Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חשקה נפש אשתי במדרסים של scholl active gel sport.

יש המלצה מהיכן באמזון לקנות? הסתבכתי עם העניין של המשלוח והמיסים.

פורסם

Laurence - מה הזמנת בסוף?

שוקל להזמין את של KOBI-G.

עברתי על אמאזון, והמוצר עם הדירוג הכי טוב זה מוצר ש-99 קונים דירגו 5 כוכבים ו-7 קונים דירגו כוכב 1.

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם
ושאלה מתוך סקרנות - ברכב היברידי, אפשר להשתמש בבטרייה החשמלית לג'מפר את המצבר אם הוא חלש?

רק אם אתה רוצה לגרום למופע זיקוקים ונזק רציני לרכב.

עכשיו ברצינות, המתח של המערכת ההיברידית גדול בכמה כפולות מהמתח של המצבר ולכן לא ניתן לגשר בין במערכות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
יש דגם מומלץ עד 200?

מקומות לרכוש אותו?

https://clickandpick.yellow.co.il/car-battery-miracase

 

מגיע תוך יומיים-שלושה לתחנת דלק פז הקרובה לביתך, עם אחריות מקומית ואיכות הרכבה/חומרים מעולה.

 

טרם בדקתי אותו בשטח, אבל בהנחה ואתה לא מתניע מכוניות כל היום, אני בטוח שהוא יעשה את העבודה.

פורסם (נערך)
Laurence - מה הזמנת בסוף?

שוקל להזמין את של KOBI-G.

עברתי על אמאזון, והמוצר עם הדירוג הכי טוב זה מוצר ש-99 קונים דירגו 5 כוכבים ו-7 קונים דירגו כוכב 1.

המכשיר ניראה טוב והביקורות שבגללן הזמנתי טובות מאד.

כולו אלומיניום ולא פלסטי

חברה בריטית, יצור בסין. משלוח מאנגליה בלבד.

והאמת הופתעתי כי הרבה יחידות לא נשלחות לארץ בגלל הליתיום וזו נשלחה והגיעה סופר מהר.

 

20170218_172046.jpg20170218_172016.jpg20170218_171657.jpg20170218_171611.jpg20170218_171630.jpg20170218_171540.jpg20170218_171630.jpg20170218_171511.jpg

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

לזריזים:

http://a.co/79BsHsC

מצלמה לרכב של שיאומי, 48 דולר כולל משלוח וכו'

 

מדובר על lightning deal כרגע יש עוד 30% מלאי או 28 דקות על הדיל.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לא ממולץ מצלמת רכב בעלת סוללה, לא רק שהם לא מחזיקות, גם החום הישראלי לא ממש עוזר להם.

ממליץ על אחד מאלה בהתאם לתקציב..

מחיר: 42$ דגם: a118c

http://m.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html?wid=21&utm_medium=mail&utm_campaign=special.0215&eo=49AeNEW1WvTzgfNT&email=b2t8bWFvemFzYWZAZ21haWwuY29tfDEyNDAw&lkid=10373389

 

הדגם החדש יותר עם GPS במחיר: 70$

http://m.gearbest.com/car-dvr/pp_392248.html?wid=21&utm_medium=mail&utm_campaign=special.0217&eo=E09b8YCEA4bVeWcY&email=b2t8bWFvemFzYWZAZ21haWwuY29tfDEyNDcw&lkid=10374805

 

כרגע שתי המצלמות במחיר מבצע לזמן מוגבל.

_________________________________

פורסם
לזריזים:

http://a.co/79BsHsC

מצלמה לרכב של שיאומי, 48 דולר כולל משלוח וכו'

 

מדובר על lightning deal כרגע יש עוד 30% מלאי או 28 דקות על הדיל.

 

מותקנת אצלי ברכב מעט פחות משנה,מצלמה מאוד איכותית ויצרן עם "שם".

לגבי הסוללה אני לא יודע מה יהיה או לא יהיה,אבל בקיץ,במיוחד בימים חמים שהרכב עמד בחוץ הייתי מוריד אותה וזהו (בשביל הרוגע שלי.)

פורסם

אלכס - כל הזמן יש התיחסות לעימדות הסוללה בשמש, אבל אני שואל שאלה אחרת: האם גוף המצלמה לא מתעוות בשמש? האם העדשה לא מתעוותת או יוצאת ממיקוד?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש מצלמות שיוצאות ממיקוד.

שיומי היא אחת מהן.

בדרך כלל גוף המצלמה לא מתעוות, לפעמים קורה שהתושבת של המצלמה מתעוותת טיפה ואז המצלמה יוצאת ממנה בקלות, תמיד ניתן לפתור את הבעייה ע''י הדבקת חתיכת איזולירבנד בין המצלמה לתושבת.

פורסם

שלא תגדיו שאני מפרסם רק לקבוצה

רמקול בלוטוס Onkyo OKAX6B ב 360 ש"ח עד הבית , החבוב נמכר משום מה בארץ ב-1700.

https://goo.gl/lZVRH0

 

Sony Xperia X Compact מסך 4.6 מבוסס SD 650 ב 1360 שח עד הבית ,בארץ מעל 2500.

https://goo.gl/CclEul

 

Acer Aspire Switch 10 E SW3 מחשב נייד עם טבלט ב 808 שח עד הבית בארץ 1500 .

https://goo.gl/El8AuN

פורסם
אייל, למה אתה חושב שיגידו את זה? אוהבים אותך כאן ובקבוצה :)

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

אין לי כאן את הסטיקר של הצפרדע להודות לך.

×
×
  • תוכן חדש...