Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לכל מאוכזבי הנינג'ה ,הבלנדר חזר למכירה עם אמזון.

יוצא 662 שח עד הבית

כותב שלא נשלח אבל להתקדם לצ'ק אאוט .

https://goo.gl/ImiIkA

 

image.png

 

image.png

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

לגבי GCX, אכן אמזון שלחו איתם עד לפני שנה בערך.

קיבלתי מהם כמה חבילות והשאר דרך I-PARCEL.

לא ברורה הדרך בה הם חילקו את השילוחים כי היה מצב שהזמנתי 2 חבילות בהפרש קצר

ואחת נשלחה עם ARAMEX והשניה עם I-PARCEL. כמובן I-PARCEL הגיעה קודם.

ל-GCX תמיד לקח יותר זמן, בערך 2 ימי עסקים יותר מ-I-PARCEL במינימום.

 

בנוסף לכך, כדי לקבל מספר מעקב ישראלי היית צריך להתקשר אליהם ספציפית ולבקש מהם לפי המספר הארוך שלהם.

לא ידידותי כמו I-PARCEL שעונים תוך 2 דקות במייל.

פורסם

לכל מי שרוצה מטף קטן לרכב יש בשופרסל ב30 שח .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

קיבלתי את זאת אתמול

https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B00WZ1JV48/ref=oh_aui_i_sh_post_o0_img?ie=UTF8&psc=1

 

עוד לא יצא לי להשתמש בה.

בכללי נותנת הרגשה של מכונה אמינה מאוד.

בנוייה טוב, מגיעה עם כל האביזרים בתמונה.

 

הקודמת היתה של אותו חברה, שרדה 22 שנים.

 

אמליץ לרכוש גם שמן בתוספת של כ3£.

 

סה''כ כולל משלוח 290 +/-

פורסם

או קי. בואו נמקד את עצמנו קצת.

מכונת תספורת בסביבות של 300 שקל עם אפשרות לעבוד מהחשמל ישירות עם כבר, במקרה וסוללה מתה באמצע.

אשמח לכיוון מוגדר.

פורסם

אתה צריך להשתמש ב goo.gl

קיבלתי את זאת אתמול

https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B00WZ1JV48/ref=oh_aui_i_sh_post_o0_img?ie=UTF8&psc=1

 

עוד לא יצא לי להשתמש בה.

בכללי נותנת הרגשה של מכונה אמינה מאוד.

בנוייה טוב, מגיעה עם כל האביזרים בתמונה.

 

הקודמת היתה של אותו חברה, שרדה 22 שנים.

 

אמליץ לרכוש גם שמן בתוספת של כ3£.

 

סה''כ כולל משלוח 290 +/-

פורסם

ברשותך אתעצל.

Wahl Elite Pro Main Hair Clipper Kit

תחפש באמזון בריטניה.

מגיעה עם שקע בריטי, תצטרך לרכוש מתאם.

 

**אל תתפתה לרכוש אותה באמזון ארה''ב, שם היא מגיעה עם מתח נומינאלי 110v.

היא לא תעבוד בארץ ללא שנאי.

פורסם
לכל מי שרוצה מטף קטן לרכב יש בשופרסל ב30 שח .

האם אתה יודע במקרה איזה חומר הוא מכיל וכמה? או אולי יש תמונה?

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...