Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מחיר שאינו כולל הפחתת מס גרמני, מצד שני לא כולל דמי משלוח ותוספת מס ישראלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הכל שאלה של תקציב- ANKER לא נמכרים בארץ והדגמים האירופאים לא נשלחים לארץ. מהחיקויים הסיניים האחרים, אני לא מתלהב.

Belkin לא רעים, מתחילים ב90 ש"ח בארץ בלי כבל.

 

בחנות של אנקר באיביי (ankerdirect) נמכרים מספר פריטים עם משלוח גם לארץ.

 

אצלי בשני הרכבים יש את זה http://a.co/9AzGrmk

כמובן הוזמן ישירות מאמאזון

אחלה מוצר, סחבק ממליץ. (רק תוסיף כבל MFI..)

 

מניסיון עם חצית ריסר מטעני קיר של Aukey ומטען קיר אחד ו-3 מטעני רכב של Tronsmart (יתכן שבעצם ברכב זה שני Tronsmart וברכב של הבן Aukey אחד) - עם 3 מכשירי micro USB/QC3.0 ושני מכשירי USB type C/QC2.0 מדובר ביצרנים מצויינים. המכשירים נרכשו באתרים סיניים (בעיקר עלי אקספרס, שם יש ליצרנים חנויות רשמיות). הבעיה היחידה - זמן אספקה של כחודש.

 

תודה חברים.

כמו שרשמתי, ניסיתי באמאזון ארה״ב, גרמניה ואנגליה ולא מצאתי משהו מחברה מוכרת שנשלח לארץ.

אם יש למישהו קישור שהוא קנה ממנו, אשמח לקבל :-)

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

בבקשה.

את החבילה הזו, שהגיעה אתמול, טרם פתחתי, אבל יש לי שניים-שלושה מטענים זהים ועוד כמה מהדור הקודם (QC2.0) שה"זקן" בהם כבן שנה, ומכולם אני ובני שמפחתי מרוצים מאד.

כאמור - אצלי מדובר במכשירי שיומי ומוטורולה, לא באייפון למינהו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ואל תקנה באוטודיפו, הם דקים מדי ולא יעזרו.

אני בכלל ממליץ על בוסטר קטן ונייד עולה כ200 שח ואתה מניע ללא עזרה של רכב אחר.

תודה.

יש דגם מומלץ עד 200?

מקומות לרכוש אותו?

שוב תודה:)

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

את שלי קניתי בe-bay מהמוכר הזה

משהו כזה : http://www.ebay.com/itm/50800mAh-12V-Car-Jump-Starter-Power-Battery-Charger-Booster-Emergency-Bank-Boat-/262784243829?hash=item3d2f295875

 

הניע בהצלחה מנועי V8 אספנות , מנועי סולר 3 ליטר ורכבים רגילים ללא כל בעיה

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

^בדקת במקרה כמה סוללה יש שם באמת? אם זה 50 אלף כמו שטוענים בעמוד מוצר?

בדקת כמה פעמים היא יכולה להטעין רכבים עד שצריך להטעין אותה?

פורסם

ברור שהמספר הזה מזויף.

 

לא ביצעתי בדיקת עומס. יש לי את המוצר כשנה ,ובנתיים הוא לא אכזב אותי .

אני מחזיר אותו הביתה פעם בכמה חודשים ומבצע טעינה. ובכל הפעמים שהייתי צריך הוא התניע.

אם הזכרון שלי תקין השתמשתי איתו להתנעה של כ 6-7 רכבים שונים בכ 10 מקרים שונים.

כפי שאמרתי הוא התניע גם מנועי דיזל וגם מנועי V8 עתירי נפח כאשר המצבר היה חלש.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם (נערך)

אני קניתי את זה

http://www.ebay.com/itm/LUNEX-7500mAh-12V-Car-Jump-Starter-Pack-Booster-Charger-Battery-Power-Bank-/291788827537?hash=item43eff82b91:g:S7kAAOSwzJ5XWyIY

הגיע תוך שבוע וחצי מבריטניה

נפח אמיתי, עשוי אלומיניום כולו במארז ולא פלסטיק

 

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם
כבר עמדתי להזמין את המוצר מהלינק של KOBI-G עד שראיתי את הביקורת היחידה שנכתבה. אולי זה המתחרה כתב. קצת מבאס

לאיזה רכב אתה צריך ? אם מנוע בנזין עד 2 ליטר , זה נראה לי יניע בלי בעיה.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
מישהו מכיר חנות/מוכר שמוכר תיקים של מייקל קורס?

 

שואל כי ברשת יש מלאי זיופים של התיקים הנ"ל

אמזון

 

Sent from my LG-H960

×
×
  • תוכן חדש...