Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למי שחיפש מברגה/ אימפקט 18V

כל אחת ב99$

 

אימפקט https://www.amazon.com/Makita-XDT111-Lithium-Ion-Cordless-Impact/dp/B01L8O0CL8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1483301696&sr=8-1-spons&keywords=makita&psc=1

 

מברגה https://www.amazon.com/Makita-XPH102-Lithium-Ion-Cordless-Driver-Drill/dp/B01L84A470/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1483301696&sr=8-4&keywords=makita

 

זה יוצא יותר זול מהמחיר של הסט הזוגי ואתם מרוויחים עוד מטען

 

זה לא תואם לארץ

שאלו את זה בעמוד המוצר עצמו.

 

 

Question: Is the charger suitable for 230v (for Israel power)?Answer: No it is not. The boards will not handle the voltage. You should buy a 230-110 converter if you like the product.

By John S. on November 2, 2016

פורסם

גלקסי לחובבי הגלקסיה

 

Samsung Galaxy S7 SM-G930F 32GB 4G Gold

(שימו לב שמדובר בהזמנה מוקדמת)

https://www.amazon.de/dp/B01BTZFQX0/

 

1897₪ עד הדלת

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

עכשיו נזכרת?

פרסמתי פה s6 ב ₪1400 לפני שבועיים

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

כרגע מתבצעת פזילה לשיומי רדמי נוט 4. לא בטוחה איך אני מרגישה לגבי הסינים, אבל שתינו חושבות שבימינו אין סיבה להשכיב כאלה סכומים על טלפון, בטח שלא סמסונג.

(החלק השני הוא יותר דיעה שלי משלה האמת...)

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם (נערך)

אחרי שנה עם Mi4c אצלי ועוד אחד מזה כ-9 חודשים אצל אחד הבנים ושנה עם Meizu m2 mini אצל בן נוסף ואצל אמא שלי - ההתלהבות שלי מהסיניים דעכה.

 

החודשים הראשונים עם ה-Mi4c היו מצויינים - למעלה מ-100 יממות ללא כיבוי, ואחרי קצת tweaking גם פעל כראוי. בינתיים הבן האמצעי גם שדרג לי את ה-MIUI ל-8, שוב נזקק להתאמות, אבל כעת, כעבור שנה, הסוללה נחלש מאד ובעקר אני ער מאד להתנהגות "מוזרה" של המכשיר, בעקר רגישות יתר של המסך וביצוע הרבה פעולות, כולל pocket calls. לבן האמצעי, עם מכשיר דומה, הרבה פחות תלונות.

 

לגבי המייזו - בשניהם הסוללה נחלשה מאד כעבור שנת שימוש (אצל אמי קל מאד), לרמה שלא הספיקה ליום.

 

עדיין אני משתמש בסיניים - ניסיון מצויין עם מכשירי מוטורולה, המיוצרים על ידי לנובו, עם מערכת אנדרואיד כמעט נקיה. מוטו G מדור ראשון שרת אותי שנתיים עד שהפך איטי (ומשמש כעת כמכשיר חלופי, כרגע אצל הבן הבכור שהצליח לחסל את ה-LG-G2 שלו), מוטו G מדור שני שרת את אשתי למעלה משנתיים עד שהסוללה נחלשה, מוטו E מדור ראשון שרת את הבן הצעיר שנה וחצי, ונהרס עקב טראומה חוזרת בכיס של חייל קרבי (הבעיה היתה שתושבת ה-SIM התרופפה והקליטה היתה נקטעת בגלל תזוזת הכרטיס). אשתי עברה ל-G4 כיון שהיא רגישה מאד לשינויי ממשק, והמכשיר מעולה, בסוף היום הסוללה מראה 70-80%, ובעקבות זאת קניתי מכשירים דומים לחייל ולאמא שלי, והבן הבכור הזמין את גרסת ה-G4 Plus כתחליף למכשיר השבור.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גם הנסיון שלי עם מוטורולה מצויין, היה לי מוטו G דור ראשון ששירת נאמנה יותר משנתיים והוחלף במוטו X דור 2 (עדיין תחת גוגל).

רק שעכשיו הם תחת לנובו, שוב סיני, רק מפואר.

אני אישית הייתי דבקה במוטורולה, נקסוס או פיקסל, לא רואה את עצמי יותר עם מערכת הפעלה שהיא לא קרוב לאנדרואיד נקי ככל האפשר.

אבל החברה, היא באה עם היסטוריה של סמסונג ועם גישה של החזקת טלפון למשך שנים. הקפיצה לסינים היא כי המחיר והמפרט קורצים, אבל ברור לי שאורך חיים זה פחות הקטע שלהם. אז חשבתי אולי על j7 prime של סמסונג. יקר וקצת נחות יחסית לאלטרנטיבות באותו מחיר, אבל שייך לעולם המוכר והבטוח שלה וגם חדש למדיי כך שיש לו אורך נשימה קדימה. בקיצור- היא תחליט :)

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

הגיס שלי קנה לבנו את ה-J7, עלה כ-1500 ש"ח. המוטו G4, בעל מפרט יותר חזק, ועלה חצי מזה (באמאזון אנגליה, כולל מיסים ומשלוח).

איני מכיר את מעבדי האקסינוס, ואיני יודע למה מקביל ה-J7 prime.

אישית אני לא מוכן להוציא יותר מ-800-1000 ש"ח למכשיר טלפון, ממילא המכשירים מתיישנים תוך 18-24 חודשים, מעדיף להחזיק מכשיר ביניים מודרני על פני מכשיר דגל מתיישן, וגם הנזק במקרה אבדן\גניבה\שבר הרבה יותר קטן. מעבר לכך שסמארטפון הסמסונג היחיד שהיה במשפחתי אכזב מאד (S advance, דגם בינים בין S ל-S2, שהפך איטי במידה בלתי נסבלת לאחר כשנה או טיפה יותר, ושום פעולה שגרתית, כגון factory reset, לא הצילה אותו).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...