Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי על פרייבט עם עגלה, באזור המרכז קשה למצוא חניה לרכב, למצוא חניה לרכב עם עגלה זה כמעט לא אפשרי.

כרגע יש לי רכב פרטי 5 דלתות ובאמת שהוא הרבה יותר זול לתחזוקה וכיף לנהיגה מאשר טנדרון/טנדר, במקרה של תאונה כל הכלים יכולים לעוף עלי וזה יכול להגמר מסוכן מאוד בסתם מכה קטנה,

איזה רשת אפשרי יהיה לפרק אותה ולהחזיר בקלות? בעבר בסיטרואן ג'מפי עשיתי הפרדה בין הקבינה לארגז, אבל זה היה מולחם ולא היה אפשרי להסיר בלי דיסק.

 

האופציות שיש לי זה או סטייד בנזין, או מאזדה/איסוזו וכ"ו סולר, הבנתי שמזרקים בסולר עולים הרבה מאוד כסף, {לא יודע מה התדירות של החלפת מזרקים},

ב60K ש"ח אני יכול לקנות סטייד בנזין 2012 עם 70Kק"מ,

או מאזדה 2006/8 עם 160/220K ק"מ,

אני מחפש רכב שיהיה אמין כמה שיותר ושיהיה גבוה קצת,

הסטייד נותן לי את כל הפיתרונות גם אם זה 2*4, במאזדה אני יעדיף 4*4 כי הוא יותר יפה בעיני ואז אני נכנס לעוד אפשרויות של דברים שיתקלקלו,

טנדרון מבחינתי זה כמו פריבט, במקרה של תאונה הכל עף עלי.

 

שוב תודה לעונים.

פורסם

יש לך אפשרות להביא לי קישור לרשת?

אני מדבר על רשת מברזל, רשת מגומי לא נראה לי תעזור בתאונה במהירות של 30 ומעלה.

פורסם

תודה על הקישור אבל הוא לא עוזר לי, הרשתות שם מגומי.

חשוב לי להדגיש שהרכב זה לעבודות גינון, לא נראה לי שרשת גומי תעצור משור/מברג או כל כלי אחר במקרה תאונה.

בעבר שאלתי במכון טסטים אם מותר לעשות רשת קבועה בין הנהג לנוסעים והרב בוחנים אמר לי שאסור אז אם יש איזה תכנון שאפשר לעשות אצל מסגר זה גם יהיה טוב, אבל חשוב שזה יהיה שליף.

מבחינת סוג רכב אני אהיה גמיש אם ימצא פיתרון של תאונות בפריבט.

תודה לכולם על התשובות בינתיים.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום שוב,

צירפתי קובץ טיפולים של רכב שאני חושב ללכת לראות, אשמח אם תחוו את דעתכם על הטיפולים, נראה שהחליפו דיפרנציאל אחורי, ומסרק הגה , יש מה לחשוש בזה?

הרכב כרגע עם 85K ק"מ.

תודה מראש.

scan2016-01-25-112802.pdf

פורסם

של איזה אוטו זה?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
1. הרכב מנוסס על מכללים עם אמינות מוכחת, כך שמבחינת אמינות לא צריכה להיות בעיה.

2. רק הדגם הבסיסי יכנס בתקציב שלך (אם בכלל)

3. לדעתי מה שאולי תרוויח בעלויות אחזקה זולות תפסיד כשתמכור, כי שמירת הערך איננה מי יודע מה.

 

סיף 3 שגוי. דוקא יהנה משמירת הערך הבעייתית. הוא הרי קונה משומש.

פורסם

הרכב הוא גרייט וול כמו בכותרת,

ובקשר לירידת ערך זה לא ממש משנה כי אם הרכב יהיה אמין הוא יהיה אצלי 5/6 שנים.

פורסם

בנאדם - אתה חושב שככה יראה כרטיס טיפולים של טנדרים אחרים? של דימקס? של L200? של היילקס?

האוטו פאקינג חדש, זה רכב עבודה 85,000 ק"מ זה ק"מ של שנתיים ברכב עבודה, וחוץ מהמרכב נראה שכבר החליפו בו הכל, ואשכרה אתה שוקל לקנות את הנבלה הזו?

למה אתה חושב שאם אצל הבעלים הנוכחי הוא נבלה, למה שאצלך הוא לא יהיה נבלה?

ההיסטוריה הזו שיכנעה אותי סופית - לא הייתי קונה את הרכב הזה גם לא בחצי מחיר. זה בור ללא תחתית.

אם אתה צריך רכב עבודה תקנה רכב שישרת אותך ולא שאתה תשרת אותו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...