Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מחפש רדמי note 4 - אבל את הגרסה עם מעבד סנאפדרגון קוואלקום.

אחסון 32 ג"ב מספק אותי.

זה קישור לנתוני המכשיר:

http://www.gsmarena.com/xiaomi_redmi_note_4-8531.php

אשמח לקישור לרכישה במחיר זול.

 

תודה

פירסמתי כבר בדיון הסמארטפונים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showth...%D7%9F/page408

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

שני קאצ'ים:

 

1. מדובר במכרז, אין מושג היכן יסתיים (למעשה השלב הבא הוא העלאה של 2 דולר, יש עוד כמה ימים, ובד"כ המכרז נסגר בשניות האחרונות עם עליה משמעותית במחיר).

 

2. מיסים מיסים מיסים - תביא בחשבון 34% מיסים, וזה יכול להיות לפי מחירון המכס ולא בהכרח לפי מחיר העסקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מכירות מעניינות שמצאתי בארץ לכבוד פורים:

מכונת שטיפה k-washer 130 bar קיי-וושר 18593 ב599 ש"ח במקום 800+:

https://www.lastprice.co.il/product.asp?productid=31066

 

 

 

טלוויזיה 55" Skyworth סקייוורת 55E5600 4K ב2950 ש"ח .

https://www.lastprice.co.il/product.asp?productid=82227522

ויש עוד כמה פריטים מעניינים ב25% הנחה:

https://www.lastprice.co.il/category.asp?campaignid=800&orderby=price&dir=desc

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

פורסם בפייסבוק, הרדיסק חיצוני 2 טרה.

 

https://www.amazon.com/gp/product/B00TKFEE5S/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER&linkCode=sl1&tag=smartbuy092-20&linkId=6e8ded6dbc4173c74ff080b0ce819495

 

לדבריהם, 285 שח עד הבית נכון ללפני 10 דקות (בארץ החל מ395 שח)

 

בדקו את המחיר הסופי לפני תשלום

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

כל הקבוצות האלה בפייס סתם חרטע, העיקר לדחוף את ה affiliate id שלהם בפנים

 

Capture.PNG

 

לא דובים ולא יער, ₪336 כולל משלוח.

 

בKSP זה ₪395

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
כל הקבוצות האלה בפייס סתם חרטע, העיקר לדחוף את ה affiliate id שלהם בפנים

 

[ATTACH=CONFIG]483524[/ATTACH]

 

לא דובים ולא יער, ₪336 כולל משלוח.

 

בKSP זה ₪395

 

קודם כל, מסכים עם מה שאתה אומר. לא הכל מציאות כמו שמפרסמים.

 

דבר שני, לגבי המחיר, ציינו שם שאם תקבל את המיסים בחזרה מאמזון אז זה יהיה 290-295 שקלים.

עכשיו, כאחד שמזמין המון מאמזונים השונים ובעיקר ארה"ב, לא תמיד מקבלים החזר מיסים גם אם מגיע לך.

פשוט צריך לקחת בחשבון שלא תקבל. אם המחיר מתאים - תקנה.

אני לא אוהב שמציינים מחיר אחרי 'החזר מיסים'. זו הטעיה ולא נכון.

כולם מתחילים לחשוב שמגיע להם לקבל החזר מיסים וזה יגרום לכולם להתלונן לאמזון למה לא קיבלו החזר גם אם לא מגיע להם. לא טוב.

×
×
  • תוכן חדש...