Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באחת התשובות שם לשאלה יש רמז לכך שהמכשיר פתוח לכלל הרשתות.

אני מניח שאם הוא עובד עם כל רשת איטלקית, יעבוד גם כאן.

zn9yJ1e.png

אבל בשביל השקט הנפשי, שאל בצ'אט.

פורסם
קח בחשבון שלא בטוח שתגיע לישראל כלל.

יש בעייות קשות במשלוח סוללות/מטעני ליטיום דרך חברות התעופה ודברים נפסלים במכס של המדינות ששולחות

בנוסף קח מטען שיש לו יכולת טעינה מהירה לתמוך בטלפונים החדשים Q.C 2.0 או Q.C 3.0

שתקצר זמנים

למשל

http://www.geekbuying.com/item/Original-XIAOMI-20000mAh-Power-Bank-Dual-USB-External-Battery-for-XIAOMI-Apple-MacBook-Samsung-HTC-Google-Blackberry-358007.html

 

הסוללה הזאת תומכת בטעינה מהירה לסוללה עצמה (היא יכולה להיטען מהר ממטען תואם) אבל לא טוענת מכשירים אחרים בטעינה מהירה.

חוץ מזה סוללה מצוינת ומחזיקה מעמד אצלי.

פורסם
כן אבל אין זמינות מיידית רק מה 14.3 ורק לצבע כסוף

3030 שח עד הבית.

https://goo.gl/VYbYMo

 

image.png

יכול להיות שזה נגמר? הוא אומר לי שאין משלוח לארץ, ואני לא רואה בכלל אפשרות לקנות מאמאזון (רק מאפל).

פורסם

כל שני וחמישי יש מבצע חדש באמזון על דגם שונה במברשות שיניים חשמליות. שמתי לב שבגדול הפונקציות משתנות בין המברשות ביחס ישיר למחירן. למשל הפונקציות של הפרו 6500 הן :

[TABLE=class: a-spacing-mini apm-tablemodule-table, width: 970]



[TR=class: apm-tablemodule-keyvalue]

[TD=class: apm-tablemodule-valuecell, align: center]



[TABLE=class: a-spacing-mini apm-tablemodule-table, width: 970]

[TR=class: apm-tablemodule-keyvalue]

[TD=class: apm-tablemodule-valuecell selected, bgcolor: #FFF5EC]Daily Clean; Gum Care; Sensitive

האם הפונקציה whitening באמת שווה משהו ?

כל הפיצ'רים מסביב של בלוטוס ושאר ירקות לא ממש מעניינים אותי.

אם כן לאדם שצריך מברשת נטו בלי קשקושים, על איזה דגם הייתם ממליצים?[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

Daily Clean; Gum Care; Sensitive; Whitening; Deep Clean; Tongue Cleaner


לעומת למשל הפרו 3000 ששם הפונקציות הן :



 









 

 









 









 

 





 



בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

זהו לצערי הלכה כנראה המכונת שטיפה (קרשר 3 תיקונים ב5 שנים ללא הרבה שימוש לא ממליץ כ"כ),

מחפש המלצה לחדשה משהו בסגנון כזה,

ראיתי שהתחילו להביא מכונות של מיקטה ובוש מישהו מכיר? שווה את הכסף?

פורסם
רכשתי 2 מברשות דגם 600, כל אחת עלתה כ15£,לדעתי זה מספיק בהחלט.

לא השתמשתי בעבר בדגמים יותר מתקדמית כך שחוות דעתי היא בערבון מוגבל

 

נראה לי שאתה מדבר על קולגייט, והוא על Oral-B...

 

חיפשתי את הקולגייט 600 שהזמנתי בזמנו מאמאזון במבצע (ושביעות הרצון ממנה בשמיים), אבל המבצע עליה נגמר, וכרגע לא נראה שהיא בכלל נשלחת לישראל (לפחות לא מאמאזון הבריטי).

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
נראה לי שאתה מדבר על קולגייט, והוא על Oral-B...

 

חיפשתי את הקולגייט 600 שהזמנתי בזמנו מאמאזון במבצע (ושביעות הרצון ממנה בשמיים), אבל המבצע עליה נגמר, וכרגע לא נראה שהיא בכלל נשלחת לישראל (לפחות לא מאמאזון הבריטי).

f9a7cc5ce3d1c9163428c0787e368160.jpg

×
×
  • תוכן חדש...