Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאמר יוסי בנאי ז"ל באחד המערכונים שלו "אני רוכש המון כבוד לאמריקאים. בכלל, בכל מה שקשור לאמריקאים אני רוכש..."

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

מי שעוד לא הספיק, מכונת גילוח פיליפס דגם 5420 ב49 פאונד לפני הפחתת מיסים ומשלוח. יש גם פרומושן 3 פאונד.

 

Philips AquaTouch S5420/06, Wet and Dry Men's Electric Shaver with SmartClick Precision Trimmer https://www.amazon.co.uk/dp/B00WGNQOH2/ref=cm_sw_r_cp_api_VFkzybGND6Q9J

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

עבודות עדינות בעיקר , במתכת, עץ, זכוכית ועוד. כמו עט לחריטה, שיוף פוליש וכרסום ידני תלוי ברכיב שמורכב עליו. אני אישית אוהב להשתמש בו

 

יש גם קיט של מקדחים, אם כי לא השתמשתי בקיט הזה

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

^^^

תודה על ההסבר. אני למשל אוסף דגמי מתכת, 1:24

 

יש דגמים שרציתי לשפץ מהיסוד . זה מתאים למשל לשיוף והסרת שאריות צבע שנותרו לאחר הסרה גסה?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
מה בכלל עושים עם הדרמה הזה?

בן

 

גבר אמיתי לא שואל למה הוא צריך כלי עבודה חשמלי, גבר אמיתי קודם קונה ואח"כ מוצא מה לעשות איתו.

 

פורסם

כונן SSD

Transcend 480 GB TLC SATA III 6Gb/s 2.5" Solid State Drive (TS480GSSD220S)

₪426 עד הבית (בKSP הנפח הזה מתחיל מ₪600)

http://a.co/5lspviE

 

כרומבוק 14"

HP Chromebook 14-ak005nf Laptop 14 "Silver (Intel Celeron, 4GB RAM, 16GB, ChromeOS)

₪900, יותר זול מכרומבוקים 11.6 בארץ, בהרבה

http://amzn.eu/7dFT8us

 

נספרסו עם מקציף

Magimix Nespresso Inissia Coffee Machine with Aeroccino, Cream

₪475 עד הבית (לא בטוח שהפלאג יתאים לארץ, כנראה צריך מתאם חשמל)

http://amzn.eu/bU97PnE

 

כל העסקאות נבדקו בגמלגמלגמל ומדובר בbest price

 

חג שמח

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
גבר אמיתי לא שואל למה הוא צריך כלי עבודה חשמלי, גבר אמיתי קודם קונה ואח"כ מוצא מה לעשות איתו.

 

ואחרי זה מוריד את הראש כמו ילד כשאשתו שואלת מה הגיע שוב בקופסה.

 

אולי ערכת מניקור פדיקור מתקדמת?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

כשאני חושב לקנות דרמל אני אומר מה אני אעשה איתו כבר. עד שמגיעה העבודה שאני מקלל למה אין לי דרמל.

 

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

פורסם
^^^

תודה על ההסבר. אני למשל אוסף דגמי מתכת, 1:24

 

יש דגמים שרציתי לשפץ מהיסוד . זה מתאים למשל לשיוף והסרת שאריות צבע שנותרו לאחר הסרה גסה?

 

בן

 

אז אני שב וחוזר לצורך שלי. יסייע לי?

 

סן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

מישהו יכול לעשות לי קצת סדר בבלאגן,

יש לי 2 מסכים, ומחשב נייד שבו נהרס חיבור ה HDMI

חיבור ה VGA עובד

מסך אחד מחובר בVGA למחשב הנייד ואז יש לי "כאילו" 2 מסכים, אבל בפועל יש עוד מסך 21 אינץ' שלא מחובר

המליצו לי על המכשיר הבא

http://www.netbitct.co.il/shop/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99-usb/usb2-0-display-adaptervideo-card/

אבל החברה הזו לא עובדת עם לקוחות פרטיים, איפה אני יכול להשיג מתאם כזה או פתרון אחר?

תודה

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
אז אני שב וחוזר לצורך שלי. יסייע לי?

 

סן

לדעתי כן

תצטרך רק את הרכיבים המתאימים.

אני ניקיתי איתו נקודות חלודה וצבע ישן במוסטנג במקומות שמשייפת גדולה לא יכולה להגיע. לפני צביעה.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
כשאני חושב לקנות דרמל אני אומר מה אני אעשה איתו כבר. עד שמגיעה העבודה שאני מקלל למה אין לי דרמל.

 

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

זו בדיוק הסיבה שקניתי. מדי פעם יוצא לי להתקל באיזו משימה כזו שאם היה לי דרמל היא הייתה הרבה יותר קלה, מהירה, מדוייקת, ולפעמים בכלל אפשרית.

 

אז אני שב וחוזר לצורך שלי. יסייע לי?

 

סן

מניח שכן. תצטרך לקנות גלגל מברשת פלדה. הנה קיט שלם לדוגמא: http://www.homedepot.com/p/Dremel-EZ-Lock-Sanding-and-Polishing-Mini-Kit-for-Metal-Steel-Wood-Brass-Aluminum-Plastics-and-Vinyl-7-Piece-EZ684-02/202522433

פורסם
מישהו יכול לעשות לי קצת סדר בבלאגן,

יש לי 2 מסכים, ומחשב נייד שבו נהרס חיבור ה HDMI

חיבור ה VGA עובד

מסך אחד מחובר בVGA למחשב הנייד ואז יש לי "כאילו" 2 מסכים, אבל בפועל יש עוד מסך 21 אינץ' שלא מחובר

המליצו לי על המכשיר הבא

http://www.netbitct.co.il/shop/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99-usb/usb2-0-display-adaptervideo-card/

אבל החברה הזו לא עובדת עם לקוחות פרטיים, איפה אני יכול להשיג מתאם כזה או פתרון אחר?

תודה

אאל"ט אתה צריך לחפש את מילות המפתח הללו:

https://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_ss_c_1_9?url=search-alias%3Daps&field-keywords=usb+display+adapter&sprefix=usb+displ%2Caps%2C316&crid=NM3XVOITY1N8

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...