Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מברשות השיניים הגיעו אתמול (7 לפברואר), 6 ימים לאחר שהמשלוח יצא לדרכו. מה שמעניין זה שהן נשלחו עם i-parcel והגיעו אליי הביתה עם דואר השליחים של דואר ישראל. האם זה כך תמיד? כי איכשהו מכל השרשורים בנושא חשבתי שi-parcel נכנסים למערכת הדואר הרגילה כחבילה שצריך ללכת לאסוף...

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

משלוחי i-parcel מגיעים עם דואר שליחים.

לאחרונה היה לי אתם ניסיון לא מוצלח, כאשר חבילה נתקעה באנגליה שבועיים. מרגע שנחתה בארץ היתה בידי תוך פחות מ-48 שעות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם כך זה מצויין...

זה הנסיון הראשון שלי איתם אחרי נסיון אחד טוב עם ups מאמזון, ובסה"כ הפרש הזמנים לא כזה גדול. גם יצא שהגיעו 2 חבילות יחד לאחר שיצאו למשלוח בהפרש של 4-5 ימים אחת מהשניה (איפשהו בדרך לארץ אחת חיכתה לשניה), לא יודעת אם במקרה או לא. אני מתחילה לחבב מאוד את אמזון אנגליה.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

מלבד איזה שיהוק אחד לפני כמה שנים, שירות השליחים של i-parcel כשמזמינים מאמזון הוא טוב מאוד.

בכלל, זאת אחת הסיבות העיקריות לקנייה באמזון גם כשיש מקומות זולים יותר. אפס התעסקות, עד הבית.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

היו לי כמה פשלות עם השליחים הישראליים של אמזון לאחרונה. זה קרה לי אמנם רק כשבחרתי באופציית המשלוח הזולה, אבל זה היה ביזיון, מהקל לכבד:

1. המשלוח לקח במקום שבועיים-שלושה כמעט חודשיים.

2. אמזון שלחו תחליף מהיר וביקשו מהם להחזיר להם את החבילה, והם התעלמו וניסו למסור אותה בכל זאת.

3. לאורך כל הדרך הם שיקרו לאמזון. במקום לומר שהם בעומס והחבילה תימסר באיחור, הם טענו בהתחלה שהם לא הצליחו למצוא את הכתובת ואחרי זה טענו שהיו מספר ניסיונות מסירה לא מוצלחים. גם זה וגם אלו שקרים. חודש אחרי הטענות האלו הם ניסו למסור את החבילה.

 

אין לי בעיה עם עיכובים כתוצאה מעומס. אני לא מצפה משום חברה להחזיק צוות ויכולת שדרושים לחודשיים של עומס במשך כל השנה. יש לי בעיה מאוד גדולה עם השקרים שלהם וניסיונות המסירה בכוח.

פורסם

אהלן חברים,

חזרתי לרעיון לקנות שעון חכם עם GPS מובנה שיעזור לי לעקוב אחרי הריצה ללא הצורך בטלפון חכם צמוד.

מה יש לשוק להציע היום במחיר עד 150 $?

(אשמח לקישורים והמלצות למי שמכיר)

תודה

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

אני משתמש בXiaomi Amazfit Pace.

עולה 129 דולר (מידי פעם קופץ ל159 בלי ביסה נראית לעין). בדיוק למטרה שציינת (ריצה בלי טלפון).

הבעיה העיקרית שלו היא חוסר תמיכה בעברית, אמור להכנס באחד העדכונים הקרובים.

מעבר לזה, מאוד נוח ומדוייק עם חיי סוללה ללא תחרות.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם (נערך)

אני משתמש ב-Polar M400. אמנם לאימון בחדר הכושר ולא בחנתי את יכולות ה-GPS. סה"כ מרוצה ממנו מאד, כולל מהאפליקציה בנייד ובאתר האינטרנט (polar flow).

נכון ללפני 3 דקות עולה 530 ש"ח באמאזון אנגליה (משם גם נקנה שלי לפני מספר חודשים, אז עלה קצת יותר). המחיר כולל משלוח ומיסוי ישראלי.

אינו תומך בעברית.

נותר אומדן רציף של הפעילות, כולל התראה אם אתה לא זז שעה.

ברמת השימוש שלי (שעון דיילי ואימון כשעה ביום עם חגורת H7) מצריך טעינה אחת ל-2-4 שבועות.

ממליץ לך לקנות גם מגיני מסך בכמה פרוטות.

שתי הערות לגבי הסוללה:

1. ה-GPS כנראה צרכן די רציני, בדיוק כמו בטלפון.

2. הטעינה די ממושכת, למרות קיבולת של 190mAh לוקחת כשעתים ויותר. לא נורא בתדירות של פעם בכמה שבועות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...