Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ערכת הכלים שחצי פורום קנה במחיר סבבה, כמעט הכי זול שהיה (הפרש 35 סנט אירופאי) : http://tinyurl.com/zuua4du

שימו לב שבחרתם בסט שנמכר ע"י אמזון ועולה נכון לכתיבת שורות אלו 17.35 יורו לפני הפחתת מע"מ והוספת משלוח ולא בזה שעולה 14.99 ונמכר ע"י מוכר פרטי.

כדאי להזמין עם עוד משהו כדי להנות ממחיר משלוח טוב.

למשל: http://tinyurl.com/ht3a38y (אומנם היה כבר זול יותר ב2 יורו).

 

בדוג' הזו (רק דוג') יצא 51.93 יורו שלפי שער של 4.13, כ-215 ש"ח ביחד (מגלם 26.51 יורו משלוח ביחד, במקום כ-39 יורו משלוח אם קונים בנפרד, לפחות לפי החישוב שלי).

 

בן

ממליץ להוסיף את סט הכלים הזה

https://www.amazon.de/gp/aw/d/B000K2NQ9U/ref=ox_sc_act_image_1?smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1 יוצא סה"כ 306 ש"ח עד הבית לסט מכובד וטוב.

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

פורסם
ממליץ להוסיף את סט הכלים הזה

https://www.amazon.de/gp/aw/d/B000K2NQ9U/ref=ox_sc_act_image_1?smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1 יוצא סה"כ 306 ש"ח עד הבית לסט מכובד וטוב.

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

 

לינק שבור - תשתמש בtinyurl

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

תיכנס לכאן: http://tinyurl.com/

בחלונית הסגולה הקטנה, תכניס את הלינק ותלחץ MAKE ואז ייתן לך מתחת לינק קטן חדש ואותו שים כאן.

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אשמח לעזרה באיתור נעלי ניו באלאנס דגם 811, עד 100$ או סביב 400 ש"ח בארץ.

(לא מוצאת את זה בארץ בפחות מ500 וגם זה בקושי... ובאמזונים השונים אין משלוח לארץ).

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
אשמח לעזרה באיתור נעלי ניו באלאנס דגם 811, עד 100$ או סביב 400 ש"ח בארץ.

(לא מוצאת את זה בארץ בפחות מ500 וגם זה בקושי... ובאמזונים השונים אין משלוח לארץ).

בבקשה

עוד 20 דולר למשלוח עם BUY2 ,חפשי דגם שלא יעבור עם דמי המשלוח את ה 75$ כך יהיה לך פטור ממס.

 

זהירות האתר הזה ממכר

פורסם

כרטיס של סיליקון פאוור 128 מהסדרה המתקדמת בלייגטינג דיל.

 

Silicon Power 128GB Up to 75MB/S Microsdxc UHS-1 Class10, Elite Flash memory Card (SP128GBSTXBU1V20BS) https://www.amazon.com/dp/B01M4MW74V/ref=cm_sw_r_cp_api_l2vwybQ1F1KG3

 

אני קניתי ביחד עם שלושת אלו:

 

Ceptics Europe Travel Plug Adapter (Type C) - 3 Pack [Grounded & Universal] https://www.amazon.com/dp/B007YL84VA/ref=cm_sw_r_cp_api_Qkwwyb91Y6N66

 

Ceptics Israel Travel Plug Adapter (Type H) - 3 Pack [Grounded & Universal] https://www.amazon.com/dp/B00E0O0BS8/ref=cm_sw_r_cp_api_HlwwybGHY27T0

 

Ceptics USA to Europe Asia Plug Adapter High Quality - CE Certified - RoHS Compliant -12 Pack https://www.amazon.com/dp/B0084OIY0M/ref=cm_sw_r_cp_api_ZlwwybVW30M12

 

כך שעלות המשלוח יצאה טוב ועלות המוצרים, לפחות רובם, ממש סבבה

 

בן

עריכה: הדיל נגמר עוד שעה - בערך 20:00

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
בבקשה

עוד 20 דולר למשלוח עם BUY2 ,חפשי דגם שלא יעבור עם דמי המשלוח את ה 75$ כך יהיה לך פטור ממס.

 

זהירות האתר הזה ממכר

 

אייל נראה לי שרק המוצרים צריכים להיות עד 75$, כדי לא לשלם מס. המשלוח לא נחשב.

 

או שזה שונה כשמדובר בbuy2?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
אלוף אתה. עכשיו צריכה רק להבין איך עובדים עם buy2. תודה!

ממש פשוט .יותר קל ממה שאת חושבת.

תהני יקירתי.

 

Sent from my LG-H960

פורסם

אצל הספרדים יש מבצע על Moto E 2016

http://amzn.eu/hMjOEwU

(למי שצריך טלפון שני \ גיבוי \ לעבודה וכו')

טיפה פחות מ₪500 עד הדלת, לפי גמלגמלגמל זה מחיר טוב.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

עוד קצת מבצעי סלולר

 

Sony Z5 Premium

http://amzn.eu/6JEk21G

₪1814 עד הדלת

בזאפ הכי זול ₪2349

 

Moto G 3rd Gen 16GB/2GB

http://amzn.eu/akFayaX

ב₪684

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אם אתה בודק את המוטו G3 עדיף לבחור ב-G4 play - התכונות כמעט זהות, מערכת ההפעלה יותר חדישה, מובטח שהמכשיר חדש ולא שכב שנה במחסן, ועולה 10 אירו פחות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...