Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נפתרה התעלומה! בגלל שהיתה לי כבר הזמנה פתוחה עם מברשת אחת, לא יכולתי לעשות הזמנה נוספת עם 2...

ביטלתי את ההזמנה הפתוחה ואחרי דקה יכולתי להזמין מחדש, הפעם בכמות של 2 :)

אז ביחד עם חבילה של 4 ראשים ספייר יוצא כ280 ש"ח. לא רע בכלל.

 

תודה רבה רבה לכם!

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
אני אישית יותר מתחבר לפעולה של קולגייט מזו של אוראלB בגלל צורת ראשים. גם המטען האינדוקטיבי שלהם יותר נוח. עדיף להניח בגומחה מאשר להלביש על פין.

החסרון הגדול שלהן זה חוסר של ראשים תחליפיים כמו שיש למתחרה ואורך חיי הסוללה יותר נמוך.

לא הבנתי....

רשמת שאתה מעדיף להניח בגומחה מאשר להלביש על הפין.

 

 

אתה בטוח שאתה משתמש במברשת שיניים לשימוש המקורי שלה היא נועדה?

פורסם
עדיף להניח בגומחה מאשר להלביש על פין.

אני לא בטוח שככה משתמשים בקונדום.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

לא מתפלא לנוכח כל הפרסומים על הטרדות מיניות. מסטבר שישראלי מצוי הוא חרמן עד כדי כך, שלמרות שרשום שמדובר במטען אינדוקטיבי של מברשת שיניים, רואה רק אנלוגיות פאליות כנגד עיניו.

תמוסד זנות לאלטר ותוכנס לחוק.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

לא מתפלא, ישראלי רואה בדיחה תמימה שפחות-או-יותר כתבה את עצמה וכבר דורש הצעות חוק לא ריאליות בעליל.

תגובש חוקה בישראל לאלתר.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
המברשת הוזמנה יחד עם טוסטר ברוויל ממש מתחת לרף המס.

יש עכשיו מבצע על הTILE COMBO PACK

https://www.amazon.co.uk/dp/B01MF9VQOP/ref=twister_B01M1JYEU8?_encoding=UTF8&psc=1

יוצא בדיוק מתחת לרף המס גם כן רק מה שאני לא צריך 4 מספיק לי אחד דק ואחד קטן.

מה זה הטייל הזה?

נראה שזה דורש רשת של משתמשים קיימים כדי להיות באמת אפקטיבי, האם יש כאלה בארץ?

או שלא הבנתי את הרעיון...

פורסם
המברשת הוזמנה יחד עם טוסטר ברוויל ממש מתחת לרף המס.

יש עכשיו מבצע על הTILE COMBO PACK

https://www.amazon.co.uk/dp/B01MF9VQOP/ref=twister_B01M1JYEU8?_encoding=UTF8&psc=1

יוצא בדיוק מתחת לרף המס גם כן רק מה שאני לא צריך 4 מספיק לי אחד דק ואחד קטן.

 

איזה דגם של הטוסטר לקחת? זה עם הפנים החלק?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
המברשת הוזמנה יחד עם טוסטר ברוויל ממש מתחת לרף המס.

יש עכשיו מבצע על הTILE COMBO PACK

https://www.amazon.co.uk/dp/B01MF9VQOP/ref=twister_B01M1JYEU8?_encoding=UTF8&psc=1

יוצא בדיוק מתחת לרף המס גם כן רק מה שאני לא צריך 4 מספיק לי אחד דק ואחד קטן.

 

רשום שזה עולה 89 דולר.....

פורסם
איזה דגם של הטוסטר לקחת? זה עם הפנים החלק?

 

בן

https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B00TPM40JQ/ref=mp_s_a_1_2?ie=UTF8&qid=1484772036&sr=8-2&pi=AC_SX236_SY340_FMwebp_QL65&keywords=toaster&dpPl=1&dpID=41Wl8f7zRKL&ref=plSrch

 

את זה. הכי נמכר באמזון אנגליה. נראה סבבה ןכם יןדע שבארץ ההבדל לא כזה גדול.

 

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...