Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המכשיר ניראה טוב והביקורות שבגללן הזמנתי טובות מאד.

כולו אלומיניום ולא פלסטי

חברה בריטית, יצור בסין. משלוח מאנגליה בלבד.

והאמת הופתעתי כי הרבה יחידות לא נשלחות לארץ בגלל הליתיום וזו נשלחה והגיעה סופר מהר.

 

 

 

[ATTACH]481958[/ATTACH][ATTACH]481959[/ATTACH][ATTACH]481960[/ATTACH][ATTACH]481961[/ATTACH][ATTACH]481962[/ATTACH][ATTACH]481963[/ATTACH][ATTACH]481962[/ATTACH][ATTACH]481964[/ATTACH]

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

 

נרכש,

תודה!

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם
שלא תגדיו שאני מפרסם רק לקבוצה

רמקול בלוטוס Onkyo OKAX6B ב 360 ש"ח עד הבית , החבוב נמכר משום מה בארץ ב-1700.

https://goo.gl/lZVRH0

 

Sony Xperia X Compact מסך 4.6 מבוסס SD 650 ב 1360 שח עד הבית ,בארץ מעל 2500.

https://goo.gl/CclEul

 

Acer Aspire Switch 10 E SW3 מחשב נייד עם טבלט ב 808 שח עד הבית בארץ 1500 .

https://goo.gl/El8AuN

-

תודה!

הרמקול עלה ל-150 יורו, נחכה לפעם הבאה.

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

אכן המחיר על ה איתמר.

שים התראת מחיר .

זה יחזור אל דאגה.

יש את ה UE2 אני חושב גם במבצע, חבר בקבוצה רכש לפני כמה ימים.

פורסם (נערך)

UE2 גם מאמזון?

ושוב תודה!

איך עושים את זה בצרפתית? משום מה לא מצליח לעשות אמזוןFR באנגלית

עריכה אחרונה על ידי איתמר123

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם
UE2 גם מאמזון?

ושוב תודה!

איך עושים את זה בצרפתית? משום מה לא מצליח לעשות אמזוןFR באנגלית

תרגום של כרום.רק אמזון גרמניה יש תרגום מובנה לאנגלית

 

Sent from my LG-H960

פורסם
גירבסט החליטו לעשות מספר מבצעים במיוחד לקהל הישראלי

החל מהיום בלילה (21.2.17)

עד מתי המבצעים הללו?

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
גירבסט החליטו לעשות מספר מבצעים במיוחד לקהל הישראלי

החל מהיום בלילה (21.2.17)

 

מבצע עלק: קניתי אתמול באחת וחצי את הa119 ב72 דולר, ובשעה 2 קיבלתי מייל שהמחיר (בלי קופון) ירד ל69 דולר...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
+1

אני קניתי לפני חצות את המנורת לילה של שיומי ב 48$ בלי קופון, עם קופון היה 54$

 

 

כנראה באמת כמו שכתוב, "מבצע מיוחד לישראלים" :-P

פורסם

[h=1]LG 27UD68P 27" 4K UHD IPS[/h]

https://www.amazon.co.uk/LG-27UD68P-Monitor-3840x2160-Height/dp/B01D7OZR2G?SubscriptionId=AKIAJ7T5BOVUVRD2EFYQ&tag=camelalertsizer-21&linkCode=xm2&camp=2025&creative=165953&creativeASIN=B01D7OZR2G

 

2144 עד הבית. רק לדאוג לבחור באמזון בתור המוכר בצד ימין.

3295 בארץ לפי מה שאני רואה.

 

אחלה מסך מניסיון אישי.

!AWDSOME

×
×
  • תוכן חדש...