Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלא תגידו שאני מקפח אתכם.

Onkyo TX-NR656 רסיבר ב- 1970 שח עד הבית

 

Waterpik Waterpik WP-660UK Ultra Professional Water Flosser סילונית ב 210 שח עד הבית הכי זול אבר.

 

מחשב נייד אימתני הדגמים החדשים של אסוס

Asus ROG G702VMK-GC284T PC portable Gamer 17'' Full HD Gris métal (Intel Core i7, 8 Go de RAM, Disque dur 1 To + SSD 128 Go, Nvidia GTX 1060 3G, Windows 10, Garantie 2 ans)

ב 4925 שח עד הבית שימו לב מקלדת צרפתית , נייד כזה בארץ לדעתי מ 8500.

Asus ROG Strix GeForce STRIX-GTX1080-A8G ב 2500 שח עד הבית עם משחק מתנה לבחירה בארץ 3500 שח.

צפו לעוד ירידת מחיר בגזרת ה 1080.

 

Gigabyte GeForce GTX 1070 Windforce OC ב 1460 שח עד הבית. בארץ מעל 2000.

 

Karcher SC 3 steam cleaner לניקוי באדים מאוד ממולץ ב 650 שח כולל הכל בארץ מעל 1600.

פורסם (נערך)

רכשתי סוללות AA אנלופ (1900ma)

הגיעו טעונות והחזיקו די הרבה זמן.

מאז אני מטעין אותם עם מטען של gp דיי חדיש (שהגיע עם סוללות gp2700) ולמרות שהוא טוען שהן מלאות הן ממש לא מחזיקות אפילו רבע זמן.

ניסיתי עם מטען זהה נוסף, אותה תוצאה.

 

1.למה זה לא מטעין כראוי?

 

2. מבקש קישור לרכישת מטען מומלץ לסוללות האלו? (יש לי 8 אך צריך להטעין 4 כל פעם)

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם (נערך)
שלא תגידו שאני מקפח אתכם.

 

Karcher SC 3 steam cleaner לניקוי באדים מאוד ממולץ ב 650 שח כולל הכל בארץ מעל 1600.

מכשיר מעולה - הייתי משדרג ל sc4, הזמנתי אותו ויש הבדלים ששוה לשדרג.

אחד העיקריים, שכמות המים יורדת - יש מיכל נשלף בנוסף למיכל המים הפנימי כך שאין צורך להפסיק את העבודה, פשוט ממלאים ומחזירים.

https://www.amazon.de/dp/B00QM98DNO?ref=emc_b_5_t

sc4.png

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם
רכשתי סוללות AA אנלופ (1900ma)

הגיעו טעונות והחזיקו די הרבה זמן.

מאז אני מטעין אותם עם מטען של gp דיי חדיש (שהגיע עם סוללות gp2700) ולמרות שהוא טוען שהן מלאות הן ממש לא מחזיקות אפילו רבע זמן.

ניסיתי עם מטען זהה נוסף, אותה תוצאה.

 

1.למה זה לא מטעין כראוי?

 

2. מבקש קישור לרכישת מטען מומלץ לסוללות האלו? (יש לי 8 אך צריך להטעין 4 כל פעם)

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

קניתי את זה לפני כשנה. מטעין בו סוללות של GP וגם Eneloop ונראה שהוא עושה את העבודה מצויין.

 

תוכל למצוא הרבה המלצות על המכשירים של La Crosse ו-NiteCore.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

מישהו יודע להגיד אם משתלם להזמין מוצרי חשמל "גדולים" כגון תנור מקרר וכדומה .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

אין משלוח למוצרים כאלו גדולים. בקבוצה כבר יש רכישות של כירים אינדוקציה למשל.

 

Sent from my LG-H960

פורסם (נערך)

האישה לא מתחברת לאינדוקציה , כיריים גז באות בחשבון ? או שאני נכנס לצרות של תקינה ועוד כאבי ראש לא בריאים ?

מה לגבי פריטים קצת פחות גדולים , לדוגמא מיקרו כולל גריל ?

עריכה אחרונה על ידי Wonka
ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

הניסיון שלנו דווקא שהאינדוקציה עדיף על גז, ויש לכך גם יתרון כלכלי ובטיחותי - נפרדים מחברת הגז על החשבון התפוח למ"ק הראשון.

 

החסרונות:

 

1. יש להתקין שקע תלת פאזי מתחת לכיריים. אם אין לכם כזה מדובר בהוצאה נוספת (בהנחה שיש לדירה אספקה תלת פאזית).

 

2. צריך להחליף את כל סט הסירים לסט מתאים לאינדוקציה, גם זו הוצאה מכובדת אם רוצים כלים איכותיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
האישה לא מתחברת לאינדוקציה , כיריים גז באות בחשבון ? או שאני נכנס לצרות של תקינה ועוד כאבי ראש לא בריאים ?

מה לגבי פריטים קצת פחות גדולים , לדוגמא מיקרו כולל גריל ?

כן ניתן לייבא מיקרו לשאלתך.

פורסם

מבקש קישור לראוטר לא יקר (עד 100ש"ח- עדיף פחות), ישמש כראוטר שני בבית (ניסיון לא טוב עם מגדילי טווח) עבור חלק בבית שלא מקבל אות תקין מהראוטר הראשון(זה בכלל אפשרי מבחינה טכנית? קו חוטי שיוצא מהראוטר הראשי בסלון ומגיע לחדר שינה שלי בקצה השני של הבית, אותו אני רוצה לחבר לראוטר נוסף שייצור לי רשת נוספת באאזור ללא הקליטה בחדר).

פורסם

כן אפשרי, מחברים לראוטר את הכבל ומגדירים רשת אלחוטית חדשה.

 

יש את השיומי, קיבלתי עליו המלצות אבל מתלבט אם לרכוש אותו, מפני שהוא בא רק עם שתי יציאות במקום 4.

ניתן לרכוש אותו בגירבסט בכ28-30$ עם שקע אירופאי.

פורסם

דיל היום באמזון בריטניה על סט 5 חלקים (+3מכסים) של חברת Circulon המעולה.

 

81q5rtVeL1L._SL1500_.jpg

 

https://www.amazon.co.uk/Circulon-Hard-Anodised-Cookware-5-Piece/dp/B0002KVL06/

 

מידות:

מחבת 24

קלחת חלב 14

והקלחות האחרות 16,18,20

 

המחיר כולל מיסים ושילוח עד הבית - 560 שקל בלבד.

מחיר המוצר 85 פאונד כרגע במבצע, מחיר אמיתי 150 פאונד (לפי הגמל).

המוצרים שלהם בארץ גם כן יקרים מאוד.

 

זה לא סט למשפחות גדולות שצריכות סטים גדולים.

 

אני אישית הזמנתי. כתוב שיגיע בין 4 ל-6 באפריל.

פורסם

מצטרף לבקשה לראוטר מומלץ

כרגע יש לי ראוטר של TP-LINK, גוסס וכל כמה ימים צריך לנתק אותו מהחשמל ולחבר חזרה מכיוון שהוא מפסיק לעבוד.

תודה חברים

פורסם
כן אפשרי, מחברים לראוטר את הכבל ומגדירים רשת אלחוטית חדשה.

 

יש את השיומי, קיבלתי עליו המלצות אבל מתלבט אם לרכוש אותו, מפני שהוא בא רק עם שתי יציאות במקום 4.

ניתן לרכוש אותו בגירבסט בכ28-30$ עם שקע אירופאי.

מגדירים בדיוק את אותה רשת, אבל את ה-DHCP וההצפנה משאירים בנתב המקורי. כך מכשירים ניידים יעברו בין הנתבים באופן שקוף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...