Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יודע שזה דובר פה רבות, אבל נהייה לי בלאגן מההיצע. מחפש אוזניית שן כחולה. ראיתי שיש עם אוזניה וכאלה שהמכשיר עצמו יושב על האוזן. מה עדיף? תקציב אזור ה100 שקלים. חשוב השמע( שלי ושל הצד השני) וזמן סוללה( המון שיחות במהלך היום). המלצות?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

פורסם

הבעיה שלך היא שאוזניות ממותגות מתחילות מ110 בערך, וזה רק דגמי הכניסה של plantronics ו jabra.

אז אתה לא באמת יכול לבוא בדרישות של איכות וכו' כשמדובר בדגם הכי זול שהיצרן מוכר.

 

כמעט תמיד יש מבצעים על דיבורית מקורית של סמסונג HM1350 בבסטמובייל וקרביץ, בתקופת הבלאק פירסמו ב₪69, עכשיו לא יודע מה המחיר, מניח שלא יותר גבוה מזה.

לזבל הסיני באזור ה40-70 שקלים לא הייתי מתקרב, לא שווה את זה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
הייתי מתקן את חיבור ה-hdmi במקומך.

כנראה לא יהיה יותר יקר ויתן איכות טובה יותר.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

לא בטוח שכרטיס המסך יאפשר הצגה דרך חיבור כזה, בכל זאת זה מחשב נייד

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

מה הבעיה של מחשב נייד עם hdmi? אני עובד עם מספר מחשבים ניידים המחוברים למסך עם hdmi.

בכל מקרה, השאלה התחילה בגלל שנשבר או התקלקל החיבור של ה hdmi במחשב הנייד שלו

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

כבר מעל שנתיים לא עובד, ולא ניסיתי לחבר יותר ממסך אחד, עכשיו יש לי צורך בעוד מסך,

הקישור של HWGEEK תואם למה שאני מחפש, אני לא בטוח שאתקן את החיבור וזה יתמוך

כרטיס המסך הוא Nvidia 525m Kנ לניידים והמחשב הוא dell inspirion n5110 משנת 2011 בערך

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

מישהו נתקל באוזניות Bose QC25 ׁ(לאנדרואיד) במבצע?

עם משלוח לישראל או לארה"ב (או איסוף עצמי משם).

 

בארץ אפשר למצוא בכ-280 דולר (בהשוואה ל-300 דולר באמזון), ובאי ביי המוכרים הזולים לא נראים הכי "אמינים".

פורסם

אני מסתכן בהעלאת חמתו של דריש, אבל מבצע משלוח חינם בSportsDirect חזר. עד חצות שעון אנגליה (02:00 בלילה אצלנו).

כמו בפעם הקודמת - באפליקציה בלבד, בשימוש בקוד הקופון NY2017.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

הבן שלי הזמין מהם והחבילה הגיעה ארצה חיש מהר - אלא מה, חברת ההפצה נותנת חלון של לא פחות מ-8 שעות שבהן צריך לחכות לשליח.

ככל הנראה מחר יהיה עלי לסטות מדרכי על מנת לאסוף מנקודת הפצה בתחנת דלק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אילו מבצעים מעניינים פורסמו בטלגרם בימים האחרונים?

שתפו קצת כאן....

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

חרוזים אקרלים ... הרן ממליץ בחום

פורסם
אילו מבצעים מעניינים פורסמו בטלגרם בימים האחרונים?

שתפו קצת כאן....

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

שיחה עם חצי מיליארד הודים כלולה במחיר בכל הזמנת מיקסר בוש/ שואב דייסון v6.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
הבן שלי הזמין מהם והחבילה הגיעה ארצה חיש מהר - אלא מה, חברת ההפצה נותנת חלון של לא פחות מ-8 שעות שבהן צריך לחכות לשליח.

ככל הנראה מחר יהיה עלי לסטות מדרכי על מנת לאסוף מנקודת הפצה בתחנת דלק.

 

כנ״ל אחרי 13

 

היום עברתי במקרה ליד המוקד בחיפה וביקשתי לקבל. זה אצלם ועדיין אמרו לי רק מחר

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

למי שחיפש מברגה/ אימפקט 18V

כל אחת ב99$

 

אימפקט https://www.amazon.com/Makita-XDT111-Lithium-Ion-Cordless-Impact/dp/B01L8O0CL8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1483301696&sr=8-1-spons&keywords=makita&psc=1

 

מברגה https://www.amazon.com/Makita-XPH102-Lithium-Ion-Cordless-Driver-Drill/dp/B01L84A470/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1483301696&sr=8-4&keywords=makita

 

זה יוצא יותר זול מהמחיר של הסט הזוגי ואתם מרוויחים עוד מטען

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...