Jump to content

Itay Torem

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Itay Torem

  1. חברים יקרים. קודם כל תודה רבה באמת על העזרה. במידה ואני יורד לאיזור ה-30k, מה עדיף? ושוב, אמינות ובטיחות בראש סדר מעייני. יש לי רק פחד באופן אישי שירידה בשנתון תביא אותי לכניסה למוסכים השכם וערב איך אומרים? מהנ שעולה בזול עולה בסוף ביוקר....
  2. היי יוליאן. תודה על התגובה קודם כל. יונדאי i20 קצת יקרה לפי מה שבדקתי ביד 2. ואף גדולה לי קצת. רק אני אסע ברכב. מה דעתך על ה-i10 או על הפיקנטו ? תודה!
  3. אוטומט. סליחה שלא ציינתי קודם.
  4. שלום רב. ברצוני לקנות רכב לעצמי שישרת אותי בנסיעות מהבית לעבודה וחזור. משהו כמו 12 ק"מ ביום. ממש כך, לא יותר. אולי פה ושם עוד נסיעות קטנות בתוך העיר.לא רואה את עצמי עובר את ה-5000 ק"מ בשנה ואני עוד מגזים. התקציב שלי עומד על עד 53,000 ש"ח. אינני מעוניין למתוח אותו. סדר העדיפויות שלי הוא כדלקמן: 1.בטיחות 2.אמינות 3.צריכת דלק+נוחות נהיגה. 4.אבזור. מעוניין בשנים 2012-2014 פחות או יותר. תודה רבה לעוזרים והמשך יום נעים!!
×
×
  • תוכן חדש...