Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

ברצוני לקנות רכב לעצמי שישרת אותי בנסיעות מהבית לעבודה וחזור. משהו כמו 12 ק"מ ביום.

ממש כך, לא יותר. אולי פה ושם עוד נסיעות קטנות בתוך העיר.לא רואה את עצמי עובר את ה-5000 ק"מ בשנה ואני עוד מגזים.

התקציב שלי עומד על עד 53,000 ש"ח. אינני מעוניין למתוח אותו.

סדר העדיפויות שלי הוא כדלקמן:

1.בטיחות

2.אמינות

3.צריכת דלק+נוחות נהיגה.

4.אבזור.

 

מעוניין בשנים 2012-2014 פחות או יותר.

 

תודה רבה לעוזרים והמשך יום נעים!!

פורסם

ידני או אוטומט?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הייתי בודק את יונדאי I20,רכב עם אמינות טובה יש הרבה מבחר ביד 2 ועונה לדרישות שלך.

פורד פיאסטה אשר עם 7 כריות אוויר,איכות חומרים טובה יותר,מנוע דומה לזה של היונדאי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הייתי בודק את יונדאי I20,רכב עם אמינות טובה יש הרבה מבחר ביד 2 ועונה לדרישות שלך.

פורד פיאסטה אשר עם 7 כריות אוויר,איכות חומרים טובה יותר,מנוע דומה לזה של היונדאי.

 

היי יוליאן. תודה על התגובה קודם כל.

יונדאי i20 קצת יקרה לפי מה שבדקתי ביד 2.

ואף גדולה לי קצת. רק אני אסע ברכב.

מה דעתך על ה-i10 או על הפיקנטו ?

תודה!

פורסם

הם גם טובות,שים לב שהיונדאי קיבלה דגם חדש ב2014 שעדיף על קודמו ולדעתי גם על הפיקנטו עקב מושבים עם תמיכה טובה יותר וסלון נעים יותר עקב שילוב 2 צבעים.

עוד רכב הוא המיצובישי ספייס סטאר,היא יותר חיסכונית עם מרווח טוב יותר מאחור אבל רועשת יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לדעתי האישית - *אם* אין לך העדפה אמיתית לרכב חדיש בשביל כל כך מעט קילומטרים, קנה איזו גטס משומשת במצב טוב בפחות מחצי מהתקציב ועם השאר תעשה משהו יותר מועיל. :)

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

הגירסה החדשה של ה-i10 לא ממש נכנסת בתקציב. קיים היצע גדול בשוק של פיקנטו אוטמטיות המגרעת העקרית של הפיקנטו היא צריכת דלק גבוהה יחסית לקבוצה, פרמטר שלאור הנסועה הצפויה נמוכה שלך - לא ממש חשוב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לדעתי האישית - *אם* אין לך העדפה אמיתית לרכב חדיש בשביל כל כך מעט קילומטרים, קנה איזו גטס משומשת במצב טוב בפחות מחצי מהתקציב ועם השאר תעשה משהו יותר מועיל. :)

 

 

חבל שלא קראת את הודעתו של פות"ש לפני שהגבת - הפרמטר שהכי מעניין אותו זה בטיחות - מה שהגטס פחות חזקה בו יחסית לדגמים חדשים יותר.

 

אגב לו הבטיחות לא היתה בראש מעייניו, אולי הייתי ממליץ לו על ניסאן מיקרה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
חבל שלא קראת את הודעתו של פות"ש לפני שהגבת - הפרמטר שהכי מעניין אותו זה בטיחות - מה שהגטס פחות חזקה בו יחסית לדגמים חדשים יותר.

 

אגב לו הבטיחות לא היתה בראש מעייניו, אולי הייתי ממליץ לו על ניסאן מיקרה.

 

האמת, אחרי שכתבתי את מה שכתבתי תהיתי אם להוסיף משהו, אך הייתי בעבודה.

מה שרציתי להוסיף זו הערה פשוטה שזו דעתי למרות הדרישות - ללכת על משהו יחסית מינימליסטי. אם בכל זאת רוצים משהו חדש ובטיחותי יותר - אז כן, זה לא רלבנטי.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
האמת, אחרי שכתבתי את מה שכתבתי תהיתי אם להוסיף משהו, אך הייתי בעבודה.

מה שרציתי להוסיף זו הערה פשוטה שזו דעתי למרות הדרישות - ללכת על משהו יחסית מינימליסטי. אם בכל זאת רוצים משהו חדש ובטיחותי יותר - אז כן, זה לא רלבנטי.

 

חברים יקרים.

קודם כל תודה רבה באמת על העזרה.

במידה ואני יורד לאיזור ה-30k, מה עדיף?

ושוב, אמינות ובטיחות בראש סדר מעייני.

יש לי רק פחד באופן אישי שירידה בשנתון תביא אותי לכניסה למוסכים השכם וערב :-(

איך אומרים? מהנ שעולה בזול עולה בסוף ביוקר....

פורסם

יש לך את הסיריון,גטס ברמות גימור gls/glx/gli.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...