Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דיל נחמד מספורט דיירקט

בעולם המסחר הגלובלי אין צדיקים, אבל יש רמות שונות של רשעים. למשל יש כאלה שסתם משלמים שכר מינימום ולעומתם כאלה שמלינים שכר. כאלה שסתם מייצרים בסין ולעומתם כאלה שמעסיקים ילדים סיניים... ספורטס דיירקט, ביחד עם פריימרק ועוד כמה נציגים, בולטת מאד לרעה בתחום הזה.

 

הדרך שלהם לעשות רווחים לא מסתפקת ברוע ההכרחי והמקובל של יצור במזרח הרחוק. הרשת מתמחה כבר שנים רבות בהעסקה בתנאי ניצול של בני נוער במאות החנויות שלה באנגליה, אשר לרובם זו עבודה ראשונה ולכן לא מודעים לזכויותיהם הבסיסיות. שעות ארוכות, הלנת שכר סדרתית, פיטורים מהיום למחר, קנסות דרקוניים... רק חלק מהטקטיקות העסקיות המפוקפקות של הרשת, וזה מבלי להיכנס לפרסום השקרי ולהטעיית הלקוחות שהם עושים דרך קבע. החברה לא יוצאת מבתי משפט, מחליפה מנהלים כמו גרביים בגלל רמאויות והסתבכויות למיניהן, ועדיין ממשיכה להכניס כסף בגלל קונים חסרי מודעות שמסתנוורים מהמחירים הנמוכים.

 

ישראלים ידועים בציניות שלהם ובחיבה למחיר הזול, כך שאני לא משלה את עצמי שמה שאני כותב פה יגרום לכולם לעשות חשבון נפש ולהפסיק לקנות שם, אבל אולי כמה אנשים יקראו את זה ויחשבו פעמיים לפני ההזמנה הבאה.

 

יש מספיק אלטרנטיבות בשוק הגלובלי לספורטס דיירקט שאינן יקרות בהרבה. השתמשו בהן.

פורסם
בעולם המסחר הגלובלי אין צדיקים, אבל יש רמות שונות של רשעים. למשל יש כאלה שסתם משלמים שכר מינימום ולעומתם כאלה שמלינים שכר. כאלה שסתם מייצרים בסין ולעומתם כאלה שמעסיקים ילדים סיניים... ספורטס דיירקט, ביחד עם פריימרק ועוד כמה נציגים, בולטת מאד לרעה בתחום הזה.

 

הדרך שלהם לעשות רווחים לא מסתפקת ברוע ההכרחי והמקובל של יצור במזרח הרחוק. הרשת מתמחה כבר שנים רבות בהעסקה בתנאי ניצול של בני נוער במאות החנויות שלה באנגליה, אשר לרובם זו עבודה ראשונה ולכן לא מודעים לזכויותיהם הבסיסיות. שעות ארוכות, הלנת שכר סדרתית, פיטורים מהיום למחר, קנסות דרקוניים... רק חלק מהטקטיקות העסקיות המפוקפקות של הרשת, וזה מבלי להיכנס לפרסום השקרי ולהטעיית הלקוחות שהם עושים דרך קבע. החברה לא יוצאת מבתי משפט, מחליפה מנהלים כמו גרביים בגלל רמאויות והסתבכויות למיניהן, ועדיין ממשיכה להכניס כסף בגלל קונים חסרי מודעות שמסתנוורים מהמחירים הנמוכים.

 

ישראלים ידועים בציניות שלהם ובחיבה למחיר הזול, כך שאני לא משלה את עצמי שמה שאני כותב פה יגרום לכולם לעשות חשבון נפש ולהפסיק לקנות שם, אבל אולי כמה אנשים יקראו את זה ויחשבו פעמיים לפני ההזמנה הבאה.

 

יש מספיק אלטרנטיבות בשוק הגלובלי לספורטס דיירקט שאינן יקרות בהרבה. השתמשו בהן.

אתה אמיתי?

איפה האייפון שלך מיוצר תזכיר לי?

אל תהיה יותר צדיק מהאפיפיור .

אני רוכש היכן שהכיס שלי מאפשר לי לעשות זאת.

לא מתפקידי להיות מנהל מש"א של ספורט דייקרט .

ידידי התייפייפות נטו.

פורסם

דריש,

אני לא יודע איך משפט כמו "דיל נחמד מספורט דיירקט" הביא אותך למלל שרשמת - אין הלימה בין הדברים.

 

וכשזה נאמר,הדברים שאמרת, ככל שמבוססים על עובדות (כי הרי לא נתת כאן שום סימוכין), לפחות ברמות ניצול, נוגעים לי, בדיוק כמו שאני חושב כל התכללות שלא לצורך שעוברות חיות ביחד לצלחת (ועדיין אני אוכל בשר). באשר להטעייה של לקוחות? לא הרגשתי, לפחות עד כה, שמישהו הטעה אותי, אז אתה מוזמן לנמק.

 

וכשזה נאמר, ומבלי להיכנס כרגע לוויכוח (לא בא לי להתנגח גם, ואני יכול להישאב לזה די בקלות), אני גם מרגיש נימה של התייפייפות בדבריך (וגם קצת יהירות).

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

~

הסימוכין שלי הם השנתיים האחרונות בהן גרתי באנגליה, לפני זה גם אני הייתי קונה אצלם. מי שרוצה בכתב מוזמן להריץ חיפוש על הרשת או על המייסד שלהם מייק אשלי, לא חסר כותרות.

 

בתוך כל ההמלצות וההתלהבות, עצרתי לרגע כדי לתת מידע ולאפשר לקוראים פה לקבל החלטה מושכלת אם לקנות או לא באותה רשת ספציפית. לצערי אייל זיהה בכך איזו מתקפה אישית והחליט לצאת לפעולת תגמול. לא ממש ברור לי למה.

 

אני מכיר היטב את התחום הקמעונאי ואת הסקנדלים השונים בהם מעורבות כל הרשתות הגדולות (כאמור, אין צדיקים). פריימרק וספורטס דיירקט הלכו קצת רחוק מדי לטעמי, לכן בחרתי להוסיף הערה בנושא. אין צורך לראות בזה משהו מעבר.

פורסם (נערך)
~

הסימוכין שלי הם השנתיים האחרונות בהן גרתי באנגליה, לפני זה גם אני הייתי קונה אצלם. מי שרוצה בכתב מוזמן להריץ חיפוש על הרשת או על המייסד שלהם מייק אשלי, לא חסר כותרות.

 

בתוך כל ההמלצות וההתלהבות, עצרתי לרגע כדי לתת מידע ולאפשר לקוראים פה לקבל החלטה מושכלת אם לקנות או לא באותה רשת ספציפית. לצערי אייל זיהה בכך איזו מתקפה אישית והחליט לצאת לפעולת תגמול. לא ממש ברור לי למה.

 

אני מכיר היטב את התחום הקמעונאי ואת הסקנדלים השונים בהם מעורבות כל הרשתות הגדולות (כאמור, אין צדיקים). פריימרק וספורטס דיירקט הלכו קצת רחוק מדי לטעמי, לכן בחרתי להוסיף הערה בנושא. אין צורך לראות בזה משהו מעבר.

 

אתה סובל מרגשי נחיתות?

אני יצאתי נגדך ל"מתקפה", כתבתי את אשר על ליבי , אתה כתבת את אשר אתה חושב.

בא נעצור את זה כאן.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
קןבי

אני עושה מה שמבקשים ממני.

1600 הודעות רק מאתמול על השיט הזה....

עד מאה ושלושים :)

וחג שמח לך ולכולם [emoji312] [emoji312] [emoji312]

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

קובי

:-)

פורסם

הגמל שלח לי התרעה שיש מבצע על הדרמל 3000. אני כבר קניתי לפני חודש אבל שכחתי להוריד את ההתרעה.

25 פאונד לפני משחקי מע"מ ומשלוח. המחיר הכי זול שהיה באמזון UK בשנה האחרונה. לבעלי פריים בלבד!

פורסם
הגמל שלח לי התרעה שיש מבצע על הדרמל 3000. אני כבר קניתי לפני חודש אבל שכחתי להוריד את ההתרעה.

25 פאונד לפני משחקי מע"מ ומשלוח. המחיר הכי זול שהיה באמזון UK בשנה האחרונה. לבעלי פריים בלבד!

 

מה בכלל עושים עם הדרמה הזה?

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...