Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מיקה, הבעיה של הסמסונגים זה לא המחיר אלא זה שכעבור שנה מפסיקים לעדכן אותם.

לפי אופי השימוש שיש לחברתך שהיא מחזיקה טלפון שנים רבות, אז הייתי מציע לה לקחת פיקסל או אייפון. אלא המכשירים שמתיישנים בצורה הכי פחות "פוגענית" במשתמש. במקרה של האייפון אז הוא גם שומר על הערך הכספי שלו יותר מכל טלפון אחר.

אגב סמסונג כחבילה כוללת של כל הפרמטרים שיש, הוא הכי טוב.

בכל מקרה מה שתבחר, שתקנה דרך אמזון או בביקור לחו"ל ולא בארץ. היא תחסוך מאות שקלים.

 

Sent from my SM-N910T using Tapatalk

פורסם
אני אישית הייתי דבקה במוטורולה, נקסוס או פיקסל, לא רואה את עצמי יותר עם מערכת הפעלה שהיא לא קרוב לאנדרואיד נקי ככל האפשר.

 

brofist_o_347816.jpg

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

מיקה, אני לא בטוח שהדגשתי מספיק: בשיומי שום דבר חוץ משיחות לא פועל כמו שצריך out of the box. אפילו הפעלה של וואטסאפ מצריכה כל מיני התאמות. אם לא מדובר במישהי עם כושר טכני וסבלנות לחטט במרשתת (או שיש מישהו שיעזור לה בכך) הייתי ממליץ לה להמנע מיצרן זה. אין ספק שיחס בין המפרט למחיר מפתה מאד, אבל נושא התפעול עלול להיות בעייתי.

אם הגברת בעלת מוטיבציה יתכן שהרכישה תתאים לה, בידיעה שהמכשיר עלול להצריך החלפה בתוך 1-2 שנים.

וכמובן - להזמין רק במרשתת. רכישה במחיר ה"ישראלי" מסירה את כל הטעם, הרי עיקר הייחוד של השיומי ודומיו הוא המחיר הזול.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חברים המלצה למברגה *סבירה* לשימוש ביתי? לא משנה לי אמאזון או בארץ.

הדרישות הן כח הברגה סביר, אמינות ורצוי סוללה נשלפת שאפשר לקנות חדשות במידה והן מתות.

לא מעוניין להוציא יותר מכמה מאות שקלים..

פורסם
מיקה, אני לא בטוח שהדגשתי מספיק: בשיומי שום דבר חוץ משיחות לא פועל כמו שצריך out of the box. אפילו הפעלה של וואטסאפ מצריכה כל מיני התאמות. אם לא מדובר במישהי עם כושר טכני וסבלנות לחטט במרשתת (או שיש מישהו שיעזור לה בכך) הייתי ממליץ לה להמנע מיצרן זה. אין ספק שיחס בין המפרט למחיר מפתה מאד, אבל נושא התפעול עלול להיות בעייתי.

אם הגברת בעלת מוטיבציה יתכן שהרכישה תתאים לה, בידיעה שהמכשיר עלול להצריך החלפה בתוך 1-2 שנים.

וכמובן - להזמין רק במרשתת. רכישה במחיר ה"ישראלי" מסירה את כל הטעם, הרי עיקר הייחוד של השיומי ודומיו הוא המחיר הזול.

 

אצלי ב MI5 הכל עבד out of the box, לא שיניתי מאומה בגרסה המותקנת, אין BLOATWARE/פרסומות וכו'..

פורסם

יש לי שני רדמי נוטים שממררים לבעלים שלהם את החיים מרגע הקניה, שום עדכון לא עזר.

כסף מבוזבז.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
מיקה, הבעיה של הסמסונגים זה לא המחיר אלא זה שכעבור שנה מפסיקים לעדכן אותם.

Sent from my SM-N910T using Tapatalk

אין לה בעיה עם זה.

 

מיקה, אני לא בטוח שהדגשתי מספיק: בשיומי שום דבר חוץ משיחות לא פועל כמו שצריך out of the box.

 

אם הגברת בעלת מוטיבציה יתכן שהרכישה תתאים לה, בידיעה שהמכשיר עלול להצריך החלפה בתוך 1-2 שנים.

הבהרת היטב :) אין מוטיבציה להתעסק, עניין הסינים ירד מהפרק.

אתן לה להתקשקש עם זה קצת, מקסימום אתייעץ בשרשור הטלפונים הגדול.

 

תודה רבה לכם!

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

לאבא שלי יש את ה NOTE2, לי יש את ה MI5, ומכר הזמין 2 יחידות של NOTE3

לאף אחד אין בעיות מיוחדות חוץ מאבא שלי שהיה מעדיף צלצול חזק יותר

פורסם

אחותי כועסת עליי עד היום עקב ה-note2 שהמלצתי לה.

מכשיר איטי, משתהק ומגהק. עובד, אבל לא טוב.

סמסונג לא מעדכנים מספיק מהר לטעמי, המצב ב-LG הרבה יותר טוב

ולכן צירפתי לאחרונה למשפחה אח תאום ל-G3 שלי, המתהדר באנדרויד 6.0.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לאבא שלי יש את ה NOTE2, לי יש את ה MI5, ומכר הזמין 2 יחידות של NOTE3

לאף אחד אין בעיות מיוחדות חוץ מאבא שלי שהיה מעדיף צלצול חזק יותר

 

אצלי בmi5s היה צריך להגדיר לוואטסאפ לדחוף הודעות גם שהתוכנה סגורה.

 

אני חושב שהעניין העיקרי כאן זה שיש יום אסל יום בסל במכשירים האלו

פורסם

זה בגלל הגדרות הפרטיות/הרשאות של המערכת שלא נותנת לשום אפליקציה הרשאה לבצע משהו בלי לאפשר את זה.לא קשור למכשיר אלא נטו למערכת, בזמנו התקנתי את המערכת הזאת גם על גלאקסי והיו אותם "בעיות" שלהגדרות ידניות פר אפליקציה.

נכון שבלי ידע יהיה קשה מאוד לתפעל, לכן לא כדאי להמליץ לאנשים שלא יודעים או מוכנים להתעסק את הטלפונים האלה.

אך יש סינים עם מערכת מאוד מאוד צמודה לאנדרואיד נקי לכן אפשר ללכת עליהם בשקט יחסי.

 

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

פורסם

צריך להגדיר לאפליקציות אפשרות להפתח אוטומטית.

צריך לבטל מגבלות נפח הורדה

ועוד כמה שינויים קטנים.

סה"כ זה דורש קצת התעסקות וחיפוש, ובסופו של דבר מסתדר.

ובכל זאת - אני סובל מעצמאות יתר של המערכת (לא מעט pocket calls ופתיחת אפליקציות בלי פקודה), וגם הסוללה מתחילה להיות בעייתית. הלילה שכחתי לטעון את המכשיר - אחרי יום של שימוש שגרתי לחלוטין - המכשיר כבה והשעון המעורר לא פעל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אחותי כועסת עליי עד היום עקב ה-note2 שהמלצתי לה.

מכשיר איטי, משתהק ומגהק. עובד, אבל לא טוב.

סמסונג לא מעדכנים מספיק מהר לטעמי, המצב ב-LG הרבה יותר טוב

ולכן צירפתי לאחרונה למשפחה אח תאום ל-G3 שלי, המתהדר באנדרויד 6.0.

 

אחרי שדרוג למרשמלו המכשיר כמעט כמו חדש. יש גרסה מיוחדת לנוט 2, חפש בגוגל.

 

לדעתי זה יכול לתת לה כמה חודשים של שימוש סביר מאד.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

נו, בדיוק.

יש גרסה, יש שפצור, יש הגדרות, יש תיקונים, יש קומבינות... התעסקות זה זמן, וזמן זה כסף.

 

את ה-LGs קניתי ב-1300-1400 ש״ח כ״א, מחברים למחשב ומעדכנים ל-6.0 רשמי למהדרין במיידי.

מכשיר בעל מצלמה נהדרת, מסך ברזולוציה פסיכית, סוללה נשלפת וחריץ זיכרון.

כל השרשורי-פלצת שפתחו פה בקארספורום על אלף ואחת מכשירים סיניים הזויים

שמתחלפים כמו גרביים רק מוכיחים את הנקודה שלי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...