טעם לשלם כמעט 3000 ש"ח בשביל משהו שלא בטוח שבכלל מומלץ...

אז אשאר עם מה שמגיע ברכב וכמו שעד היום היה לי....זרוע שמחזיקה את הנוט שלי לשימוש מתי שצריך.

פורסם

עד שאנשים יפסיקו להתלהב ממסך טאצ' באמצע הדשבורד.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

רק מה שלא הבנתי זה מה הבעיה עם סין ומה הקשר של מוצרים סיניים לעניין.

 

הלוואי שכלכלת ישראל הייתה פרומיל מתקדמת מהסיניים.

טוב, אבל לא נראה לי שזה ממש קשור לנושא.

פורסם

מוצרים סיניים הם מוצרים לא איכותיים שבמרבית המקרים לא משתווים באיכותם ובאמינותם למוצר המקורי. (באופן ספציפי עבור מערכות לרכב ולא באופן כללי)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
תקרא את השרשור הזה - יש לך את כל המידע בו:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?586720

 

הייתי מציע לקרוא גם את השרשורים של המשתמש humi18 שהשתתתף בשרשור הנ"ל, כדי להבין מה אתה "מקבל" עם מערכת האנדרואיד :roll:, אם כי במקרה שלו מדובר בפורסטר:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?573772

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?581476

(יוצא מנקודת הנחה שמדובר באותו התרגיל ולא בהחלפה מלאה של כל המערכת).

פורסם
מוצרים סיניים הם מוצרים לא איכותיים שבמרבית המקרים לא משתווים באיכותם ובאמינותם למוצר המקורי. (באופן ספציפי עבור מערכות לרכב ולא באופן כללי)

את כל המערכות מייצרים היום בסין.

אה... כן, וגם אייפון מיוצר בסין.

פורסם
את כל המערכות מייצרים היום בסין.

אה... כן, וגם אייפון מיוצר בסין.

 

מוצר סיני ומוצר שמיוצר בסין הם לא אותו הדבר.

ואתה נתת אחלה דוגמא , אייפון הוא מוצר אמריקאי שמיוצר בסין.

הוואווי זה מוצר סיני שמיוצר בסין.

 

ובהתאם רואים את ההבדל באיכות.

פורסם
את כל המערכות מייצרים היום בסין.

אה... כן, וגם אייפון מיוצר בסין.

אין קשר, יש מוצרים בפיקוח של יצרנים גדולים ויש סתם מוצר מדבקה, ומה שתקבל זה סתם מוצר מדבקה.

ההבדל הוא עצום.

 

ואוהד, אני לא הייתי ממהר לזלזל בסמארטפונים הסיניים, בטח לא בדגמים היקרים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אין קשר, יש מוצרים בפיקוח של יצרנים גדולים ויש סתם מוצר מדבקה, ומה שתקבל זה סתם מוצר מדבקה.

ההבדל הוא עצום.

 

ואוהד, אני לא הייתי ממהר לזלזל בסמארטפונים הסיניים, בטח לא בדגמים היקרים.

מה ההבדל בין המערכות מבחינת סאונד? משהו שאדם רגיל ישים לב אליו? בהנחה שמשתמשים ברמקולים המובנים.

×
×
  • תוכן חדש...