Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני זוכר נכון בבלק פריידי זה נמכר בסביבות אפילו בסביבות ה1000,כך שתבין כמה עושים עלינו בארץ,XBOX גם היה בסביבות ה1100,ואז אנשים מתפלאים למה אפילו תחתונים אני קונה בחו"ל.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אם אני זוכר נכון בבלק פריידי זה נמכר בסביבות אפילו בסביבות ה1000,כך שתבין כמה עושים עלינו בארץ,XBOX גם היה בסביבות ה1100,ואז אנשים מתפלאים למה אפילו תחתונים אני קונה בחו"ל.

נראה לי שזה יותר מקטע של חוסר ידע, אני לדוגמא לא ידעתי שאין מכס על קניות מאמאזון, אני בטוח שיש עוד הרבה כמוני.

פורסם

זה לא שאין מכס, יש, אתה פשוט משלם אותו מראש.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
לחובבי הנקסוסים

 

5X 16GB במחיר הכי זול אי פעם באמאזון גרמניה

https://www.amazon.de/dp/B015Y5356Q/

 

₪887 עד הבית

 

מכשיר נהדר, קניתי בקיץ ב 200$ במבצע של גוגל.

הייתרון הגדול שלו זה המצלמה הנהדרת, פיקסלים גדולים בחיישן מאפשרים תמונות בתנאי אור קשים מבלי להשתמש בפלאש. הפלאש כמעט אף פעם לא נכנס לפעולה במצלמה הזו.

החסרון הגדול שלו זה ש 16 גיגה זה מעט מידי אפילו למשתמשים בפרופיל מאד נמוך כמוני. קצת תמונות כמה סירטונים ונגמר המקום.

וגוגל המנוולים ממשיכים בקו האפייני יותר לאפל - לא לאפשר הכנסה של כרטיס זיכרון

פורסם

גם עכשיו יש לי 16G בלי אפשרות הרחבה, את כל התמונות והסרטונים אני מעלה ל photos ומעיף מהמכשיר.

מסכים שיש אנשים שאין להם כח להתעסק בזה וכנראה יעדיפו מכשיר עם 32/64, לי אישית זה בכלל לא מפריע, גם היום יש לי 5G פנוי בנקסוס 5 שלי.

(מקסימום אפשר לקנות דיסק און קי עם חיבור TYPE-C)

 

תכלס, בפחות מ₪900 קשה למצוא על מה להתלונן. זה מחיר של moto g כלשהו.

 

לפני שהמבצע הזה עלה הייתי בטוח שהמכשיר הבא שלי יהיה גלקסי 6 (מהפוסט הקודם שלי), למזלי האיטלקים עוד לא הוציאו משלוח, ביטלתי, עכשיו יש לי נקסוס 5X בדרך.

זריזים הגרמנים האלה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

דרך אגב הנקסוס 5X הוא אחד המכשירים הבודדים שיכולים לעבוד עם GOOGLE FI, אם אתה צריך קו טלפון אמריקאי שיכול לעבוד עם כל סוגי הרשתות הסלולריות בארה"ב. זו הסיבה האמיתית שקניתי אותו

פורסם

דייב - החלטה לא פשוטה. מבחינת חומרה ה-5X הזה די מקביל ל-Mi4c שלי - יתרונות לכאן ולכאן.

אני מניח שבסופו של דבר האנדרואיד הנקי של הנקסוס + התמיכה המתמשכת של גוגל היו מנצחים אצלי, במיוחד כאשר לאחר שנה עם MIUI אני יותר ויותר מתעצבן מהמערכת הזו.

מצד שני, אם, כמו הקוף, משוים למוטו G4 - עדיין הוא עולה כמה מאות ש"ח פחות (אתמול דובר על 675 ש"ח לדגם הסים הבודד), גם לו אנדרואיד כמעט טהור ויש לו היתרונות שלו (גודל מסך, סוללה מעולה). למי שרגיש לשקל כנראה שעדיין התמורה מעולה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספריאל - מי קונה מכשיר עם 1gb ram בשנת 2017? מי האמיץ?

ועוד ב200₪ פחות מנקסוס?

 

די נו

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
דייב - החלטה לא פשוטה. מבחינת חומרה ה-5X הזה די מקביל ל-Mi4c שלי - יתרונות לכאן ולכאן.

אני מניח שבסופו של דבר האנדרואיד הנקי של הנקסוס + התמיכה המתמשכת של גוגל היו מנצחים אצלי, במיוחד כאשר לאחר שנה עם MIUI אני יותר ויותר מתעצבן מהמערכת הזו.

מצד שני, אם, כמו הקוף, משוים למוטו G4 - עדיין הוא עולה כמה מאות ש"ח פחות (אתמול דובר על 675 ש"ח לדגם הסים הבודד), גם לו אנדרואיד כמעט טהור ויש לו היתרונות שלו (גודל מסך, סוללה מעולה). למי שרגיש לשקל כנראה שעדיין התמורה מעולה.

 

מבחינתי זה די פשוט.

נקסוס 5X באותו מחיר של REDMI NOTE 3 PRO:

-גוגל נקי 7.0 טוב בקילומטרים מכול גרסא מוזרה של MIUI

-מצלמה בנקסוס בקילומטרים טובה מהפח אשפה בשיאומי הזה.

-מסך, למרות ששניהם FHD, המסך בנקסוס איכותי יותר.

 

רק מציין ש-16 גיגה מספיקים לי לגמרי.

פורסם (נערך)

אף אחד. מדובר במכשירים עם 2 ג"ב RAM (ה-Mi4c שלי הוא 3/32) ומעבדי ביניים חדשים (617) או מעבדי צמרת מהדור הקודם (808 ). 2 ג"ב בהחלט מספיקים לשימושים שגרתיים.

יש לי בבית כמה מכשירי 1/8 ג"ב - אלה מכשירים שיצאו משירות ומשמשים כמכשירי גיבוי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כנראה לא שמת לב, המכשיר שקישרו פה קודם ב675 שכל כך התלהבתם ממנו הוא עם 1GB

 

מבחינתי זה נופל תחת קטגוריית "בחינם לא הייתי לוקח" או "טלפון לשים בתא כפפות למקרה של אפוקליפסה"

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
שמע, קודם הגלקסי 6 ועכשיו הנקסוס... במחירים כאלה, קשה להמליץ על מכשירים סינים

 

מסכים איתך.

 

השיומי שרכשתי מדהים מבחינת ביצועים, מסך, מצלמה. מרגיש כמו מכשיר איכותי מאוד ביד.

 

הטביעת אצבע עובדת באותה רמה של האייפון 7 שלי כמעט.

 

ואז בוקר אחד נדפק לו משהו בראש וצריך לעשות פקטורי ריסט ולמחוק הכל.

 

לדעתי הם עדיין לא בשלים שם.

 

הoneplus לעומתו החזיק שנתיים וכוחו עדיים במותניו

×
×
  • תוכן חדש...